13.část- "I'm sorry"

1.8K 102 2
                                    

To si ze mě děláš srandu!

Otočila jsem se za jeho hlasem a proklínala jsem všechny svatý za to, že nějaká část ve mně byla ráda za to, že ho vidí. Měl ve tváři zcela překvapený výraz, ale já jsem věděla, že za tím výrazem se uculuje.

„Co tu děláš?“ snažila jsem se znít co nejméně naštvaně, ale bez úspěchu. Zach na mě házel pohled typu: Ty se znáš s Bieberem?

Jo znám!

Bohužel.

Justin si tu svojí holku přitáhl blíž k sobě. „Dneska jsem čirou náhodou potkal tady Sašu“ ukázal na brunetu vedle sebe“ Holka vedle něj se na mě falešně usmála „Achoj“

To je vážně fantastický! Tak ona je ještě cizinka!

Opětovala jsem její falešný úsměv. Cítila jsem se hrozně za to, že jsem Zacha ignorovala, ale nemohla jsem si pomoct. Právě jsem se zabývala Justinem a tím jak z něho chci vymlátit duši za to, že mi chce sabotovat moje rande.

„Je to moje stará známá“ pokračoval Justin a ignoroval můj vražedný pohled. Známá! Mohla jsem si jen představit jak známá mu je…

„A tak jsem se rozhodl, že jí pozvu na večeři, abychom dohnaly ten ztracený čas.“ Hodil svůdný pohled na tu holku, jejíž jméno jsem už zapomněla. Ta se k němu lísala čím dál víc a já se neubránila naštvané grimase, která se objevila na mé tváři.

„Oh nazdar chlape!“ Justin hrál přátelského a natáhl k Zachovi svojí pravici. „Zain, žejo?“ zeptal se Zacha, zatímco si potřásali rukama. Zach už otevíral pusu, aby ho opravil, ale Justin ho nenechal nic říct.

 „Maite mi o tobě hodně vyprávěla“ říkal a já si jen v duchu psala seznam potencionálních zbraní na jeho zabití. Nůž? Pistole? Švihadlo?

 Vážně jsem nikdy nebyla osoba, která by si libovala v násilí, ale od té doby co znám Justina se u mě začali objevovat vražedné sklony na jeho osobu. Jakto, že existuje osoba, kterou chcete líbat a ve stejnou chvíli mučit? V tuhle chvíli ve mně ale převládala část, která ho chtěla mučit.

„Je to Zach“ opravila jsem ho skrz zaťaté zuby. Věděla jsem, že jeho jméno znal, ale schválně ho vyslovil špatně, aby mě nasral a jeho zesměšnil.

Oddychla jsem si, když jsem si všimla, že k nám míří číšník pro naše objednávky. Teď už snad odejdou…

Ve chvíli, když k nám dorazil číšník, se na mě Justin usmál a odešel. V duchu jsem se profackovala za to, že jsem chtěla té holce uřezat ruku, kterou měla kolem Justina.

Potom, co číšník odešel s našimi objednávkami, se na mě Zach hned otočil s otázkou v očích.  Ale než stačil něco říct, omluvně jsem se na něj usmála „Mrzí mě to“ řekla jsem.

„Nechceš o tom mluvit“ zkonstatoval. Zakroutila jsem hlavou.

„Já vlastně ani taky ne. Bylo to až moc divný na to, abych o tom ještě mluvil“ usmál se a já ho v tu chvíli měla ještě radši.

Justin

Seděli jsme nedaleko jejich stolu, a tak jsem měl dobrý výhled na to, jak se na sebe oba dva šťastně usmívají. To jsem teda nečekal.

Myslel jsem si, že hned jak mě ten chlápek uvidí, nasere se a nechá Maite plavat, ale on se na ní uculuje jako by se nic nestalo. A ona mu ten úsměv opětuje! Sevřel jsem ruce v pěst. Ani nevim, proč jsem tak nasranej. U jiný holky by mi nevadilo, kdyby byla s někým jiným, ale ona je vyjímka. Sakra, ani nevim proč je Maite vyjímka, ale prostě je!

Save me ×Justin Bieber FF×Kde žijí příběhy. Začni objevovat