Dziś lecę do Majami z Calumem ,Luki, Emili,Amelią i Natalia. W Majami zostaniemy tam na 2 dni puźniej dolecieć tam jeszcze Adam i Kornela. Siedziałam w aucie jechaliśmy na lotnisko w jednym.aucie siedzieli Am ,Nata a w drugim Ja Luke Emili i Calum . Auto się zatrzymało na lotnisku . Wyszłam z auta i zadzwoniłam do Matta. Nie odbierał luke wziął moją walizkę . Sięgała do mojej torby podręcznej gdy poczułam wibracje . Spojrzałam na ekran telefonu Matt.
Rozmowa
-Hejka Van co chciałaś
-Możesz mi załatwić auto i dwa motory .
-Jakie
-koenigsegg agera RS i dwa MV Agusta F4CC .
-No spoko jaki adres ?
-***********-podaje adres Hotelu
-Okej to zadzwoni do znajomego .
-Spoko to pa Matt.
-Narka Van
Po rozmowie z Mattem poszłam szukać Luka bo oni mnie zostawili . Nagle.zobaczyłam paparacje o kurwa mam przesrane. Zobaczyłam Amelie gdy domnie machała pobiegłam do niej. Ona pociągneła mnie w stronę drugiego wejścia na lotnisko. Po wejściu zobaczyłam naszą paczkę. Podeszłam do pracownicy lotniska i podałam jej moją rezerwacje . Pani wyszła do drugiego pomieszczenia i przyszła z 3 ochroniarzy i pilotem . O co tu kurwa chodzi .
-Proszę zaprowadzić tą panią i jej przyjacieli do samolotu WB. -Powiedziała.
Panowie otoczyli nas bo zobaczyli paparacj
Biegnących w naszą stronę. Pilot zaprowadził nas do prywatnego samolotu WB . Kogo jest ten samolot . Luke i Calum podali bagaże ochroniarzą a my z dziewczynami Wsiedliśmy samolot z zewnątrz był czarno złoty a w środku był biało czarny .
Usiadłam na skórzanej kanapie przy oknie i rozmyślałam nad WB co to znaczy. Nagle z rozmyślań wyrwał mnie głos Pilota .
-Panienko Black możemy już wylatywać.
-Tak pozwalam na lot -Odpowiedziałam.
Pilot wyszedł z kabiny . O kurwa WB to William Black to samolot mojego ojca. Po zrozwiazanej jednej zagadce zrobiłam się śpiąca kliknełam guzik . I po chwili z kanapy zrobiło się łóżko . Wszyscy patrzyli na mnie z zdziwieniem ale to Olałam podeszłam do szafki i wyjęłam duży puszysty koc . Położyłam się obok Luka i zasnęłam. Obudził mnie głos ochroniarz.
-Za 10 min londujemy .Czyli przestałam cały lot tak to w moim stylu usiadłam i zapiełam pasy bezpieczeństwa. Po moim ruchu inni zrobili to samo .
-Kochanie gdzie będziemy spali .-Zapytał Luke.
-Hotel pod gwiazdami.
Po moich słowach usłyszałam pisk dzewczyn
-Boże Van tam nocują same gwiazdy Kate ,Justin ,Selena itp .
-Wiem i jutro na ostatni dzień mamy koncert Justina.
I znowu ten pisk .
Po wylondowaniu Wsiedliśmy do limuzyna WB .Do naszego Hotelu jechaliśmy z 20 min . Wsiedliśmy z limuzyny Chłopcy wzięli walizki a ja z dziewczynami poszliśmy do recepcji.
-Dzień dobry powiedział przystojny i umięśniony chłopak. Widziałam po minie Am że spodobał jej się.
-Hej ja.mam rezerwacje stałą .Vanessa Black
-Tak już -Grzebał coś w komputerze. -Proszę klucze apartament na najwyższym piętrze nr 300 .
-Dzienki -Napisałam numer Ameli .na kartce .
-Chłopaki uśmiechnął się do mnie i puścił oczko Ameli a dzewczyna zarumieniła się.
Zostawiłam Amelie i tego chłopaka i ruszyłam z ekipą na ostatnie piętro. Luke bal się jeździć windą wiec jak winda ruszyła w górę Luke złapał mnie za rękę. Calum i Emili rozmawiali a ja z Lukiem milczeliśmy winda się zatrzymała na 26 piętrze czyli na ostatnim . Zobaczyłam duże drzwi z napisem WB i VB . Obok drzwi mył ciemny numer 300 . Włożyłam kluczyk do drzwi i z okienka wyszedł odczytywacz oczu . Skąd ojciec miał tyle kasy ta to wszystko. Przyłożyłam twarz do odczytywacza po sekundzie zaczęło skanować moje oczy . Po skanowanie drzwi się otworzyły . Weszliśmy do środka i ujrzałam duży salon .Odłożyłam walizkę przy ścianie z drzwiami . Rozejrzał sie po salonie . I naprawdę ten apartamęty był taty bo po na jednej z ścian były zdjęcia całej rodziny ale na jednym zdjęciu była moja mama która miała na rękach 3 dzieci .
