16

4.1K 115 5
                                    

Po treningu pojechałam do domu odpocząć po za 20 min jest akcja czyli mam 10 min odpoczynku.

10 min puźniej
Ubrałam się w kostium i poszłam do garażu wzięłam moje autko

W WYJECHAŁAM z garażu i ruszyłam na miejsce odbicia przyjaciół stanęłam przed autami naszego gangu po 5 min przyjechał czarny bus

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

W WYJECHAŁAM z garażu i ruszyłam na miejsce odbicia przyjaciół stanęłam przed autami naszego gangu po 5 min przyjechał czarny bus .Zatrzymał się przed autem Caluma . Zobaczyłam Y który wychodzi i ciągnie za sobą Adama i Kornela . Wyciągnęłam z schowka broń ,noże i strzykawki . Podsłuchiwalam rozmowę maiałam przyciemniane szyby wiec mnie nie widzieli.  Nagle Y wyciągną brań i celował  w Emili.  Ubrałam maskę i wyszłam z auta trzaskając drzwiami i tym odwracac wzrok Y .
-Witamy panią Black Qween .
-Witam Y .
-No dobra gdzie kasa .
-Pokaż Adama i Kornela .
Y podszedł do busa otworzył drzwi i wypadli dwaj mężczyźni.  Poznałam ich po 3 sekundach .
Uśmiechnęłam się chytrze.
-Zapraszam czego się śmiejesz Qween -zapytał zdziwiony Y.
-Z ciebie .-Wyciągnęłam małą kuleczkę i rzuciłam w stronę Y kulką wbija się w niego .
-Ci to jest kurwa .
-Kulka z trucizną i baralizatorem.
-Kurwa co !!
-No tak i ja mam guziczk taki ładny niebieski.  Tak mnie korci by go uciszyć .
-Zekaj czego chcesz .
-Adama i Kornela .
-Dobra masz ich -Po pchać ich w moją stronę.
Oparła się o moje auto .czekałam i myślałam .rzuciłam kuzik Lukowi.  Podeszłam do chłopaków odbieram więzły i dałam znak lukowi by nacisną kuzik w tym momencie żuciłem 3 noże w stronę goryli Y .Każdy z tych  ciał mężczyzn  upadły razem z ciałem Y . Pobiegłam do Kornela i go mocno Przytuliłam. A Adam pobiegł do Emili i ją pocałował.
Nagle Calum rzucił się na Adama  . Calum uderzył go 4 razy a Adam 1 .Luke trzymał Adama A Kacper Caluma. Po tej akcji Calum podszedł do Emili i ją namiętnie pocałował  Emili oddałam pocałunek . Jak wsiadłam do auta dosiadł się Ash i Luke .
-Nie pomyliliście się z Autami.
-Kim jest kurwa Kornel .
-Luke Kornela to tylko mój kolega .
Luke spojrzał na mnie i mnie mocno pocałował .
Oderwać Się od Luke jak zabrakło mi powietrza .
-Van .....  bo Natalka to twoja .............siostra.
-Co kurwa -spojrzałam na niego z zdziwieniem.
Nie wiem.kiedy odpaliłam auto ale już jechaliśmy z 300 km/h ........ Nagle zobaczyłam ciemność

Bad Girl /L.H/5SOS (Korekta zawieszona)Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz