7 🏹 'Ortaokul'

2.1K 189 56
                                    

Günaydınlar aşk kuşlarım! Umarım yeni bölümü beğenirsiniz. İyi okumalar 💜💜💜💜💜💜💜

Bölümün Yayınlanma Tarihi: 01/04/2019

Tarih: 23/02/2019

Alesya Haktan

Gözlerimi karanlığa açmıştım. Oturduğum yerden yavaşça kalkıp, üzerimdeki elbiseyi çıkararak dolabımın önüne geçtim.

Önüme gelen rastgele pijamalarımı giyinerek, camın önüne koyduğum oturmalığa oturarak, başımı cama yaslayarak gökyüzünde parlayan yıldızları izlemeye başladım.

Yıldızlara baktığım zaman sadece tek bir kişiyi görüyordum.

Kim Taehyung...

Çocukluğumun yıldızı olan Kim Taehyung...

Her kötü anımda beni kurtarması için onu bekledim ama hiçbir zaman gelmedi oysa ilkokula başladığımız zaman düşecekken beni tuttuğunda bana tek bir şey demişti.

'Düdüğü çalsan da çalmasan da her zaman seni koruyacağım'

Ben o söze çocuk yaşta inanarak kalbime kazımıştım. 17 yaşıma kadar da Taehyung bu sözünün arkasında durdu, düdüğü çaldığımda da çalmadığım da da o her daim beni kurtarmaya gelmişti.

Ama o gün kurtarmadı, o anda elimi tutarak beni orada çıkarmak için ona yalvaran gözlerle baktığımı hatırlıyorum.

O bağırmayı ve bakışlarını benden kaçırmayı tercih etti.

Kalbim o anda tamamen paramparça olmuştu.

Keşke, canıma kıyarak ölseydim. Belki şimdi bu kadar acı çekmezdim, acı çekmeseydim hayatım daha güzel olurdu değil mi?

Ya da geçmişe giderek o anı değiştirebilseydim, belki dünya tepetaklak olurdu fakat biz aynı kalırdık.

Keşke her şey filmler, diziler ve kitaplar dünyası gibi kolay ve basit olsaydı...

-Geçmiş Zaman-

Tarih: 06/09/2004

Yazardan

Zaman hızla akıp geçiyordu, çocuklar artık kocaman olarak ilkokulu geride bırakıp ortaokula başlayacakları yıla gelmişlerdi.

Zaman hepsi beraberken hızlı ve fazla güzel geçiyordu.

Kavgasız, nefretsiz bir şekilde mutluluğun, sevginin ve güvenin üst seviyelerde olduğu şekilde güzel ve huzur doluydu hayatları.

Alesya, küçük kızlığını bir kenara bırakarak artık yavaş yavaş büyüyordu. Büyüdükçe güzelliği daha da gözler önüne seriliyor ve ister istemez bir çok çocuğun ilgisi küçük kıza doğru çevriliyordu.

Bu küçük kızı rahatsız ettiği kadar, arkadaşlarını da rahatsız ediyordu.

Bu yüzden onu hiçbir şekilde yalnız bırakmayarak onu kanatlarının altına alarak herkesten koruyorlardı, peki kendilerinden koruyabiliyorlar mıydı?

''Alesya, ilk günden geç kalacağız!'' Yoongi'nin sesini duymasıyla Alesya çantasını alarak, kardeşini öpüp hızlıca evden çıktı.

Kapının önüne geldiğinde, çocukların hepsi kendi bisikletlerinin üzerinde küçük kızı bekliyorlardı. Alesya, onlara gülümseyerek: ''Özür dilerim'' dedi ve yerdeki bisikletini kaldırıp, üzerine bindi. Jungkook, küçük kıza doğru uzanıp elinin üzerine nazikçe pat pat vurarak: ''Sorun değil, hadi gidelim!'' elini çekip, önden ilerlediğinde çocuklarda hemen arkasından pedallarını çekerek ilerliyorlardı.

Savrulan Sevgi | BTS | ✔️ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin