~3

3.1K 204 200
                                    

~3
Sapık şey

Genç kız öğlene kadar kütüphanede uyumuştu. Loki onu her yerde aramıştı tek bakmadığı yerin kütüphane olduğunu anladı ve yol aldı. Kız orada uyuyordu kitap hala elindeydi. Loki kendi kendine söylendi.

"Neden yatağına gitmemiş bu."

Kızı kucağına aldı ve odasına götürdü. O öpücükten sonra ne yaptığını merak etmişti o yüzden elini kızın alnına koydu. Sadece elinin tersiyle dudağını silip kitabını okumaya devam etmişti.

"Cidden bu kadar mı seni öptüm ben."

Rose bir anda başının ağrısıyla uyandı. Kafasını tutuyordu. Boynunu kıtlattıktan sonra Loki' ye döndü. Loki ona bakıyordu Rose ise kızarmıştı dışarıdan belli olacak kadar. Loki gülerek;

"Bunu daha sık yapmalıyız."

Dedi. Kız eliyle Loki'nin omzunu geriye ittirdi.

"Sapık."

"Ben ciddiyim istersen yapabiliriz."

"Hayır."

Loki'nin gözleri tekrardan kızın kolyesine takılmıştı. Onu almalıydı.

"O kolyede ki taşı nereden buldun?"

Kız hatırlamaya çalıştı.

"Aslında bende pek bilmiyorum ama o zamanlar yani 3 yıl önce yakın bir arkadaşım vermişti. Sonra kolye benimle birleşti ve onu asla çıkartamadım. Ama sanırım kolyenin sahibi birine aşık olunca çıkarılabiliyormuş."

Loki çapkınca gülümsedi ve;

"Yoksa o kişi ben miyim?"

"B-bilmem. Neyse şey kitabımı gördün mü? Onu okumaya devam etmeliyim daha bitmedi".

——ROSE——

Loki bir anda beni yatağa yapıştırdı ve omuzlarıma bastırarak kalkmamı engelledi.

"Dur ne yapıyorsun?"

Yavaş yavaş bana yaklaşmaya başlıyordu.

"Loki dur."

Beni dinlemiyordu ve yine aynı şeyin olmasına izin veremezdim. Tam onu son gücümle ittiriyordum ki beni tekrardan öptü. Lanet olsun o böyle yaptıkça karşı koyamıyorum. Ona karşılık veriyordum. Dedim işte karşı koyamıyorum diye. Ellerini omuzlarımdan çektiğinde, ellerimle onu geriye ittirdim. Nefes nefese kalmıştım. Derin derin nefesler alıyordum. O da aynı şekilde hızlıca nefes alıyordu.

Kendimi Loki'nin kollarından kurtardım ve yana kaydım. Arkamı döndüm ve kızaran yüzümü battaniye ile kapattım. "Ah güzel battaniyem sen olmasan napardım."
Loki'nin kıkırdama sesini duydum ve battaniyeye iyice sarıldım.

"Kolyene bakabilir miyim?"

"Çıkarsa evet."

Battaniyenin altından çıktım. Elimi kolyenin arkasındaki uca götürdüm ve çıkardım. Kolyenin boynumdan çıkmasıyla üzerimden koca bir yük kalkmış gibi hissettim.

"Şuan da eminim ki kesinlikle aşık olmuşum."

Hayır bunu dememeliydim. Loki beni kaale almadı ve kolyeyi eline aldı.

"Bana asla güvenemezsin midgardlı."

"Ne?"

Bir anda ortadan kayboldu ben hala ne olduğunu yeni kavrıyordum. Kolyemi almıştı ve o taşın çok özel olduğunu biliyordum. Onu benden alamazdı buna asla izin vermem. Odadan çıktım ve Loki'nin odasına doğru yürümeye başladım.

Midgard'lı Prenses /Loki LaufeysonHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin