Oh bože…
To bylo to jediné, co bylo v mé hlavě ve chvíli, když jsem stála opřená o stěnu a Justin byl natisknutý na mě.
Tělo na tělo.
Oh bože… Ještě jednou.
Justin přesunul jednu ruku z mých vlasů na můj bok a druhou mi položil na záda. Moje ruce jsem z jeho boků přesunula na jeho ramena a potom do jeho vlasů, když jsem za ně mírně zatahala, tiše zasténal a v tu chvíli mi připadalo, jako by neexistoval žádný další zvuk, který by mohl být víc sexy.
„Bože“ zašeptal mi do krku a mírně se do něj zakousl.
„Chci tě“ řekl, na důkaz mě chytil za zadek a zvedl mě. Já jsem mu reflexně omotala nohy kolem pasu a Justin semnou couval k posteli na kterou mě položil, bylo mu nejspíš úplně jedno, že na ní nebyly polštáře ani přikrývka, které jsem spolu s povlečením sundala, aby se neumazali od barev.
Ale komu by to vadilo, že?
Budu upřímná, nechápala jsem, jak je možné, že vždy, když jsem v poslední době byla s Justinem, stalo se něco podobného jako teď. A zcela určitě vím, že jsem to většinou vyprovokovala já, nebo jsem tomu nezabránila.
Bylo to špatné? Nevěděla jsem, jestli bylo, ale vím jistě, že kdyby moje babička věděla o tom, že věci tohoto typu dělám a ještě k tomu s klukem, se kterým ani nechodím…No, řekněme, že by to nebylo hezké.
Z myšlenek mě vytrhl Justin, když mi dal jednu jeho ruku pod košili a dostal se až k zapínání podprsenky. Neměla bych mu to dovolit, ale chtěla jsem. A nechala bych ho rozepnout mi podprsenku, kdyby nezačala hrát ta píseň.
I made it through the wilderness
Somehow I made it through
Justin si ničeho nevšiml a dál mě líbal.
Didn't know how lost I was
Until I found you
Osud si ze mě právě teď musí dělat legraci, jinak to nevidím. Už už mi málem podprsenku rozepl, ale já se začala nekontrolovatelně smát.
Like a virgin!
Touched for the very first time
Justin se na mě podíval, v jeho tváři jsem mohla vidět, že byl upřímně zmatený. Nedivím se mu, taky bych byla zmatená, být na jeho místě.
„Jsi lechtivá?“ zeptal se a já se začala smát ještě víc načež se on tvářil ještě víc zmateně.
„Poslouchej“ řekla jsem a ukázala jsem na ipad.
Like a virgin!
When your heart beats
Next to mine
Když přišlo na tu část s pannou, ušklíbl se, potom se podíval na mě, jak se pořád směju a rozchechtal se taky. Smáli jsme se dlouho a nemohli jsme přestat.
Bylo to, jako by si někdo z hůry přál, abych nepřišla o panenství. Tak mi to alespoň připadalo.
„Tak jo dost srandy“ posadila jsem se. „Je to trochu strašidelné“ řekla jsem. Justin se taky posadil a podíval se na mě. „Hádám, že dneska asi o panenství nepřijdeš“ řekl se smíchem.
„Nenechala bych tě ani tak“ odfrkla jsem si. „Jasný. A teď tu o Karkulce“ Utahoval si ze mě Justin. Já mu na to radši neodpověděla. Věděla jsem jak to naše kočkování obvykle končí a já nechtěla riskovat, že bych vážně přišla o panenství.
ČTEŠ
Save me ×Justin Bieber FF×
Fanfic"On byl můj zachránce. Zachránil mě, i když jsem nechtěla být zachráněna. Zachránil mě, ale zachránit ode mě se nenechal."