32

2.4K 92 1
                                    

-Dobrze ale wysłuchajnie
-Dobrze . Ale może pójdziemy do ciebie co .
-A  tak tak -chciałam zaskoczyć ale luke chwycił mnie za uda i podniósł. Oplotlam go nogami by Nie  spaść. Luke zaniósł mnie do jego pokoju i delikatnie położył mnie na jego łóżku.
-No więc tak pewnego dna czyli dziś o 6 rano dostałem telefon od Bossa . Dał mi misję by zaprzyjaźnić się z moją byłą . Nie mówiłem Ci bo Boss mi zakazał gdybyś się dowiedziała co on planował na początku zabiła byś go.  Nie ważne wiec napisałem do niej by odnowić znajomość pisaliśmy i jak poszliśmy z Calumem na miasto spotkaliśmy się z nią wiec zacząłem misję.  Potem zaproponowałem kawę.  Nagle ty do mnie zadzwoniłaś by mnie nie rozpraszać na celu odrzucilem połączenie. No poszliśmy do Starbucks no i już wiesz.
-No dobrze ale czemu skłamałeś? ?-Zapytałam
-Boss kazał zrobić wszystko byś się nie dowiedziała.
-Okey rozumiem .
-wybaczysz mi ??-Zapytał
-Luke daj mi 2 godziny na uporządkowaniu informacji.
-Okej .
Wstałam i wyszłam Z pokoju Luka . Kierowałam się do pokoju mojego kuzyna ale go tam nie było.  Długo znim nie rozmawiałam. Poszłam się przebrać w piżamę  czyli bielizna i koszulka Luka. Wzięłam laptopa i oglądałam jak kiedyś śpiewałam.

To były czasy  cały wieczór oglądałam moje  zdięcia z obozów . Oraz teledysk na którym jestem w piosence Amnezia wykonawcami byli 5 sos . Poczułam dotyk cieplej ręki na moim udzie .
-Luke wystraszyles mnie
-Przepraszam ale nie mogłem spać mogę spać z tobą.
-No Okej ale jest  . O kurwa jest już 04:14 .
Odłożyłam laptopa i położyłam się koło luke

Bad Girl /L.H/5SOS (Korekta zawieszona)Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz