30 🏹 'FİNAL'

1.6K 98 37
                                    

Bölümün Yayınlanma Tarihi: 15/08/2019

-8 Yıl Sonra-

Yazardan

ilk hikaye 8 yıl önce başlamıştı, ikinci hikaye 8 yıl sonra ve üçüncü hikaye de bir 8 yıl sonrasında başlıyor.

Güzel, yaz esintisiyle dolu bir gündü... güneş her zamanki gibi tepede ışık gibi parlıyordu, bir çoğu parlayan güneşin onları bronzlaştırması için deniz kenarında, havuz kenarında veya öyle sessiz, boş bir yerde ailesiyle, arkadaşlarıyla eşlik ediyordu... kimisi güneşi ve esintiyi görür görmez kendini yollara atarak, güzel bir piknik yapmak için ormana gitmişti, kimisiyse bu yaz esintisiyle dolup taşan günde evde kalmayı tercih etmişti...

Bugünden 8 yıl önce Alesya ve Taehyung evlenmişti, evliliklerinin macerası balayından sonra başlamıştı. Küçükken çok istedikleri hayallerini gerçekleştirmek için uzun soluklu bir dünya turuna çıkmışlardı, iki yılın sonunda evlerine ve ailelerine geri dönmüşlerdi. Uzun süren hasretlerini giderip, baş başa kalmak için evlerine çekilmişlerdi ve böylece Kore'deki sıradan hayatları başlamıştı.

Onlar sıradan, güzel bir hayat yaşarken güzel iki haber almışlardı. Birincisi arkadaşları Jimin ve Aksu'nun evlenme kararıydı, ikincisiyse bir bebek bekliyor olduklarını öğrenmeleriydi. İkisi de çok heyecanlanmıştı, yerlerinde duramıyor, oradan oraya gidererek heyecanlarını gidermeye çalışıyorlardı. 

Bu güzel andan 9 ay sonra ilk bebeklerini kucaklarına almışlardı. Bir erkek çocuğuydu, kocaman gözleri vardı küçük bebeğin, küçük bir burnu, küçük pespembe dudakları, tombul vücudu, tombul yanakları ve cennet kokusu vardı. Ona 'Young Nam Güneş' ismini koymuşlardı. Young Nam, sonsuzluk anlamı taşıyordu.Güneş ise bildiğimiz güneşti, bu ismi koyma nedenleri hayatlarına bir güneş gibi doğmuş olmasıydı. 

Young Nam Güneş'le geçirdikleri koskocaman beş senenin sonunda artık, zeki, konuşkan, uslu ve sevimli bir çocukla karşılaşmışlardı. Beş yaşında olmasına rağmen fazla zeki olması annesini ve babasını şaşırtmış ve ona bir kez daha hayran kalmalarına neden olmuştu.

Young Nam Güneş'in beşinci doğum gününü kutlamak için Alesya ve Taehyung kollarını sıvazlayarak güzel bir parti hazırlamanın yoluna girişmişlerdi.

Kim Alesya Haktan

''Güneş, aşkım eğer sözümü dinlemezsen doğum günü pastanı Na Ri'ye vereceğim'' dedim tehdit edercesine. Güneş hemen yere oturup, ellerini iki yana sallayarak: ''Hayır hayır hayır, verme tamam mı? Eğer verirsen seninle konuşmam'' dedi. Tehdide karşılık tehdit. Tam olarak babasının oğluydu, yere eğilip, saçlarının üzerine küçük bir buse kondurarak: ''O zaman anlaştık'' dedim. Başını sallayıp: ''Anlaştık'' dedi pes edercesine, muzip bir şekilde gülümseyip, oyuncak kutusunu boşaltarak mutfağa geçtim.

Taehyung arkası dönük bir şekilde, önündeki bulaşıkları pür dikkat yıkıyordu. Dünya turundan döndükten sonra onu mutfağa koyup, her şeyde bana yardım etmesini sağlayarak onu bir usta yapıp çıkarmıştım, artık yemekleri benim yemeklerimden daha güzel oluyordu. Tabii bir Koreli olarak Kore yemeklerini yapmakta üstüne yoktu, yine de yaptığı yemekler genelde çok güzel oluyordu. 

Onun en sevdiğim yanı hiçbir işte beni tek bırakmamasıydı, evi süpürüyor isem o da bana yardım ediyordu, mesela ben üç oda süpürürüm o da üç oda süpürür, salonu, mutfağı ve banyoları da beraber yapıyorduk. Her konuda bana yardım ediyordu, en çokta Güneş konusunda bana yardım ettiği için ona minnettardım. Güneşin doğumu gerçekten çok zorluydu, ilk normal doğum yapacakken bir anda sezaryen doğuma geçtik hal böyle olunca tüm vücudum ağrımaktan beni öldürmüştü. Güneş ağladığında ona bakmaya mecalim bile yokken o her şeyi tek başına üstlenmişti, o gerçekten iyi bir baba ve iyi bir kocaydı.

Savrulan Sevgi | BTS | ✔️ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin