19.část-"You're beautiful"

1.7K 99 6
                                    

Zasténala jsem rozkoší.

Potom zase.

A zase. Tohle jsem potřebovala.

Justin se na mě zašklebil. „Víš, jak právě teď zníš?“ v jeho hlase jsem slyšela pobavení.

Trochu jsem se začervenala. Věděla jsem, jak jsem musela znít, ale jinak to nešlo. „Je to čokoládová zmrzlina“ řekla jsem, jako by to všechno vysvětlovalo. 

Seděli jsme v jeho kuchyni a jedli jsme zmrzlinu. Teda oprava: Já jsem jedla a Justin mě pozoroval.  Zdál se až nadmíru pobavený mým chováním. „Tyhle zvuky mě dost rozrušujou“ řekl s pohledem upřeným na mých rtech.  Já se nad jeho poznámkou jen ušklíbla a dál se věnovala zmrzlině a následně sténání z její úžasné chuti.

Přiznávám se, že jsem ho trochu provokovala. Ale, která holka by odolala škádlit takhle svého přítele? Já určitě ne.

Ano správně. Justin je teď můj přítel. Je to už pár týdnu a já jsem s ním vážně šťastná. Povídáme si, mazlíme se a ano někdy se i hádáme, většinou kvůli hloupostem, ale kdybychom to nedělali, nebyly by jsme to my. Justin byl ke mně vždycky milý, pořád jsme se spolu smáli a pomáhal mi se smířit s babiččinou smrtí. Sice se mi ještě nesvěřil s jeho minulostí, ale já doufám, že to časem udělá.

„Myslim to vážně“ Varoval mě a trochu si poposedl. „Právě teď nechybí málo k tomu, abych tě vzal k sobě do pokoje a …“ chtěl pokračovat, ale já ho přerušila. „A kdo ti v tom brání?“ zeptala jsem se škádlivě.  Nespali jsme spolu, ale dělali jsme jiné věci. Justin byl v tomhle ohledu až překvapivě vynalézavý a i přesto, že jsme spolu ještě neměli sex jsme se spolu,  když situace nabrala trochu grády, nenudili.

Justin se zakřenil nad mou poznámkou a postavil se ze židle, na které seděl. Zvedla jsem k němu pohled, když se zastavil přede mnou. Chytl mě za boky a vytáhl nahoru, abych se postavila, když už jsem stála, chtěl mě políbit, ale všiml si, že mám pořád v puse lžičku, se kterou jsem jedla zmrzlinu. Uchechtl se a lžičku mi z pusy vyndal. Potom mě políbil a já se nevyhnula zasténání, Justin toho využil a strčil mi jazyk do pusy. Když se naše jazyky propletly, i on zasténal. Zvedla jsem svoje ruce a zapletla jsem mu je do vlasů. Justin přesunul svoje ruce na můj zadek a vzal mě do náruče, já jsem mu omotala nohy kolem pasu, abych mu byla blíž. 

Dal se do pohybu. Šel jak nejrychleji v tu chvíli mohl, aby se co nejdříve dostal nahoru do jeho pokoje. A ani jednou se naše rty od sebe neoddělily. Když jsme dorazili do jeho pokoje, Justin mě hned položil na postel a lehl si nade mě. Jeho rty přesunul na můj krk a lehce zkousl. Já jsem svoje ruce položila na lem jeho trička, abych mu ho mohla sundat. Když Justinovi došlo, co chci udělat, trošku se ze mě zvedl, abych se mohla nadzvednout já a sundala jsem mu tričko. Neodolala jsem a podívala jsem se na něj. Měl to nejkrásnější tělo, jaké jsem, kdy viděla. Jeho tetování, svaly a opálení tvořili nejlepší celek, ze kterého musí každá žena šílet. Justin si všiml, že se na něj obdivně dívám a uculil se, věděl, že má dobré tělo a věděl, co se mnou dělá, až moc dobře.

Namyšlený blbec.

Ani já jsem nezůstala oblečená dlouho. Hned jak mi tričko sundal, následovali moje i jeho džíny a potom mezi našimi těly nezůstalo nic jiného než tenké spodní prádlo.  Ležící nade mnou, opírajíc se o lokty ze mě Justin nespustí pohled. Kromě něho mě takhle nikdo jiný neviděl. Vždy, když jsem pod ním odhalená, neubráním se červenání. Justin už musel vidět spoustu holek. Holek, které jsou určitě mnohem krásnější než já. Jako kdyby Justin poznal, jak se cítím se na mě podíval s ohněm v očích.

Save me ×Justin Bieber FF×Kde žijí příběhy. Začni objevovat