17

3.8K 121 1
                                    

Obudziłam się w jasnym pomieszczeniu. Zaczęły mnie pięć oczy od światła chciała przetrzeć oczy ale zablokowała mi to ręka Luka . Lekko ruszyłam ręką a luke spojrzał mi w oczy podniósł się i podał mi szklankę z wodą .
-leż tu a ja pójdę po lekarza .
Luke znikną za szarymi drzwiami .Napiłam się wody i odłożył szklankę na półkę obok łóżka. Usłyszałam skrzywienie drzwi odwróciłam się w stronę drzwi i ujrzałam starszego mężczyznę na oko z 40 lat .
-Witam panią Vanesse Black Jestem Conor Dren. Pani lekarz .
-Kiedy mogę z tąd wyjść.
-Najpierw podstawowe badania i jak będą prawidłowe do wypuścimy panią już jutro .

JUTRO

Wychodzę z szpitala mam obite całe ciało .
Wchodzę do auta Kamila . Zatem czas Kamil gada z lekarzem .Wyjmuje telefon i zobaczyłam wysłany wiadomość .

Słynna córka milionera w szpitalu po wypadku samochodowym. Jej stan jest stabilny przebywa w śpiączce już 4 miesiące i dziś się obudziła .

-Co kurwa 4 mies .
W tym momencie wchodzi Kamil z uśmiechem na twarzy. Odpalam auto bez radnego słowa .Już po 5 min drogi postanawiam się go spytać .
-Ile byłam w śpiączce .??
-4 mies -Odpowiada ze smutkiem w głosie .
Gdy dotarłam do domu zobaczyłam mojego ojca gadają czego z Lukiem. Wchodzę do salonu i oboje przenoszą swój wzrok na mnie.
-Hej Córcia -Podchodzi do mnie i mnie przytula.
-Hej tatusiu -Odwzajemniłam przytulanka.
Odezwałem się od taty i podeszłam do Luka i go namiętnie pocałowałam w jego pełne usta .
Po oderwaniu się od luka i spoglądam na tatę który jest zamyślony .
-Kochanie. ...Ne było Cię 4 mies i już masz 19 lat i w twoim pokoju masz swój prezent.
Podeszłam do ataku i go cmoknełam w policzek.
Pobiegłam do mojego pokoju i zobaczyłam 2 pary kluczy . Wzięłam je z łóżka i zobaczyłam 16 paczek prezentować chwyciłam za paczkę od luke i ....

Bad Girl /L.H/5SOS (Korekta zawieszona)Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz