22

3.4K 111 2
                                    

-Może wejdziecie -Zapytałam i ich i sama poszłam do salonu schowała list od ojca w kieszeni.
 

Wszyscy weszli do salonu gdzie usiadłam i odkryłam się  kocykiem.
Obok mnie usiadła Emili i Luke . Naprzeciwko mnie siedział Kamil.

-Van musimy porozmawiać -Powiedział Luke .
-Nie mamy oczym
-Van do kurwy nędzy posłuchaj luka .-Powiedziała Amelia .

Zdziwiłam się bo Am nigdy tak nie mówi  w szczególności do mnie .

-Masz 5 minut -Powiedziałam obojętnie.

-No.. wiec tak jak byłaś w śpiączce to ja i Kamil poszliśmy się nachlac . W klubie podeszła do mnie ta Amber zażądała mnie jak Obróciłam się w stronę Kamila Amber dostała mi coś do drinka .Wywaliłem się jej i napisem się tego napoju i po tym nic nie pamiętam ale Kamil mówił że żuciłem się na Amber i no wiesz ...
Ale ja yelowbox nie chciałem .... przepraszam.
-Mogę już iść do pokoju jestem śpiąca Amber oprowadz ich po domu . -wstałam i poszłam do mojej sypialni wiem że muszę wybaczyć lukowi bo on to zrobił nie świadomie .A ja go kocham . Przebrała się w bluzkę luka i świeżą bieliznę.  Położyłam się i zaczęłam przeglądać insta usłyszałam pukanie do drzwi .
-Wchodzić.
-Van możemy pogadać -Zobaczyłam Amelie i Emili .
-Yhmmmm tak jasne siadajcie .
Dziewczyny usiadła na łóżku obok mnie .
-Co zrobisz z lukiem. -Zapytała Amelia.
-Wybacze mu bo wiem jak to jest być nieświadomy swoich czynów .Mo moich słowach zrozumiałam co mówię i poczułam łzy s pływające po moim policzku.
-Van miałaś zapomnieć -Powiedziała Emili i obie mnie przytuliły .
-Wracając wybacze mu ale jutro chce żebyś poczuł mój ból.
-Ty wredna szujo -Powiedziała em.
Wtedy wybuchnełyśmy śmiechem .Po krótkiej rozmowie z laskami zasnęłam rano obudziła mnie krzyki.
Ubrałam szybko czyste ciuch związałam niechlujnie koka i zbiegła do salonu. Tak gdzie słyszałam krzyki zobaczyłam jak Emili siedzi z Calumem i z lukiem .Który kłucili się gdzie jest telewizor.
-Co tu się dzieje drzewie się na cały dom -Powiedziałam zaspanaym głosem.
-Boże Van telewizor ci ukradli krzykną Calum s panikować.
Zaczęłam się śmiać na co wszyscy popatrzyli z zdziwieniem wzięłam pilota i nacisnęłam granatowy przycisk. Poczym telewizor zjechał z sufitu.
-Albo jestem głupia albo wy ale jednak ma telewizor .
Weszłam do kuchni i zaczęłam robić naleśniki .
Zajęło mi to z 10 min jak z 40 naleśników leżało na wyspie kuchennej o dookoła owoce nutella bita śmietana  i różne dodatki .
-Śniadanie -krzyknęłam na cały dom po kilku sekundach usłyszałam stupod stup i po chwili zobaczyłam wszystkich siedzących przy wyspie.
-Ty mój Aniołku -Powiedział Kamil i przytulił mnie .
-Smacz.....-Nie dokończyłam bo  wszyscy rzucili się na naleśniki.

3 godz puźniej
Siedzę w salonie i oglądam film z Lukiem i Ashem.
Nagle luke się odzywa .
-Van wybaczysz mi ??
-Luke wybaczylam  ci już wczoraj ale chciałam żebyś się pomęczył -uśmiechnęłam se zwycięsko.
-To możemy już wracać do domu -Powiedział Mike który wszedł do salonu .
-Raczej tak tylko musze się spakować daj mi 30 min .
Pobiegłam do sypialni i zaczęłam się pakować wsumie zajęło mi to z 15 min .

Perspektywa Luka
Właśnie jadę z moja dziewczyna do domu te kilka dni było męczące i straszne by pomyśleć że mogłem stracić miłość mojego życia. Wiedzę w aucie z tyłu obok mnie przytulona Van do mojego torsu.  Autem kieruje Mike a obok Mike siedzi Amelia . Cała drogę przestałem z Van .obudził mnie Mike mówiąc że jesteśmy na miejscu wzięłam Van na ręce i zaniółem Ją do sypialni ......

Bad Girl /L.H/5SOS (Korekta zawieszona)Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz