Wstałam rano dziś jest ten konkurs talentów w szkole . Obiecałam Olkowi że wystąpie przygotowałam już piosenkę i 2 układy taneczne . Ubrałam się w to
Uczesalam włosy i je rospuściłam . Zrobiłam szybki makijaż i poszłam obudzić dziewczyny . Poszło szybko bo wszystkie wstała 4 min temu . Opowiedziałam im plan bo chłopcy o niczym nie wiedzieli . Napisałam wiadomość dla chłopaków że my wychodzimy . Prowadziła Emi po Nie pozwoliłam mi a byliśmy spóźnione 2 minuty . Jak byliśmy na miejscu pobiegłyśmy do teatru który był na terenie szkoły. Wszliśmy ogarnelyśmy się . Ja pierwsza śpiewałam chłopcy powinni być za 10 min bo oni tańczyli z nami ostatni taniec . Weszłam na scenę i usiadłam eygodnie na krześle przy mikrofonie .
Zaśpiewałalam jedną z piosenek oczywiście moich. Po zaśpiewaniu piosenki ukloniłam się a usłyszałam głośniej gwizdy i brawa . Zeszłam z sceny pobiegłam się przebrać w dresy . Mamy 3 min by się przygotować do występu. Przebrała czekałam na dziewczyny . Po występie jakiegoś chłopaka weszliśmy na środek sceny i zaczęła się akcja . (Do 1:20 )
Zatańczyliśmy dostaliśmy Gronkie brawa i gwizdy ze strony chłopców. Zeszliśmy ze sceny . Chłopcy już byli ubrani . Dostaliśmy od nich kwiaty i gratulacje ja oczywiście pogratulował dziewczyną bo był idealnie zatańczyć taniec. Przyszła pora na grupowy taniec . Weszliśmy na scenę ustaliliśmy się na scenie .
OOklaski zejście ze sceny i informacje . Oczywiście wygraliśmy dostaliśmy puchar i pojechaliśmy do domu . Tam dotarliśmy o 24 no tak bo chłopcy chcieli hoddoga ze stacji i tam na zajęło 2 godziny . Umyłam się i usiadłam na łóżku usłyszałam strzał i ciemność.
CZYTASZ
Bad Girl /L.H/5SOS (Korekta zawieszona)
RomanceOpowiada o siedemnastoletniej Vanessie, Która jest prawą ręką Bossa Gangu Cieni. Przenosi się do brata tam poznaje ...