O 5 MĚSÍCŮ POZDĚJI
„Kanadský zpěvák Justin Bieber se vrací z celosvětového turné o celých 5 mesíců dřív“ hrála moje televize. „Důvodem je podle jeho manažera, Scootera Brauna Justinovo velké vyčerpání. My si však myslíme, že opravdový důvod je Justinovo zadržení u policie, které se odehrálo minulý týden…“
„Babi, na co to prosimtě koukáš?“ zeptala jsem se mojí babičky, zatímco jsem umývala nádobí v naší kuchyni/obýváku a babička sledovala televizi. Zprávy o tom, že Justin ukončil své turné hrály na všech kanálech už od rána, a navíc jsem si myslela, že to mojí bábi stejně nezajímá..
„Moc ráda bych si to přepla, srce moje, ale ovladač zase nefunguje“řekla. Podívala jsem se na mojí babičku a usmála jsem se „ To proto, že ho máš zase obráceně“ odpověděla jsem a mírně jsem se zasmála. Vypla jsem vodu a šla jsem mojí babičce pomoct s tím „problémem“ s ovladačem.
„Tady“ řekla jsem a obrátila jsem babičce její ovladač. „Děkuju ti srdce moje. Na tu věc jsem se už stejně nemohla dál koukat. A navíc stejně pořád opakují dokola ty zprávy jen o tom chlapci“ vzdychla si. „A takový hodný kluk to byl. Pořád ho ukazovali v televizi jak pomáhá lidem“ I tobě pomohl ,řekla jsem si v duchu. „No..“ vzdychla jsem si „Každý se mění“
Byla jsem nervozní, když jsem se dozvěděla, že se Justin vrací o 5 měsíců dříve, než jsem si myslela. Musela jsem mu vrátit ty peníze, co mi tu noc nechal na nočním stolku. Už jsem měla pár peněz našetřených, ale ještě jsem z daleka neměla tolik, kolik mi jich Justin dal.
Zazvonil zvonek. „To bude asi Troy“ řekla jsem a zvedla jsem se z pohovky. Šla jsem ke dveřím a otevřela jsem „ No to je dost“ řekl mi Troy a procpal se kolem mě do chodby. „Málem jsem tu zapustil kořeny jak dlouho ti to trvalo“. Troy byl můj nejlepší kamarád od 1.ročníku střední školy, když se nám oboum děcka posmívali, že nemáme to nejlepší oblečení od nejdražších značek a nemáme tu nejmodernější elektroniku, jako měli oni a my jsme je oba stejně poslali tam, kam patřily. Byl to 170ti centimetrový gay s nejprořízlejší pusou, ale já jsem ho stejně milovala. „Netrvalo mi to ani tři sekundy“ Odporovala jsem mu. Náš byt nebyl zas tak velký-vůbec- cesta ke dveřím měla z obýváku/kuchyně, kde jsem byla dohromady asi osm kroků. „ Přesně“ řekl Troy „ tři vteřiny mýho života promarněný“ „ tak to promiň, že se neumím teleportovat“ Zasmála jsem se a šla jsem za ním do obýváku/kuchyně, kam zamířil.
„Dobrý den paní Gonzales“ pozdravil se Troy mojí babičce „Ahoj, dítě“ vzdychla si moje babička.“je ti dobře?“ zeptala jsem se hned. „Je mi dobře, jen jsem unavená. Radši si půjdu lehnout“ řekla. „Dobře“ řekla jsem a políbila jí na tvář. Léky, které jsem pořídila za Justinovo peníze babičce pomohly, ale stále to byla 80ti letá paní a bývala často unavená.
„Tak“ řekl hned Troy, když babička odešla do pokoje. „ Viděla si zprávy?“ Troy myslel tu věc s Justinem. „Jo“ povzdychla jsem si. Neřekla jsem mu úplnou pravdu, na to jsem byla moc zahanbená, jen jsem mu řekla, že jsem si od něj půjčila peníze, když měl párty u nás v baru. Ze začátku mi nevěřil „Jasný, a mě půjčil peníze Michael Jackson“ posmíval se mi tehdy Troy. Ale když jsem mu ukázala částku, kterou mi Justin „půjčil“, uvěřil mi. Kde by mohla obyčejná barmanka jako já vzít tolik peněz?
„No a… co budeš dělat?“ zeptal se Troy mírně. „ a jak to mám asi vědět?“ zeptala jsem se flustrovaně.
„Promiň“ omluvila jsem se mu za moje vybuchnutí. „ V pohodě“ řekl „chápu tě“
ČTEŠ
Save me ×Justin Bieber FF×
Fanfic"On byl můj zachránce. Zachránil mě, i když jsem nechtěla být zachráněna. Zachránil mě, ale zachránit ode mě se nenechal."