Merhabalar aşk kuşlarım! Umarım bölümü beğenirsiniz, iyi okumalar 💜💜💜💜💜💜💜
Bölümün Yayınlanma Tarihi: 15/04/2019
Tarih: 03/03/2019
Alesya Haktan
Alarmın sesiyle yatakta bir kaç kez dönerek kalktım.
Alarma bir kaç saniye daha çaldıktan sonra kendiliğinden kesildiğinde, telefonuma uzanıp alarmı kapatarak tekrar yatağa uzandım.
Bugün 3 Marttı. Doğum günüm git gide yaklaşıyordu, en son doğum günümü kutladığımda lisedeydim. Çocuklar unutmuş numarası yaparak bana kocaman bir sürpriz yapmışlardı.
Zaten ne olduysa doğum günümden sonraki gün oldu, o günden sonra bir daha doğum günümde sürprizler istemedim, herhangi bir mum veya pasta görmek istemedim.
Doğum günümü geçirdiğim gün diğer günler gibi hiçbir önemi yoktu.
Yüzlerce doğum günü mesajlarıma rağmen, benim için sadece sıradan bir gün olarak kalmıştı ve öyle de olmaya devam edecek.
''Alesya!'' hızla içeri giren Aksu'yla doğrularak: ''Efendim?'' dedim. İşaret parmağıyla: 'Bir dakika' deyip çıktığında, örtüyü üzerimden atarak yataktan çıktım. Kapının önüne geldiğimde, Aksu kocaman bir kutuyu kendisiyle beraber sürükleyerek odama getirdi. Kaşlarımı çatarak:
''Bu ne?'' dedim. Kutuyu önüme itip: ''Üzerinde senin ismin ve doğum tarihin var'' dedi. Kaşlarımı çatarak, kutuyu ona yardım ederek odamın ortasına getirdim.
Makyaj masamın üzerinde duran kaş makasını alarak, kutuyu sıkı sıkı saran bantları yırtmaya başladım. Tamamen yırttıktan sonra kapağını açtığım.
İçinde yüzlerce belli boyutlarda hediye paketleri vardı, yere oturup. Kutunun tam ortasında duran not kağıdını aldım.
'Bu paket eline ulaştığına göre tekrar karşılaşmış olmalıyız. 8 yıl boyunca doğum günlerini unuttuğumuzu mu sandın? Bu hediyelerin hepsi alıp, sana göndermediğimiz hediyeler'
-Nefret ettiğin ve her daim nefret edeceğin kişilerden...
''Onlar mı?'' notu okumamasına rağmen tek seferde anlamıştı. Bende notu okumasaydım, bu hediyelerinin hepsinin onlardan olduğunu anlardım, çünkü bunu yapacak tek kişi onlar.
Not kağıdını kenara bırakıp, elime gelen ilk kutuyu alarak açtım. İçinde, sonsuzluk işareti olan altın bir kolye vardı.
Kolye kutusunun üzerineyse kocaman '17/03/2012/Min Yoongi'den' yazıyordu.
Sırayla tek tek kutuları açmaya başladım. Aldıkları tüm hediyeler birbirinden farklıydı, sevdiğim yıllarca bulmak istediğim her şeyi bana almışlardı hem de 8 yıl boyunca. Hepsinin üzerinde tarihi ve kimin aldığı yazıyordu.
''Bunca hediyeyi nereye koyacaksın?'' Aksu'nun sorusunu havada asılı bırakarak kutunun en altında, bana tanıdık gelen hediye paketini alıp içini açtım. Ortaokulda, Taehyung'a kendi ellerimle yapıp verdiğim yıldızın bir benzeri vardı. Kartondan bir yıldız yapıp, bir yıldız kolyesiyle hediyesini ona vermiştim. O da aynısını yapmıştı.
Hediye paketinin içindeki küçük not kağıdını alarak, okumaya başladım.
'17/03/2018/Kim Taehyung. Hatırladın mı? Ortaokuldayken bana yaptırdığın yıldızın aynısını sana yaptım ve şans eseri aynı kolyeden bularak sana bu hediyeyi hazırladım.'
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Savrulan Sevgi | BTS | ✔️
FanfictionTAMAMLANDI ✔️ Büyümüştük, hepimiz beraber iç içe büyümüş olsak da hepimiz oradan oraya savrulmuştuk. Onları yavaş yavaş kaybederek bir başıma kalmıştım, onlarla her gün karşılaştığım halde yüzüme dahi bakmıyorlardı. Oysa, bir şey yapmamıştım ki...