الفصل التاسعه عشر

1.6K 60 18
                                    

بسم الله الرحمن الرحيم ❤️

" اﻹنسان تلميذ ، واﻷلم معلمه....."
— ألفريد دو موسيه

نبدا ❤️

================================================================================================

في مكان آخر بداخل احد المباني قد دخلت سما الي المصلي الخاص للسيدات بعد أن توضات بالحمام و قد ارتدت الاسدال الخاص بها التي تحمله بحقيبتها دوما و قد وصلت في خشوع ثم جلست قرفصاء أرضا ، ترفع يديها امام وجهها تدعي الله بكل ما تتمنى تحقيقه بنبره خافته الي ان تقدمت منها فتاتين منتقبات و يرتدون ملابس سوداء......
جلسوا أمامها أرضا بارتياح و ازالوا بيديهم الساتر بينها و بينهم حتى أوضحت معالم وجههن الغير مبشره بالخير و ابتسامتهم الصفراء ، فرفعت سما حاجبيها باستنكار ، ابتلعت ريقها بصعوبة خاصه بعد ان ظهر من ملامحهم انهم أكبر بالعمر و حصل كالآتي :

سما بتوتر : في إيه ؟؟؟؟

السيده ١ بلهجة جاده : هما كلمتين مطلوب مننا نوصلهم ليكي مخصوص و المطلوب منك تنفذي بدل ما هتجيبي لنفسك النكد....

سما بتوتر : عايزين إيه بظبط؟؟؟؟

السيده ٢ بنبره جاده : شكلك بنت ناس و طيبه و مش هتتعبينا معاكي و هتنقذي نفسك من إللي ممكن يحصلك لو عملتي عكس اللي مطلوب منك....

سما بتوتر : عايزين ايه مني ؟؟؟؟

فتاه ١ بنبره جاده : بصلاة علي النبي كده خفي لعب في مستويات أعلى منك يا قطه علشان الوقعه بفوره المره الجايه....

فتاه ٢ بنبره جاده : حطي في دماغك ده ان اللعب مع الكبار دلوقتي ، بقي صعب اووي و فيه خساره أبدية ليكي لا محاله و هتسداسي دوسه هجيبك الأرض ، فخليكي جنب الحيط أحسن....

سما بتوتر : كباااار إيه ؟؟؟ و لعب إيه و خساره إيه ، انا مش فاهمه أي حاجه ؟؟؟

فتاه ٢ بنبره جاده : من الاخر كده المطلوب منك كلاتي ، لزم تبعدي عن شخص مهم لو حياتك مهمه عندك و اللي لو حلمتي توصلي لمستواه مش هتعرفي برضوا.....

سما بتوتر : حاااضر بس انا معرفش حد مهم والله......

فتاه ١ بنبره جاده :  لا تعرفي ، أدهم الميناوي...

سما بصدمة : أدهم؟؟؟؟؟

فتاه ١ بسخريه : ايوه أدهم يا قطه....

 الحب الدائم ❤️ / بقلم بسنت طه حيث تعيش القصص. اكتشف الآن