Bölümün Yayınlanma Tarihi: 29/07/2019
Finalle Son 6 bölüm...
Kim Taehyung
''Taehyung-ssi kalk artık!'' Jimin'in sabahtan beri beni dürtmesiyle istemeye istemeye gözlerimi aralamıştım.
''Sabah sabah ne istiyorsun Jimin-ssi?'' gözlerimi gün ışığına alıştırarak doğrulup, sağ tarafımda ayakta bana kaşları çatık bir şekilde bakan Jimin'e baktım.
''Biliyorsun ki bugün dönüyoruz ve son gündeyiz, yapman gereken bir şey yok muydu?'' gözlerimi ovuşturarak duraksayan beyin fonksiyonlarımı çalıştırmaya çalıştım.
Yavaşça yapacaklarım beynime yüklendiğinde hızlıca yataktan çıkıp saatte baktım. Saat sabahın yedisiydi ve hemen hazırlıklara başlarsam ancak öğlene bitirmiş olurdum her şeyi.
''Eğer Alesya beni sorarsa önemli bir işi çıktı, öğleden sonra gelecek de tamam mı? Kaçtım ben'' eşyalarımı alıp, banyoya girdim. Hızlıca giyinip, hazırlandıktan sonra cüzdanımı, telefonumu ve kiraladığımız arabanın anahtarını alarak odadan çıktım, otelden de çıkıp arabaya bindikten sonra en yakın mağazaya doğru yol almaya başladım.
Alesya Haktan
''Taehyung nerede? Bir şey mi oldu yoksa?'' Jimin ellerini omuzlarıma koyup, hafif sıkarak: ''Bir işi çıktı Alesya, öğleden sonra yanımızda olacak. Merak etme'' kaşlarımı çattım, bana bir işi olduğunu söylememişti.
''Bak eğer bir şey olmuş ve bana söylemiyorsanız hepinize güzel bir dayak yediririm'' dedim sert bir ses tonuyla. Jimin bu halime sesli bir şekilde gülmekle yetinmişti, Aksu'da aynı şekilde. İkisi aynı anda: ''Sen sinirlenme'' dediklerinde gözlerimi devirerek Jimin'i kendimden uzaklaştırıp, telefonumu çıkarıp Taehyung'u aradım.
''Efendim aşkım?''
''Neredesin? Kötü bir şey olmadı değil mi? Bak eğer kötü bir şey varsa ve s-'' Taehyung sözümü yarıda keserek: ''Merak etme güzelim gayet iyiyim sadece önemli bir işim çıktı, bir-iki gibi orada olacağım. Sen güzelce denize girip keyfini çıkar, bende işlerimi halledip geleceğim.'' rahat bir nefes vererek: ''Tamam, çabucak gel''
''Seni seviyorum'' yüzüme aptal bir gülümseme yerleşirken: ''Seni seviyorum'' diye fısıldayarak telefonu kapatıp, cebime koydum.
''Ah! Bu hayatta seni yumuş yumuş yapmayı başaran tek kişi Taehyung. Ona kesinlikle bir ödül verilmeli'' Aksu'nun koluna hafif bir şekilde vurup: ''Çok konuşma'' kulağına eğilip: ''Yoksa sırrını ortaya dökerim, ona göre'' dedim ve ondan ayrılıp Jimin'in koluna girdim. Aksu'da diğer koluma girdiğinde beraber denize doğru ilerlemeye başladık.
* *
Çocuklar deli gibi yüzüyordu, bense gölgenin altında uzanmış Taehyung'u bekliyordum. Fazla esmerleşmek istemediğim için gölgede takılıyordum, Taehyung geldiğinde güneşlenirim de denize de girerim sıkıntı yok ama yeter ki gelsin.
''Aşkım, sen girmedin mi?'' kalın sesi kulaklarımı doldurduğunda hızlıca uzandığım yerden doğrularak kalktım ve Taehyung'un önüne geçtim. Üzerinde mavi bir tişört, altında da mavi-sarı deniz şortu vardı.
Elini yanağımın üzerine koyup, nazikçe okşamaya başladığında gözlerimi kapattım. Onun dokunuşlarını hissetmeyi gerçekten çok seviyordum, sonsuza kadar böyle kalabilirdim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Savrulan Sevgi | BTS | ✔️
FanficTAMAMLANDI ✔️ Büyümüştük, hepimiz beraber iç içe büyümüş olsak da hepimiz oradan oraya savrulmuştuk. Onları yavaş yavaş kaybederek bir başıma kalmıştım, onlarla her gün karşılaştığım halde yüzüme dahi bakmıyorlardı. Oysa, bir şey yapmamıştım ki...