Gdy otworzyłam prezent zobaczyłam bransoletkę z literami V + L . Wzięłam bransoletkę i założyłam na rękę. Chwyciłam klucze i zeszłam do salonu .
-Od czego są klucze- Zapytałam taty
- Klucz z twoim imieniem są do twojego prywatnego garażu a klucze z numerem 154 to nowy motor .
Po wypowiedziach słowach pisnełam i pobiegłam do garażu głównego . I zobaczyłam BMW S1000 RRZapiszczalam i zadzwoniłam do lasek .
-Hallo Laski
-Hej Van -Mówią obie .
-Kiedy wyścigi są .
-Dziś jest o 23 a co ?-Mówi Amelia
-Emili zapisz mnie.
-Van ja niewiem czy....
-Gówno mnie to obchodzi masz mnie zapisać i koniec kropka .
Rozłożyłam się i pobiegłam po Mike i Caluma .
Przeszukałem cały dom i ich nie znalazłam nawet dzwoniłam do nich ale nic wsiadłam na mój motocykl założyłam kask i ruszyłam do bazy .Po droze zobaczyłam jak jakiś koleś bije Starszą kobietę zatrzymałam się przed nimi .Mężczyzna spojrzał na mnie.
-Puść ją już -Mówię pewna siebie .
-Bo co mała. Nic mi nie zrobisz .
Podszedł do mnie i chciał uderzyć ale byłam szybsza i strzeliłam mu prawego sierpowego. Mężczyzna upadł i pobiegł w stronę ciemnej uliczki .Zeszłam z motoru wzięłam torebkę starszej pani i jej podałam.
-Proszę bardzo -Mówię z uśmiechem.
-Ja bardzo ale to Bardzo dziękuję mam u ciebie dług jestem Barbara .Masz tu mój nr telefonu jak coś to dzwoń.
Starsza kobieta dala mi kartkę podziękowała i wpadłam na motor i ruszyłam z piskiem opon .
Na miejscu przywitała się z ochroniarzami i weszłam do środka . Po wejściu zobaczyłam Cama i Mike podeszłam do nich ale oni rozmawiali z Amber( Amber to Suka )
Postanowiłam najpierw wejść do mojego Gabinetu w gabinecie zobaczyłam Kamila .
-Hej
-Hej sis dobrze że jesteś tymczasowo jak ciebie nie było zająłem się gangiem ale ja już nie wytrzymuje.
-Spokojnie ja się już zajmę gangiem.
-To dobrze
-Kamil mam 2 pytania .
-No to wal śmiało.
-Oki to pierwsze Kacpra już tu nie ma ?
-No tak Boss dzwonił i go wylał bo coś zajebał.
-A drugie czemu ta Suka jest tu ??!!
-Amanda jest tu od działu lekarskiego od jakichś 20 dni .
-Kto ją tu przysłał
-Nie jaki Daniel.
Po tym imieniu zrobiłam się blada spojrzałam na Kamila .Kamil wstał i oddał mi biurko zawalony papierami gangu. Usiadłam za biurkiem i wezwałam dziewczyny do biura szefa.Perspektywa Emili .
Gadam właśnie z Amandą szczeże wydaje się spoko nagle czuje wibracje z tylnej kieszeni moich spodni .Wyciągam moj telefon i czytam wiadomośćQwenn 😍😘❤
Przyjdź do mojego biura już .Po przeczytaniu esemesa odeszłam od Amandą mówiąc jej że jestem potrzebna . Weszłam do biura Van i widzę ją za biurkiem a na przeciwko Van jest Amelia.
-Hej no co tam ??-pytam .
-Laski mam prośbę -Mówi Van z zmartwieniem.
-Jaka to proźba -Mówi Amelia.
-Uważajcie na Amande ona nie jest taka niewinna. ......ona ...
-Van nie musisz kończyć oczywiście ja i Amelia uszanujemy twoją prośbę i będziemy uważać.
-Dzienki -Mówi Van już trochę spokojnieAle czemu Van jej tak nie lubi ,czy boi sama już nie wiem .dziwnie się zachowuje Amand jest spoko chyba że udaje . Van znam od przeczkola i znam ją jeśli mówi że Amande jest niebezpieczna to ja jej wierze. Muszę uważać na Amande.
Z rozmyślań wyrwał mnie głos Ameli .-Van jeśli mogę wiedzieć to czemu nie lubisz Amber ?.
-To nie jest odpowiednie miejsce na taką rozmowę.
-Okej to wszystko bo wiesz mamy teraz ćwiczenia na macie z Trenerami Adamem i Kornelem .
-Tak możecie już iść .Perspektywa Van
Siedzę w papierach już z 2 godziny boże ale Kamil je zaniedbał .Postanowiłam odpocząć i zejść na ćwiczenia . Przebrała się w sportowy strój i wyszłam z gabinetu kierując się do windy . Gdy winda się otworzyła zobaczyłam Amande i Luka . Weszłam i kliknełam -2 kątem oka zobaczyłam jak Amber gapi się na Luke. Pierwszy dzień a.ja mam już jej dość .
Naszczęście mam maskę i nie widzi mojej twarzy.
Winda się otworzyła i wszyscy z niej wyszli .
Zobaczyłam Adama który gadał z Kornelem.
Podeszłam do nich .
-Hejka chłopaki. -Mówię i ściągam maskę.
-Hej Van -Mówią Adam i mnie przytula .Jak Adam nie puścił to przytulił mnie Kornel .
-Jak tam po wypadku -Mówi Kornel .
-Wszystko jest dobrze i mogę wracać do pracy .
-Ooo królowa boksu wraca -Mówi rozmawiamy Adam -No a jak -Odpowiadam po tych słowach przychodz luke i mnie całuje w szyję od tyłu .
Chwilę pogadaliśmy i się dowiedziałam że Emili jest z Calumem od tygodnia a Ameli jest z Olkiem.
Adam zaczą prowadzić zajęcia z Kornelem a ja ćwiczyłam na siłę obok ringów .Podszedł do mnie mój kuzynek
-Van teraz ty -mówi Ash
-Ale co ja
-No mata
-Coo kto mnie zapisał
- Niewiem.
-Okej choć
Razem z Ashem podchodzę do Kornela i mówię.
-Kto mnie zapisał .
-Mówiłaś że Królowa boksu wraca wiec pokaż twoje uzdolności .
Kornel podaje mi rękawice ale ja mu je oddaje .
-Walczę bez nich .
-Cooo -kornel owi odpadła szczęka.
Zanim zaczą coś mówić obwinelam sobie ręce bandażami ręce i weszłam na ring. Usłyszałam tylko brawa i gwizdy. Uśmiechnęłam się na myśl o tym i czekałam na przeciwnika zobaczyłam że na ring wchodzi Amber
CZYTASZ
Bad Girl /L.H/5SOS (Korekta zawieszona)
RomanceOpowiada o siedemnastoletniej Vanessie, Która jest prawą ręką Bossa Gangu Cieni. Przenosi się do brata tam poznaje ...