Poszłam w głąb Apartamentu i zobaczyłam nowoczesną kuchnie . Przypomniałam wszystkie wspomnienia z tą kuchnią ostatnio jak tu byłam to miałam 7 lat . Kuchnia wyglądała tak
Po moim policzku spłyneła łza . Szybko oparła ja z mojego policzka by nikt jej nie zobaczył. Wyszłam z Kuchni i udałam się do salonu gdzie wszyscy siedzieli opowiedziałam gdzie co jest i gdzie mają pokoje . Każdy pokój w apartamencie ma łazienkę. Po wszystkim poszłam do mojego i Luka pokoju rozpakowaniu się. A pokój wygląda tak
PPo rozpakowaniu poczułam ręce na biodrach . Luke całował mnie po szyji odsunelam szyję by miał lepszy dostęp do niej . Nagle podniósł mnie a ja oplotlam go nogami by Nie spaść Luke położył mnie delikatnie na łóżku i zaczął zjeżdżać niżej pocałunkumi . Ściągną mi bluzkę i spodnie . Zostałam w samej bieliźnie . Ja natomiast ściągnęłam mu bluzkę i spodne . No i chyba wiecie co robili.
No naszym pierwszym razie opadliśmy zmęczeni (zabezpieczyli się jak coś ) ma miękkie łóżko . Luke spojrzał na mnie i posłał pytający spojrzenie.
-Było cudownie -Powiedziałam sapiącPERSPEKTYWA Caluma
Siedzieliśmy z Emili i oglądaliśmy jakiś film gdy usłyszeliśmy coś takiego ,,Luke szybciej " ,, Luke nie przeztawaj" w tym samym czasie popatrzyli my się z Emili na siebie . Boże jaka ona jest piękna . Żuciłem się na nią i zacząłem ją rozbierać. (Kolejne seksy ) .
Perspektywa Emili
Po przyjemnym doznaniu z Calumem poszłam poszłam się wykompać . No przynajmniej w płaczą miałam ale ktoś we pchnął się do wanny ktoś czyli Calum. Po wspólnej kompieli z MOIM chłopakiem . Ale to pięknie brzmi boże oczym ja teraz myślę . Wiec tak po kompieli z Calumem poszliśmy spać. Rano poczułam ten piękny zapach . Szybko ubrałam się i u malowałam poszłam do kuchni przy blacie stała Van boże jak ja kocham jak gotuje . Na wakacjach w domku letnim Van ciągle gotowała i robi najlepsze naleśniki , objęty, spagetti i pierogi z owocami um mm ale ja głodna stałam się od tego myślenia . Obok Van stała Am która robiła shejki umn ale będzie przyszne śniadanko.
-Hejka laski -Powiedziałam siadając na blacie .
-Hej -Powiedziały w tym samym czasie.
-No powiem że nieźle się zabawiałyscie wieczorem -Powiedziała Amelia a ja i Van zarumieliśmy się.
-Nie przerażające bo ty też to będziesz robić z tym gościem od recepcji wiesz dziś ja Van i chłopaki idzemy wiec masz chatę wolną. Tylko proszę nie zróbcie dziury w ścianie -Powiedziała Van .
A.ja zaczęłam się niepochamowanie śmiać. Tak się śmiałam że spadam spadkami blatu . Leżąc na podłodze dalej się śmiałam. O nie okres się zbliża. Po sekundzie zrobiłam się poważna.Perspektywa Luka
Razem z Valumem weszliśmy do kuchni Van i Amelia przygotowały stół i śniadanie a Emili śmiała się na podłodze.
-Hej -Powiedziałem i pocałowałam moja dziewczyne w czoło .To samo zrobił Calum.
-Hejka -Powiedziały chórem dziwne .
-Z czego się cieszy Emili -Powiedział Calum .
-Bo Vanessa ppowieddziala że Amelia będzie się ruchała z tymm typem zz rrecepcjji i by nie zrobili jjej dziurry ww ścianie. -Powiedziała dalej śmiejąc się Emili po sekundzie spoważniala .
-Co się stało
- okres mam niedługo -Powiedziała przestraszona Emili.
-Nieeee -Powiedziały dziewczyny
CZYTASZ
Bad Girl /L.H/5SOS (Korekta zawieszona)
RomanceOpowiada o siedemnastoletniej Vanessie, Która jest prawą ręką Bossa Gangu Cieni. Przenosi się do brata tam poznaje ...