41

2.1K 74 5
                                    

Po kilku minutach przyjechali wszyscy . Opowiedziałam im w skrócie co się stało.  Oni stali w osłupienie.  Dokumenty oddalam Kamilowi . A tą babe kazałam przeszukać . Okazało się że pracowała dla innego gangu wiec Ash pozbył się jej na zawsze Nie możemy odpuścić do takich  scen . Ubrałam się  w krop top  i spodnie z wysokim stanem ogarnęłam włosy i makijaż . Wzięłam psy na smycz  , wzięłam telefon i torebkę.  Luke dołączył się do spaceru . W jednej ręce miałam smycz Balto a luke trzymał Spika luke splutł nasze ręce .  Szliśmy tak długo . Zauważyłam Lili  rozmawiałam z Emi . Puściła rękę luka i dałam mu smycz Spika.  Podeszłam do nich tak by mnie nie zobaczyli . Luke poszedł do parku a ja zakładam się do Lili i Emi . Rozmawiały o jakimś planie .  Puźniej znią porozmawiam szłam w stronę parku . Doszłam do parku szukałam luka z poeskami.  Luke siedział na ławce wpatrzony w telefon . Co ja się z nim mam on jest podłączony do widzenia fi 24 godziny na dobę. 
-Hej co robisz ??-Zapytałam ciekawa .
Chłopak odłożył telefon i wpatrywał w moje oczy . Myśląc nad odpowiedzią czy on chce mnie oklamać . Mam taki dar czytanie z oczu typu emocji albo złej rzeczy którą chce zrobić .
-Pisałem z Emi .-podpowiedział.  Przyjrzalamłam się jego wzrokowi mówił prawdę. 

Spędziłam z lukiem z 4 godziny no ale praca wzywa czyli misją jutro Poniedziałek czyli szkoła i sprawdzian z Historii.  Nienawidzę Histy i Matmy  po przedmioty szamana.  Jak wróciliśmy z spacerku i pogawętek nakarmić psy . Mike robił kolacje razem z Amelią . Kamil pracował nad dokumentami.  Ash grał z Roze w gry na konsoli . A ja poszłam się przebrać . Luke poszedł do rozgrywki w tej grze podobna do CS .przebrałam się w piżamę wcześniej wykąpać am się zajęło mi to z 10 min . Zeszłam do salonu spojrzałam na Emi patrzyła się na mnie o co jej chodzi coś tu jest nie tak . Usiadłam koło Kamila który siedział koło kominka .
-Hej pomóc ci .
-Hej oooo dobrze że jesteś jako właściciel musisz podpisać to i obejrzeć oferty .
Podał mi 2 duże kubki papieru . Zajęło nam to z 2 godziny . Po skończeniu była 22 zjadłam tosty zrobione przez Mike i Roze . Wszyscy już byli u siebie w pokoju . Po skończeniu szkoły mam zamiar przejąć władzę nad gangiem jako szef .

Rano ubrałam się  w sweter i spódniczkę . Uczesalam się w koka a makijaż troszkę mocniejszy . Wyszłam z pokoju wszyscy siedzieli w kuchni i jedli .
-Hejka -przywitałam się 
-Hej -Odpowiedzieli wszyscy
-Emi musimy porozmawiać.......



Bad Girl /L.H/5SOS (Korekta zawieszona)Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz