17 🏹 'Dejavu'

1.9K 160 59
                                    

Bölümün Yayınlama Tarihi: 27/05/2019

Tarih: 17/03/2019

Yazardan

Genç kız, önüne bırakılan pastaya kısa bir bakış atarak gözlerini kapattı. Yıllardır doğum günlerinde dilek dilemeye gönlü varmayan genç kız, uzun zaman sonra ilk kez dilek dilemek için gözlerini kapatmıştı.

'Her şeyin eskisi gibi olmasını diliyorum' diyerek içinde fısıldayarak gözlerini aralayarak mumları üfledi. Mumlar aynı anda sönmüştü, genç kız gülümsedi.

''Dileğim gerçekleşecek sanırım'' diyerek fısıldadı. Aksu hızlıca kuzene sarılarak: ''Sen uzun zaman sonra ilk kez dilek diledin ya gerçekleşmezse bu haksızlık olur'' dedi. Genç kız derincesine iç çekerek, kollarını kuzenine sardı.

''İyi ki varsın''

''Sende'' Aksu genç kızdan ayrılır ayrılmaz Jaebum kollarını genç kıza sarmıştı. Genç kız, kollarının arasında olduğu kalbinde hep bir acı olarak kalan genç adama sıkıcasına sarıldı. Yılların acısını çıkarıyordu, kalbine alamadığı halde kalbinden çıkmayan bu adamı şu anda bu kadar yakınında hissetmek onu gerçekten huzurlu hissettiriyordu.

''Her şey iyi olacak, çünkü bu sefer geçmişte olmayan bir şey var'' dedi ve dudaklarını genç kızın kulağına iyice yaklaştırarak fısıldadı: ''Bu sefer gerçek aşk var'' dedi ve ondan ayrıldı. Genç kız, genç adamın dediğinin etkisinden daha çıkamadan Namjoon kollarını ona sararak: ''Özür dilerim hem de her şey için'' dedi.

Genç kızın elleri kalbinin sesiyle beraber genç adama sarılmıştı, sadece sarılmıştı ağzını aralayıp tek kelime etmemişti.

''İyi ki doğdun'' diyerek fısıldadı genç adam, özrüne bir karşılık almayacağını anlayarak.

''Teşekkürler'' diyen genç kızla ayrıldılar. Sırayla herkes sarıldığında yine en sona Jungkook ve Taehyung kalmıştı.

Önceden hep Jungkook'a giden ayakları artık ona doğru gidemiyordu, Taehyung'a doğru ilerlemek için can atıyorlardı.

Jungkook, genç kızın hareket etmeyeceğini anlayarak yanına giderek onu nazikçe kollarının arasına aldı.

Genç kız, onun kokusuyla beraber hızla geçmişe dönmüştü. Aşık olduğu adamın nasıl değiştiğini göre göre bugüne geri gelmişti.

''İyi ki doğdun'' genç adamın sırtına pat pat vurarak: ''Teşekkürler'' dedi ve daha fazla ona sarılmak istemediği için hızlıca ondan ayrıldı.

Alesya Haktan

İşte oradaydı, eskiden sarılmaya çekinmediğim ona şu anda sarılmaktan çekiniyordum.

Daha doğrusu korkuyordum, onun ellerimin arasından kayıp gitmesinden, geçmişi tekrar yaşamaktan korkuyorum.

'Tekrar yaşar mıyım geçmişi?' diyerek geçirdim içimden ağzımdan çıkması için can attığım soruyu. Öne doğru bir adım attı, sanki 'İzin vermem' dermiş gibi.

'Her şeye rağmen tutar mısın ellerimi?' diyerek geçirdim. Yüzüne küçük ama ışık gibi parlayan bir tebessüm yerleştirerek yanıma geldi ve beni kollarının arasına aldı.

Soruma karşılık 'Evet' der gibi.

Kokusu...

Bir zamanlar aşık olduğum kokudan çok farklıydı ve bu farklılık beni yıllar sonra ilk kez bu denli etkisi altına alıyordu.

Savrulan Sevgi | BTS | ✔️ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin