Bölümün Yayınlanma Tarihi: 13/05/2019
Tarih: 17/03/2019
Yazardan
Alesya doğum günü için hazırlanan tüm hazırlıklardan kaçmıştı. Arabasına binip, yolun onu götürdüğü yere doğru ilerliyordu.
Alesya Haktan
Radyoda son ses: 'Marshmello-Here With Me' şarkısı çalıyordu. Sözleri yavaş yavaş kulaklarıma ulaşırken gözlerimin önünde beliren başka bir kişi olmuştu.
Taehyung...
Yıldızım...
Farklı hissediyordum, sanki aslında geçmişte hissetmem gereken duyguları hissediyordum ve bu beni bir çıkmaza sürüklüyor, onun yanında eskiden Jungkook'un yanında heyecanlandığım gibi heyecanlanıyordum, onun yanında özgür olduğumu hissediyordum.
Ama ne hissedersem hissedeyim bunu asla ona söyleyeceğim, bu vücut, bu kalp ikinci bir darbeyi daha kaldıramaz.
Nasıl kaldırsın ki?
Sanırım gittiğim her yerde senin yüzünü görüyorum
Saklamaya çalıştım ama ortaya çıkacak biliyorum.Her gece uyumakta daha da zorlanıyorum
Çünkü burada benimle olmana ihtiyacım var.Her gün
Söylemek istediğim sözleri söylüyorsun
Kalbimde bir acı var ve gitmiyor...Yazardan
Çocuklar heyecanla hazırladıkları mekana Alesya'nın gelmesini bekliyorlardı lakin yaptıkları tüm plan Aksu'nun: 'O bir mektupla, bir yere gidip geleceğini yazmış' demesiyle çocukların ve Aksu'nun bedeni korkuyla kaplanmıştı.
''Ya kendine zarar vermeye gitmişse!'' Aksu'nun korku dolu düşüncesine karşılık çocuklar aynı anda: ''Hayır'' diyerek Aksu'yu susturup ayağa kalktılar:
''En iyisi gidip onu arayalım, Hoseok senle ben gideriz. Jungkook sen Jimin'le git, Namjoon sen Jin'le ve Tae sende tek başına ara'' Yoongi'nin hızlıca ayarladığı dağıtımla beraber çocuklar onu onaylayarak hepsi bir yöne dağılmışlardı.
Alesya Haktan
''Söylesene deniz kışları nasıl yalnız kalmayı başarıyorsun? Yani yazın bir sürü insanla suyunu paylaşıyorsun. Yalnızlığını nasıl atıyorsun ki? Ben şahsen kendimle bir başıma kaldığımda yalnızlık denen o duygudan bir türlü kurtulamıyorum. Ha bir de bu yeni his var, Jungkook'a olduğunu düşündüğüm aşkımdan çok ama çok farklı bir şey sanki yıllardır içimdeymiş de ben yeni görecek kadar körmüşüm'' boş boş denize derdimi anlatıyordum.
Ah be deniz! Dilin olsa da konuşsan, yapabildiğin tek şey uzaklardan gelen büyük dalgaları küçülte küçülte sahil kıyılarına, kum kıyılarına vurmaktı.
''Bazen düşünüyorum da Jungkook yerine şu anda duygularımı hissettiğim kişiye açılsaydım ne olurdu? Eğer Jungkook gibi bana karşılık vermezse yine aynı şeyler olurdu, peki ya karşılık verseydi? Her şey daha mı farklı olurdu?''
''Orta okuldayken denizleri çok sevdiğini söylediğini çok kez duymuştum ama seninle hiçbir zaman bir deniz kıyısında karşılaşmadım'' Jaebum'un sesi kulaklarımı doldururken hızla ayağa kalkarak ona doğru döndüm.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Savrulan Sevgi | BTS | ✔️
FanfictionTAMAMLANDI ✔️ Büyümüştük, hepimiz beraber iç içe büyümüş olsak da hepimiz oradan oraya savrulmuştuk. Onları yavaş yavaş kaybederek bir başıma kalmıştım, onlarla her gün karşılaştığım halde yüzüme dahi bakmıyorlardı. Oysa, bir şey yapmamıştım ki...