نوت × اقتباسات نارية

1.4K 47 14
                                    

ازيكم يا حلوين 💙❤

عاملين ايه؟؟؟

يا رب كلكم تبقوا بخير.....

انا يمكن منزلتش الفصل الجديد بقالي فتره بس عمري ما نسيت مدى حبكم و تعلقكم بالرواية و عارفه اني اتاخرت عليكم تآني في موضوع تنزيل الفصول ده........

بس يا شباب اعذروني الفتره ديه ، أحنا في موسم المذاكرة و الامتحانات بقي و مش قادره اوصف ليكم قد إيه ان الليله طلعت كبيره اووي عليا و مش بتتلم بسهوله 😂😂

حاليا بحاول بقدر الإمكان اني أظبط الوقت عندي و اقدر اني اكتب بسرعه الفصول و انزلها ليكم في أقرب فرصه ، فدعواتكم.......

==============================================================================

أنا ملاحظه ان الفوت على الرمايه قليل جداااا الفتره ديه ، خصوصا علي اخر فصلين نزلوا و ده ميجيش على تعبي يا جماااااعه......

فلو سامحتم نلتزم بالفوت ❤ ده بيبقى دعم كبير لينا ككتاب علشان نكتب و نكمل إللي بدأناه معاكم.....

أحب اشكر كن كل قلبي كل حد بيسال عليا من خلال الخاص و في نفس الوقت بيعمل فوت بانتظام و بيعلق في خانه التعليقات و بيديني امل اني اكمل القصه و اكتب أكثر و أكثر........

ربنا يسعد قلوبكم و يهنيكم ❤️😉

====================================================

نبدأ ❤️ : اقتباسات حماسيه 🔥👌

====================================================


ادهم بنبره جاده : سما.... تقبلي تتجوزيني؟؟؟؟؟

سما بصدمه ؛ ايييييييه؟؟؟؟؟

________________________________________________________

المنياوي بنبره هادئه : اتفضل ، سبني دلوقتي

مجدي بتفهم : تمام

المنياوي بنبره غريبه : سامحيني يا يحيى ، سامحيني يا إبني علشان هاجي على قلبك المكسور تآني ، مش هقدر اخاطر بيك و اكسر بنفس تيا حفيدتي إللي بتحبك جدااا ديه ، انا الوحيد اللي عارف مصلحتك فين ، فمش هقدر ارميك في حضن الغرباء عشان شويه مشاعر مزيفه حسيت بيها و اعتقد انها حب.......

==================================================================================

كانت هنا جالسة في الحديقه أمام حمام السباحة علي الارجوحه تضع في اذنها سماعات متصلة بهاتفها و تدندن احد الأغاني المفضله و بجانبها الوانها الخشبيه و تحتسي من مشروبها المفضل و هو البابونج الساخن.و هي شارده في الافق البعيد......
فكانت ترسم تلك العصفورة الصفراء المتمردة الواقفة علي حافة حمام السباحه و تلتفت كتيرا حولها دون أن تتحرك من مكانها إلا أنها تذكرت في لحظه ملامح ذلك العاشق المتيم بها ، ذلك الفارس الذي سرق قلبها و بعثر نبضاته فجعله لا ينبض بقوه الا له و لأجله......
فقلبت الصفحه التي رسمت فيها العصفور الصغير و بدات في صفحه بيضاء جديده حديث وضعت بها اول الخطوط بقلمها الرصاص متذكره جيدا ملامح وجهه الجذابه و ملامحه الرجوليه بدقه حتي شرعت برسمه بكل تفاصيله الدقيقه التي اوقعتها في الأسر.......

 الحب الدائم ❤️ / بقلم بسنت طه حيث تعيش القصص. اكتشف الآن