~16

1.5K 103 11
                                    

Kısa ama iyi okumalar ballar❤️🌟

~16
Barınak

Rose uyandı. Başında bekleyen Lena'yı görünce irkildi.

"Ne irkiliyosun ayol, ben korktum."

"Ne zamandır uyuyorum ben?"

"En son bizdeydin eve gittin, mesaj attım sen geri dönmeyince ben de buraya geldim"

Esnedi ve yorganı üstünden çekti.

"Plan yapmıştık."

"Barınağa gidecektik değil mi?"

"Evet"

"Hazırlanalım o zaman"

Hazırlandılar ve minibüse binip barınağa gittiler.

"Rose bu çok tatlı.

Yavru bir köpeği göstermişti.

"Ben bunu istiyorum."

Adama kafesin kapısını açtırdı ve köpeği kucağına aldı. Rose orada ki hayvanları seviyor ve her zaman çantasın da duran kuru mamaları yediriyordu.

"Hadi gidelim"

"Onu kucağıma almak istiyoruum"

Lena yavru köpeği Rose'nin kucağına verdi ve minibüse binip eve gittiler.

"Eşyalarını almıştın değil mi?"

"Evet hepsinin evde olması gerek"

Lena telefonuna gelen mesaja baktı.

"Annem çağırıyor görüşürüz."

"Görüşürüz. "

Lena evden çıktı Rose kendine tost yaptı ve televizyonu açtı. Tostunu bitirdi ve odasına geçti. Kendini sırt üstü yatağa attı. Kendini garip hissediyordu. Karnında ve kolunda ufak bir ağrı vardı. Üzerindeki tişörtün ucunu hafifçe kaldırdı ve karnına baktı.

"Bu ne zaman oldu? Ha hatırladım sahildeyken bıçaklı saldırıya uğramıştım."

Lena'nın haberi yoktu. Telefonundan saate baktı çoktan dokuz olmuştu. Yatağa yattı ve üzerime yorganı çekip uykuya daldı.

Saat gece üç olmuştu. Rose gördüğü garip kabustan dolayı ter içindeydi. Gözlerini açtı ve yataktan bir hışımla çıktı.
Titreyerek,tutunarak lavaboya gitti ve yüzünü yıkadı. Odasına geri döndü. Yatağa oturdu ve yanağını tuttu.

Ay ışığı,açık olan perdeden dolayı odayı aydınlatıyordu. Rose yine yatağa yattı ve üstünü örttü. O gece uyuyamamıştı sadece yatakta sağa sola dönüp korkudan yorgana sımsıkı sarılmıştı.

————————————————————-

Geç geldi özür dilerim :(

Midgard'lı Prenses /Loki LaufeysonHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin