Luke'u görür görmez buz kesildim. Kendimi geriye attım. Ash yavaşça arkasını döndü. Şaşırmış gibi değildi oysa ki. Luke bize bakıyordu. Sanki sinirlenecek gücü kalmamış gibiydi. Ellerini sıktı ama çok güçsüzdü elleri titriyordu. Konuşmaya yeltendim '' Luke özür dilerim.'' Ashton beni durdurdu. ''Özür dileyecek bir şey yok. Siz artık sevgili değilsiniz onunda sana kızmaya hakkı yok.'' Bir yönden haklıydı ama yaşananların Ashton'la olması doğru değildi. Luke '' Kızmıyorum.'' Şaşırdım. Luke arkasını döndü tam gideceği sırada Ashton '' Kızamazsın zaten. Bu kıza yaşattıklarından sonra böyle bir hakkın yok. Onu bu kadar kırıp incittikten sonra yaptıkların kabul edilebilir değil. Seni asla affetmeyecek.'' Luke durdu yavaşça arkasını döndü. ''Söylediklerine dikkat et.'' ses tonu alçak ama tehtitkardı. Ashton '' Gerçekler acıtır kardeşim.'' Luke sinirlenmişti hızla Ashton a yaklaşıp yumruk attı. O anın korkusuyla ne yapacağımı bilemeyip çığlık attım. Ashton beklemediği yumrukla yere düştü. Burnu kanıyordu. Yanına eğildim. '' Luke kendine gel bu sen değilsin.'' Luke önce eline sonra bana baktı. '' Evet buda sen değilsin. Karşımda duran kişi aşık olduğum kız olamaz. Aksine bir sürtük.'' Ne yapacağım bilemiyordum. Gözlerimden yaşlar boşalıyordu. Luke' a tokat attım. Bu kadar uzun süreden sonra tenim tenine değmişti. Kalbim hızlandı. Luke elini yüzüne koyarak bana baktı. Ashton bu sözün üstüne çok sinirlenmiş olacak ki birden olduğu yerden kalkıp Luke'a vurmaya başladı. Luke'ta karşılık verdi. Artık gerçek anlamda kavga ediyorlardı. Durun diye bağırmaktan başka bir şey yapamıyordum. Sonra yukarıdan koşarak Calum ve Michael geldi. İyice hararetlenen kavgayı durdurmaya çalıştılar. Aralarına girerken onlarda vuruşlara mağruz kalıyorlardı. En sonunda ayırabildiler. Calum Luke'u alıp yukarıya çıkardı. Micheal ve Ash salondalardı. Mutfaktan buz alarak yanlarına koştum. İyi değillerdi ikiside. Ama bende öyle. Vücudumda bir şeyler yanlıştı. Midem bulanmaya başladı. Nefes alamadım. Bu kadar olayın arasında belli etmek istemiyordum ama bende yanlış olan bir şeyler vardı. O an tek yapabildiğim. Olduğum yere çöküp ağlamak oldu. Neden herşey yanlıştı? Neden mutlu olamıyordum?