Bölümün Yayınlanma Tarihi: 01/07/2019
Alesya Haktan
''Sevgilinle aynı odayı paylaşma fırsatını kaçırdığının farkında mısın?'' yanımdaki yastığı karşımdaki koltukta oturan Aksu'nun kafasına atarak: ''Farkındayım aptal ama sevgili olmuş olmamız aynı odayı paylaşacağımız anlamına gelmez hem ben arkadaşımı özledim. Bakıyorum da benden daha çok çocukluk arkadaşlarımla takılıyorsun'' dedim. Aksu söylediğime karşılık bakışlarını benden kaçırmıştı, onlara nefret kustuğum zamanlarda Aksu her zaman kötü düşünmemi, olayların bir şekilde değişeceğini falan söylerdi. O zamanlar bunu söylediğinden dolayı ona çok fazla kızıp, üzerine: 'Eğer onlarla arkadaş olmayı ya da aralarından birine aşık olmayı düşünürsen senle tüm ilişkimi bitiririm' demiştim. Sanırım bu söylediğim onun düşünmesine ve utanarak bakışlarını benden kaçırmasına neden olmuştu, oysa farkındaydım. Onları en az benim kadar tanıdığını ve aralarından birine çoktan kalbini kaptırdığını.
Belki geçmişte benim aram onlarla bozukken birine aşık olsaydı onu ömrüm boyu affetmezdim ama artık saçma davranmanın bir anlamı yok değil mi?
Yataktan çıkarak yanına gittim ve elini kavrayarak odamızın büyük balkonuna çıkardım onu. Balkondaki salıncağa oturup, başımla salıncağı gösterdim. Lafımı ikiletmeden oturduğu gibi: ''Sökül bakalım'' dedim.
Kaşlarını çatarak bana bakıp: ''Neyi sökülmem gerekiyor?'' dedi. Gözlerimi kıstım ve ona 'Cidden mi?' bakışlarını atarak elini kavrayıp: ''Mesela aşık olduğunun kişiyi'' dedim. Aşık olduğu kişinin kim olduğunu biliyorum 'Park Jimin' yakışıklı, şirin, utangaç, sessiz ve çekingen Park Jimin! Jimin'in bu huyları her zaman hayran olduğum huylarıydı, küçük bir çocuk gibi görüyordum onu kısaca hepsininde sevdiğim, hayran olduğum huyları vardı.
''Aslında bir şey var...'' muzip bir gülümsemeyle omzumu omzuna vurarak devam etmesini bildirdim. Küçük bir tebessümle: ''Aslında onlarla tanışana kadar onlardan birine aşık olacağımı hiç düşünmezdim, biliyorsun ki önceden de bana resimlerini de gösterdiğinde Jimin'i diğerlerinden farklı bulurdum ama o zamanlar kesinlikle aşık değildim ama son bir kaç aydır, ne olduğunu anlamadan ona olan bakışlarım, duygularım değişmeye başladı. Hele öyle yumuş yumuş baktığında kalbim bir tereyağı gibi eriyor hata kalbimi geç vücudum bakışlarının güzelliğiyle eriyip gidiyor'' dedi ve bana bakıp, bir saniye de bakışlarını kaçırdı.
Utanıyordu, kollarımı ona sarıp: ''Aşk bu Aksu, ne zaman kapını çalacağını bilmiyorsun ya da kapını çaldığı zaman duyamayacak, göremeyecek kadar sağır oluyorsun. Şu ana kadar yaptığım en büyük hata buydu sanırım, eğer ilk başta çalan kapıyı duysaydım her şey bambaşka olurdu'' dedim. Aksu, beni nazikçe kendinden uzaklaştırıp: ''Ve bende hayatında olmazdım'' dedi. Bu duraksamama, düşünmeme neden olmuştu. Eğer yaşadıklarım başıma gelmeseydi Aksu'yla, amcam ve yengemle tanışmazdım, belki tanışırdım ama çok farklı olurdu. Şu an olduğumuz gibi olmazdık, başımı hızlıca iki yana sallayıp:
''Yaşadıklarımdan nefret etsem de geçmişe minnettardım. Böylece seni, amcamı ve yengemi tanıdım, böylece o kapıyı çok geç olmadan duydum ve asıl olmam gereken kişiyle olmaya başladım'' Aksu omzuma küçük bir yumruk atarak: ''O zaman Allah'a bir kez daha teşekkür edebiliriz'' dediğinde gözlerimi kapatarak, Allah'a teşekkürlerimi ileterek her gece başımı yastığa koyduğum zamanki gibi bir kez daha şükrettim.
''İnanç güzel bir şey'' dedim gözlerimi aralayarak. Aksu, başını omzuma koyup: ''Kesinlikle'' dedi. Bende başımı başının üzerine koyarak, gökyüzünde yavaş yavaş hareket eden bulutları incelemeye başladım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Savrulan Sevgi | BTS | ✔️
Fiksi PenggemarTAMAMLANDI ✔️ Büyümüştük, hepimiz beraber iç içe büyümüş olsak da hepimiz oradan oraya savrulmuştuk. Onları yavaş yavaş kaybederek bir başıma kalmıştım, onlarla her gün karşılaştığım halde yüzüme dahi bakmıyorlardı. Oysa, bir şey yapmamıştım ki...