Perspektywa Emili
Widziałam Van która bije się z Amber gdy Van była w śpiączce to Amber była mistrzem na ringu u płci pięknej. Zobaczyłam jak Van dostaje już z 10 raz o co tu chodzi. Amber staje się coraz bardziej zmęczona jak Van mnie zobaczyla i rzuciła.się na Amber po Nie całej minucie Amber leżała da macie .Zobaczyłam schodzą dziewczyne z maty i szłam w moją stronę.
-Widzę że Królowa powraca.-Uśmiechnęłam Się do mojej przyjaciółki.
-No sama nie wiem . A i musisz wpaść do mnie dziś zrobimy sobie nocke ja ty i Amelia, Natalka i filmy .
-No jasne -Uśmiechnęłam Się na myśl o naszych nockach.
Po omówieniu terminu Van poszła do pielęgniarki razem z lukiem. A domnie przyszedł Calum. Calum podszedł do mnie i pocałował namiętnie czuje jak mi nogi się uginają.
-Hej skarbie -Mówi Calum
-Hej mój Azjato
-Czy ta piękna pani zechce jutro pójść ze mną na randkę.
-Jasne -Uśmiechnęłam Się ze szczęścia.
-Jutro o 19 po ciebie przyjadę tu ok .
-Oki
Perspektywa Luke.Widziałem jak moja dziewczyna obrywa ale odpoczątku wiedziałem jaki ma plan .Po wygranej Van poszłem razem do pielęgniarki.
-Witam szefowo .
-Hej Julka
-Choć usiąść na fotelu a ja pójdę po potrzebne rzeczy . A i hej luke.
-Tsa cześć. -Powiedziałem oschle.
-Luke czy możesz zająć się chłopakami no bo dziś robie nocke z laskami i.....
-Okej Słońce zajme się -Wsumie to dobrze bo ja z chłopakami jedziemy po nowe autka na akcje a potem na wyścig samochodowy.
-Dzienki a Lukuś dziś zajmujesz się Autami zawiedziesz je do Bena na przegląd weź ze sobą z 3 chłopaków do pomocy .
-Tak jest szefowo
Jak Julka opatrzyła Van to dziewczyna poszła się przebrać .Julka rzuciła się na mnie i zaczęła całować próbowałem się wyrwać ale nici .Zobaczyłem Van ja się temu wszystkiemu przygląda .
-Ykhym. ..
-Ooo Van ty jjuż tak sszybbkko. -Zaczęła Julka
Dziewczyna podeszła do Julii i ją uderzyła w policzek aż upadła na podłogę.
-Jeszcze raz go dotknięte a ja cie pobije jak Amande.
-przepraszam.
Van wyszła a ja poszłem za nią
-
-Van jesteś zła na mnie.
-Nie wsumie troszkę bo jak ona mogła tylnąć moją własność ..Perspektywa Van
Kurwa co za Suka z Julki musze pogadać z dziewczynami o Julie niewiem co mam zrobić Luka wykonałam do roboty a sama zajęłam się papierami i prośbami weszłam na kompa i zobaczyłam przeliczenia leków czy broni Kena rzecz mi się nie zgadzała mamy 13256 broni a leków 8615 to czemu nie zgadza się użycie tak jakby zniknęło 25 leków i broni kurwa mamy kreta . Zadzwoniłam po Amelie ,Emili e, i całą 5 .-Kochanie mamy kreta w bazie zniknęło 25 broni i leków .
-Co kurwa .-Powiedział Kamil.
-No tak więc. .......
CZYTASZ
Bad Girl /L.H/5SOS (Korekta zawieszona)
RomanceOpowiada o siedemnastoletniej Vanessie, Która jest prawą ręką Bossa Gangu Cieni. Przenosi się do brata tam poznaje ...