Wstałam nie chętnie z ciepłego łóżeczka. Wzięłam telefon i ciuchy Pędem ruszyłam do łazienki. Ubrałam się Uczesalam zrobiłam delikatny make up. Wyszłam gotowa z łazienki a luke dalej spał on też dziś jedzie do łazienki. Jest początek roku i musze zakończyć ten dwa lata .Pocałowałam Luka w usta i odrazu się obudził. Na Luka działają 2 sposoby jeden chamski a drugi milutki. Dziś wybrałam ten milutki. Zeszłam na dół i odrazu weszłam do Kuchni zaczęłam robić jajecznice. Do szkoły idze Roze Emi Amelia Ja Luke Cal i Kamil. Kamil już szybciej chodził do tej szkoły wiec ma łatwiej podobno był w elicie . Zrobiłam jajecznice dla wszystkich dziewczyny były jeżeli w kuchni przywitały mnie buziakiem w polik. Nałożyły sobie jajówe (nie pytajcie ) byłam w trakcie przełykania jajecznycy gdy usłyszałam pisk.
-O boże jajuwna -Krzykną Kamil.
Gdy byliśmy mali zawsze tak mówiliśmy. Kamil nałożył dużą porcję jajecznicy. Położył tależ z jedzeniem i pocałował mnie w polik. Wyszeptał mi słowo które żako używa czyli dziękuję. Wszyscy jedli jajecznice gdy wstałam i wsadziłam tależ do zmywarki . Postanowiliśmy z dziewczynami że każda uwierze białą bluzkę ja ubrałam się takWzięłam torbę z książkami ,telefonem ,portfelem i kilka broni .
2 pistolety w torbie a 3 noże w butach i jeden w staniku. Wzięłam kluczyki od auta mojego ojca miał mi je dać na 19 tak miał zaplanowane prezenty do mojej 20 . Wsiadłam do auta zemnom jechały dziewczyny. Mieliśmy 1 lekcje za 15 min a do szkoły są 4 kilometry .
-Van przyspiesz bo nie zdążymy -Mówi Amelia troszkę zdenerwowana. O głupie jechaliśmy takim autemZ 60 km/h przyspieszyłam do 300 km /h .jechaliśmy tak z 4 min i byliśmy na miejscu zatrzymałam. Się z piskiem opon zwracając uwagę innych . Na dziewczyny całe się trzesly oprócz Emi bo już tak zemnom jeźnidzla np na wyścigach. Po dojechaniu chłopców wyszliśmy w tym samym czasie . Usłyszałam szepty luke objął mnie ramieniem tak samo zrobił Calum Emi. Weszliśmy do szkoły no i dalej mieliśmy widownię. Kamil zaprowadził nas do sekretariatu.
-Dobry -powiedziałam.
-Dzień dobry wynik to pewnie Vanessa Black Emili.... -Zaczęła wymieniać ale dalej nie słuchałam.
-Tak pani -przerwałam jej .
-No dobrze tu wasze klucze i plany lekcji
-Dzięki a mogę wejść do dyrektora .
- Tak proszę jest wolny .
Wszyscy popatrzyli się na mnie z zdziwieniem . Zapukałam jak usłyszałam proszę to weszłam do gabinetu . Był bardzo ciemny meble były z ciemnego drewna tylko okno dawało dużo światła. Za biurkiem siedział Olek . Wyprzystojniał Olek miał z 45 lat jest tak jakby takim moim Wujkiem przed przeprowadzką mieszkałam w bazie i Olek opiekował się mną ojciec mieszkał sama niewiem gdzie . Ja dowiedział się że się wyprowadzką obiecał mi że będzie blisko . Gdy ujrzałam go żuciłem się na niego całą zakładana.
-Hej maleńka. -Boże kocham jak tak mnie nazywa
-Olek -powiedziałam cała zakładana.
-No i jak podają się nowy dyrektor.
-Zajebisty -powiedziałam z uśmiechem.
-No więc co chciałaś Vanesso Black.
-Wiec Panie D chciałam się dowiedzieć czy jesteśmy w jednej klasie .
-Wiec tak wszystkie dziewczyny tak a chłopcy są w.ostatniej bo są starsi .
-Boże kocham cie wujku.
-Też Cię Kocham mała dobra zmykaj.
-Pa
Wyszłam z gabinetu szczęśliwa. Jak.Jaka wyszłam pożegnała się z tą dziwka z sekretariatu. No co ma miniówke w pracy. Weszłam na korytarz i zobaczyłam ekipę. Podeszłam do nich zanim doszłam do ekipy wpadłam na kogoś no tak plastik ja zachwala się a ta Suka upadła.
-Coś ty zdziro zrobiłaś -Wydarła się na mnie
Nie zwracając na nią uwagi ruszyłam dalej chciała mnie pociągnąć za włosy ale.zrobilam unik i Walnelam ją w Brzuch upadła kucnelam przy niej i powiedziałam przy jej uchu
-Nie zadzieraj ze mną.
Wstałam i rozejrzałam wszyscy patrzyli się na mnie i coś między sobą szeptali. Szczeże mam na to Wywalone. Ruszyłam do ekipy jak doszłam do nich . Dostałam całusa w usta . Opowiedziałam im wszystko u dyra. Było 4 min po dzwonku i wtedy weszłyśmy do klasy . Bo chłopcy mieli W-f wiec poszli szybciej . Weszłyśmy do klasy A cała klasa spojrzała na na naszą czwórkę.
-Dobry -Powiedzieliśmy chórem.
-A wy to te nowe która to ta która to Vanessa .
-Ja -powiedziałam oschle.
-O powiec coś o sobie .
-Jestem Vanessa Black mądrzejsza od brata Kamila Black, mam chłopaka -i usłyszałam szepty typu ale dupa szkoda że zajęta. -Lubie szybkie auta i to tyle .
-Dobrze siadaj .
Wykrylam 2 wolne ławki stylu sali udałam się tam do ostatniej przy oknie usiadłam. Znalazłam dwa moje cele do obrony . Nawet przystojni ale nie aż tak by się w nich zakochać. Pani przepytala tak samo laski a mnie . Po 10 min usiadły ja siedziałam z Roze. Zaczęła się lekcja a zobaczyłam czerwoną kropkę na Alex ie . Przesunęłam Roze by nie trafiła w nią chłopak siedział przedemnom . Gdy kupa leciała w jego stronę udałam że upadłam z krzesła i Popchnelam krzesło chłopaka noga . No i .............
CZYTASZ
Bad Girl /L.H/5SOS (Korekta zawieszona)
RomansaOpowiada o siedemnastoletniej Vanessie, Która jest prawą ręką Bossa Gangu Cieni. Przenosi się do brata tam poznaje ...