14

4.5K 122 5
                                    

Podeszłam do noży i wybrałam 4 stanęłam na wprost tarczy wcelowałam i rzuciłam. Trafiłam w 10 stanęłam na wprost drugiej tarczy i rzuciłam 10 i w dwóch następnych wyszła 10 .Byłam na pierwszym miejscu w rankingu .
-To niemożliwe -Powiedział Mike
-Możliwe nawet rzucę z zamkniętymi oczami .
Wzięłam nóż stanęłam na przeciwko tarczy Amelia związała mi badanke na oczy i rzuciłam.
Zdiełam bandane i zobaczyłam na wynik i nóż był w bity w 10 .Odwróciłam się napięcie i zobaczyłam zaskoczone  miny .
-Oki to na dziś koniec z rzucania teraz strzelanie kto jest w tym najlepszy.
Wszyscy popatrzyli się na Caluma. Calum podszedł do mnie .
-Ja a co-powiedział pewnie
-To zobaczymy twoje umiejętności a i dziś jest akcja mam pewnych kolegów do odbicia kto chętny za tą misję płace 200000 tyś .
Nagle wszyscy podnieśli rękę.
-Wybieram ciebie i ciebie i ciebie i ciebie a i jeszcze luke ,Mike ,Ash,Alan i Kacper .
-Dobra roboty -krzyknęła Emili .
Ja po tych słowach wyszłam i weszłam do windy na trzecie piętro  do windy wszedł Kamil.
Po długiej ciszy odezwał się Kamil z niepokojem w głosie .

-Van ??
-No co tam Braciszku.
-Kogo my będziemy odbijać.
-Dowiesz się w swoim czasie .
-Van kurwa .
-Opanuj się -powiedziałam ze spokojem .
-Kurwa Van no powiec .
-Dobra dobra odbijamy Adama i Kornela .
-Ty jebana suko  jak możesz .
-Ej chamuj się lepiej sukinsynu.
Kamil chciał mnie uderzyć ale złapałem jego dłoń.

-mówiłam uważaj -Kopnelam go szybko w krocze i Wyciągnęłam nóż .
-Kurwa-krzykną Kamil .

Perspektywa Emili

Jak Van wyszła to odrazu zabraliśmy się do roboty .Wzięłam kartę i każdemu posałam czego nie potrafi a co potrafi . Nagle zauważyłam jak Luke bije się z Kacprem Calum trzymał Luke a Ash Kacpra . Powiedziałam Luku by poszedł.do swojego pokoju w bazie i odpoczął a najpierw by poszedł z tą raną do pielęgniarki. Kacper był bardziej pobity wiec wysłałam Asha i Alana by z nim poszli do innej pielęgniarki.

Jak już skończyłam dzisiejsze ćwiczenia ty sprawdzian wysłałam chłopaków do swoich pokoi. Nagle zauważyłam Caluma który gadał przez telefon i coś krzyczał. Ja to zignorowałam i ruszyłam do swojego pokoju odpocząć.

Perspektywa Luke

Gadam z Azjatą i nagle przychodzi  Kacper obrażał Van i zaczął mówić jaka by ona była.dobra w łóżku nie wytrzymałem i żuciłem się na niego z pięściami po 3 min zostałem odciągnięty przez Caluma czułem że krew mi leci z szczęki ale to zignorowałem.  Podeszłam. Do nas Emili coś tam gadała ale nie słuchałem i tylko próbowałem się uspokoić .Z wypowiedzi Em zrozumiałem tylko że mam iść do pielęgniarki. ..


Perspektywa Van
JAK weszłam do gabinetu zajęłam się planem i papierami .Spędziłam na tym z 2 godziny z gotowymi papierami wyszłam z gabinetu i zobaczyłam pobitego luka i Kacpra . Powiedziałam im że po pielęgniarkę mają iść do mojego gabinetu . Po tej akcji z przed gabinetu ruszyłam dać plan Alanowi  i reszcie . Gdy dałam plan to ruszyłam do mojego gabinetu .
Czekałam na nich 15 min .
-Wiec kto mi to wytłumaczy -Powiedziałam chłodno .
Nikt się nie odzywał wiec dalej czekałam.
-No dalej -Powiedziałam
-No więc tak ja sobie gadałem z Calumem i ten typek przyszedł i cie zaczą wyzywać i gadać jaka jesteś seksi i ciekawe jaka jesteś  w łóżku wiec jako twój chłopak już nie wytrzymałem i rzuciłem się na tego debila .

Popatrzyłam z zdziwieniem na Kacpra. Po moich wszystkich przemyśleniach powiedziałam.
-Zgadzasz się z wypowiedzią luka -Zapytałam się .
Nic nie odpowiedział i tylko kiwną głową.
-Wiec tak jako szefow gangu  ty luke masz 6h
Sprzątania piwnicy i lochów. A co do ciebie powinnam cie zabić ale Boss powiedział że tylko 3 akcje i koniec wiec ty idziesz na MKIT.

Luke spojrzał na mnie ze strachem przed tym miejscem.
-Co to jest MKIT -Zapytał Kacper.
-To miejsce grze przetrzymójemy ciała i kości a ty tam posprzątasz przez 3 dni wiec powodzienia.


Ps zdj Kacpra media


CDN

Bad Girl /L.H/5SOS (Korekta zawieszona)Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz