Bölümün Yayınlanma Tarihi: 06/08/2019
Finalle son 4 bölüm...
Park Jimin
Önden ilerleyen Aksu'nun önünü bir anda kesmemle, hızını alamayarak başını göğsüme çarpmıştı. Yavaşça benden ayrılacakken onu kollarımın arasına alarak: ''Sonunda seni buldum '' diye fısıldadım.
Aksu Haktan
Ellerim havada öylece dona kalmıştım, beynimde ve kulaklarımda sadece Jimin'in: 'Sonunda seni buldum' cümlesi yankılanıp duruyordu. Başımı koyduğum göğsünün altında hızlı hızlı atan kalp atışlarını duyabiliyordum ve benimde kalp atışlarımın onun kalp atışlarından hiçbir farkı yoktu.
''Sana söylemem gereken bir şey var'' dediğinde ondan ayrılmayı denedim, beni daha sıkı sarıp: ''Böyle kalalım, yüzüne bakarak söyleyemem. Çünkü bu işlerde iyi değilim...'' derin bir iç çektiğinde gülümseyerek kollarımı sırtına yavaşça sarıp: ''O zaman dinliyorum'' dedim.
''Ah!'' tekrar derin bir iç çektiğinde güldüm. Jimin, fazla masum ve fazla güzeldi.
''Söyleyeceklerim...'' duraksadı, kalp atışları duraksamasıyla daha da hızlı atmaya başlamıştı. Sırtını sıvazlayarak, devam etmesini belirttim.
''Peki.. devam ediyorum...'' tekrar derin bir iç çektiğinde sesli bir şekilde gülerek: ''Böyle giderse kalp krizi geçireceksin Jimin, benden çekinmene ve utanmana gerek yok sadece söyle gitsin, ne kadar kalırsa o kadar acı verici olur'' dedim ve yutkunarak, kokusunu ona belli etmeden içime çektim.
Ona diyordum ama benimde ondan bir farkım yoktu. Ona deli gibi aşıktım ama söylemeye çok çekiniyordum, bana böyle sarıldığına göre o da beni seviyor olmalı ve söyleyeceği şeylerde itirafı olmalı.
Çünkü ona bende böyle sarılmak istiyordum, bir anda, beklemediği bir anda sarılıp her şeyi söylemek...
''Haklısın... söyleyeceklerim uzun bir süredir içime gömdüğüm şeyler... bilirsin... daha doğrusu Alesya nasıl biri olduğumu sana bir şekilde anlatmış olmalı... utangaçlığım ve sessizliğimle tanınırım, bir kıza bakmaya bile çekinirdim... lakin seni gördükten sonra her şey bir anda tepetaklak oldu, kalbimin attığını ilk kez gerçek anlamda hissettim... ellerimin, ayaklarımın birbirine girmesi... her şey o kadar ani olmuştu ki, senden kaçmaya başladım... ama kaçtıkça seninle daha da iç içe oldum...'' duraksamıştı, şu anda yüzünde aptal ama tatlı bir gülümseme olduğuna eminim.
''Devam et... lütfen''
''Ve duygularım açığa çıktı, sana aşık olduğumu anladım... bunu çocuklara anlattığımda yaptıkları tek şey gülmek ve sadece sana itiraf etmemi ve sana sıkı sıkı sarılmalarını söylemeleri oldu... komik ama gerçek... onların dediklerine rağmen kendimi hep geri çektim... ama artık geri çekemem Aksu... seni seviyorum ve benimle çıkmanı istiyorum, belki ileride bizde evleniriz... Alesya ve Taehyung gibi romantik ama güçlü bir aşkımız olur... olmaz mı? Bunu ister misin? Yani benimle çıkmayı?'' ondan yavaşça ayrılarak, yüzünü avuçlarımın arasına aldım. Yanakları kıpkırmızıydı ve utangaçlığının verdiği etkiyle kıpkırmızıydı.
Fazla tatlıydı...
''Evlenme teklifi mi ediyorsun, çıkma teklifi mi? Anlamadım! Ama ne olursa olsun Jimin, sana cevabım her zaman şu olacak'' dedim ve ayak parmaklarmın üzerinde yükselerek yüzlerimizi eşitleyip, dudaklarımı onun kalın ve yumuşacık dudaklarına bastırdım. Belimdeki ellerini yukarı çıkarıp yanaklarımın üzerine koyduğunda, hafif gülümsedim, o da hafif gülümsemeyerek dudaklarımı nazikçe öpmeye başladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Savrulan Sevgi | BTS | ✔️
FanfictionTAMAMLANDI ✔️ Büyümüştük, hepimiz beraber iç içe büyümüş olsak da hepimiz oradan oraya savrulmuştuk. Onları yavaş yavaş kaybederek bir başıma kalmıştım, onlarla her gün karşılaştığım halde yüzüme dahi bakmıyorlardı. Oysa, bir şey yapmamıştım ki...