Utószó

200 15 0
                                    

Érdekességek a történettel kapcsolatban:

1. A Meribelle-k "győztek" volna, de rájöttem, hogy nem érdemlik meg, ezért a Grippenwaldokat érte a megtiszteltetés, hogy a családba kerülhettek.

2. Rosszul választottam meg az öreg Meribelle nevét, mindenki L betűs, csak ő nem. Bár ez a történet szempontjából nem annyira fontos.

3. Utólag tűnt fel, hogy Mike-nak és Sierrának még nincsen gyereke, pedig Brittéknél már kettő is van.

4. Britney tényleg Britney Spearsről lett elnevezve.

5. Dorotyt jobban kedvelem, mint Brittet.

6. Sam és Daniel között néha csak nehezen tudok választani. (Későbbi kiegészítés: Örökké Daniel, de amikor elkezdtem kijavítani a történetet, addigra elmúltak az érzelmeim Sam iránt, csak aztán most egy kicsit felturbóztam – lásd a légierőnél tett szolgálata – és most már értem, hogy mit bírtam benne ennyire.

7. Javítás közben jöttem rá, hogy az idősíkok nagyon meg vannak buherálva, úgyhogy az összes sztori ki lesz javítva, ami Elaredenben, és a szigeten, játszódik.

8. Az eredeti publikált változatban Britneynek volt egy egyéjszakás kalandja a Bahamákon, de utólag eléggé alantasnak, és bele nem illőnek tűnt, úgyhogy kivágtam.

9. Javítás után került bele Britney tengerbe úszása, a sztoriba, ahogy szintén új lett a srácok Wikipédia-oldala (kicsit jobban kifényeztem őket. khm... kicsit). És plusz jelenet az is, amikor elmennek repülni.

10. A terhes lányok nem repülnek hangsebesség felett. – Nos, ez nem szervesen tartozik a történethez, de az interneten nem találtam semmilyen választ rá, úgyhogy megkérdeztem anyukám, aki védőnéni, apukám pedig mérnök, és közös elmélkedés után arra jutottunk, hogy nem repülnek. Szóval, ha valakinek esetleg a jövőben szüksége lenne a válaszra: NEM.

11. A kutyusok sem szerepeltek az eredeti változatban. 

12. Durván kétszeresére nőttek a részek a javítás miatt.

13. Nem tudom, hogy hol rontottam el, vagy mikor néztem be ennyire, de az eredeti változatban, ami számotokra is megtekinthető volt, Leonora eredetileg Katherine és Maria anyukája volt, holott A Család, illetve maga a Leonora című történetemben ő az Agrethe-ék őse. Eredetileg Thea és Daniel érdekházassága, ahogy a Lawrence Meribelle féle rokoni kapcsolat sem itt szerepelt volna, de ha az igazság egy része kiderült, gondoltam ki kell derülnie a többinek is.

Köszönetnyilvánítás:

First of all... köszönöm Nektek, hogy olvastok, és vote-oltok. Óriási büszkeség, hogy a Campbelle-Agrethe-van Handerson-Grippenwald-Meribelle-Weatherly-Hurchinson-Royalton (remélem nem hagytam ki senkit) családról szóló történeteim – de főleg a Love in the Palace és a Love in the Castle – brutális megtekintéseket értek el. Jelenleg (2021.04.) a LITP 16K, a LITC pedig 5K megtekintéssel bír. Ez nekem óriási büszkeség, és Nélkületek ez nem jött volna létre.

Köszönöm drága barátnőmnek, hogy zaklathattam a borító kérdéssel, meg ecsetelhettem neki, hogy milyen csavarokat viszek bele a dologba. És traktálhattam azzal, hogy milyen hülyeségeket írtam régebben.

Köszönöm a családomnak, a hugicámnak, mint első számú kritikusomnak, anyunak a sok „terhesen" „egy baba" kezdetű kérdések megválaszolásáért. Köszönöm apunak, hogy sokszor figyelmeztet, ha értelmetlenségeket írok. És köszönöm mindegyik másik családtagomnak, hogy támogatnak, és nyaggatnak, hogy mutassam meg nekik.

És az elmaradhatatlan tömegrész, ami most már hagyománnyá vált számomra: Köszönöm Britney Spearsnek, P!nknek, Taylor Swiftnek, Jess Glynne-nek, Sandrának, a Spice girlsnek, John Legendnek, a Coldplaynek, Robbie Williamsnek, a The Chainsmokersnek, Ellie Gouldingnak és még sok-sok másik előadónak, hogy kizárták a külvilágot a teljes koncentráció érdekében.

Még egyszer köszönöm Nektek, hogy elolvastátok.

Ha érdekelnek további történetek a hercegnőimmel kapcsolatban:
szadoczkilili - Love in the Palace (a történet előzménye)
szadoczkilili – Leonora (mindennek az előzménye)
szadoczkilili - A család (előzmény és folytatás is)

Illetve, ha gondoljátok kukkantsatok be ide is:
szadoczkilili - Remember me
szadoczkilili - Tell me
szadoczkilili – Give me
szadoczkilili – Bombfire
szadoczkilili – Rosefire (2021.05.01-től)
szadoczkilili - Összekutyulva
szadoczkilili - Utolsó repülés
szadoczkilili – Lélekdoki
szadoczkilili – Christmas got me blue

Instagram:
@szadoczkilili_wattpad

Befejezve: 2019.03.30.
Javítva: 2021.04.19.

Love in the CastleDonde viven las historias. Descúbrelo ahora