Luke'la sarılırken kapı çaldı. Koşup kapıyı açtım. Çocuklar gelmişti , yüzümde hala gülümsem vardı. Çocuklar garipseyip sordu. '' Vov uzun süre sonra gülüyorsun biz yokken neler oldu?'' ünüde kollarından tutup çekiştirerek salona getirdim. Oturttum , Luke'la birlikte oturup olanları anlatmaya başladık. Çocuklar hem şaşkınlık hem de mutlulukla bizi izliyorlardı. Calum '' Bunu kutlamalıyız çabuk hazırlanın dışarı çıkıyoruz dedi.'' Hepimiz hızlıca giyinip çıktık. Nereye gittiğimizi sordum. ''Süpriz'' dediler. Yol boyunca Luke'la el eleydik. Uzun zaman sonra ilk defa yüzümüz gülüyor. Kalbimiz heyecanla çarpıyordu. Birden araba durdu. ''Neredeyiz?'' dedim. Çok yol gelmiştik. Ash '' Bir saat sonra görürsünüz'' dedi. Arabadan sandalyeleri çıkardılar. Düz bir alandı şehirden uzak denize bakıyordu. Saat 5 veya 6'ydı. Akşam. İçecekleride çıkarıp bir yer hazırladılar. Birde örtü. Hepimiz yan yana oturduk. Bir yanda gülüşüp içecekleri içiyor gülüyorduk. Akşamın serinliği yüzünden üşümüştük.Hepimiz örtüye sıkı sıkı sarıldık. Ben ayrıca Luke'a da sarılmıştım tabi.Zamanın nasıl geçtiğini anlamadan oturmuştuk. Ash '' Zamanı geldi'' dedi. Manzaraya doğru baktık ve güneş mükkemel renkleriyle denizin arkasından batıyordu. Kırmızı,turuncu,sarı,pembe. Her sıcak tonu barındırıyordu. Uzun zaman sonra yaşadığım en güzel duygu olabilirdi. Kalbim hızla çarpıyordu. Yanımda dünyada en sevdiğim 4 kişi ve eşsiz bir manzarayla günü bitiriyorduk. Arkada en sevdiğim şarkı çalıyordu (the scientist). Birbirimize sımsıkı kenetlenmiştik sanki hiç ayrılmaycakmışız gibi. Güneşi batırdıktan sonra toplanıp yola koyulduk. Arabada şarkılar söylüyor şakalar yapıyor kahkahalar atıp eğleniyorduk. Sanırım hayatımın en güzel günüydü. Eve geldik. Yol boyu el eleydik çok güzeldi. Eve girdik. Hepimiz yorgunduk. Mutluluk yorgunu. O yüzden herkes odasına girip yatmıştı. Ben de odamda otururken kapım çaldı. Luke içeri girdi. ''Hey'' dedi. ''Hey'' dedim. Yanıma gelip oturdu. Yavaşça birbirimize yaklaştık. Nefesini hissettim. Işığa uzandı kapattı.
(Buradan sonrasını keyfinize bırakıyorum acıcık uygunsuz olucak isterseniz okumaya bilirsiniz.)(Love Me Like You Do dinleyin ya da High)
Sertçe dudaklarıma bastırdı öpmeye başladı.Git gide şiddetleniyor hızlanıyorduk. Üzerimi çıkardı. Yavaşça boynuma kaydı. Hazzımdan çıkan nefesimi duydukça şiddetlenmişti. Eli vücudumda geziyordu. Tüylerim diken diken olmuştu. Ellerimi saçlarına geçirdim. Üzerini çıkardım. Boynumun yolunu izleyerek tekrar dudaklarıma döndü. Dudaklarını ısırdım. Dilimi gezdirdim. Sonra dudaklarından boynuna kaydım. Ellerim bedeninde geziyordu. Çekildim gülümsedim. Boynuma küçük öpücükler kondurarak aşşağıya kaydı. Göğsümü,boynumu, karnımı öpüyordu. Zevk ile nefes alış verişim hızlandı. Öpücükler kondurarak aşağıya indi. '' Dur'' dedim. '' Ne oldu?'' dedi. ''Luke''dedim nefes nefeseydim. ''Ben daha önce hiç..''