~23

1.3K 98 20
                                    

İlk olarak söylemek isterim ki 1K okuma için çok çok çok teşekkür ederim. ❤️❤️

~23
Lezbiyen?

Yavaş yavaş gözlerimi açtığımda Loki'nin göğsünün üstünde yatıyordum. Kafamı kaldırdım ve ona baktım. Tavanı izliyordu.

"Rahatsız olmadın mı?"

"Evet ama seni rahatsız etmek istemedim,çok güzel uyuyordun."

Çapkınca gülümsedi. Esnedim ve yataktan kalktım,pencerenin önüne gidip perdeyi araladım. Hava kararmış ve sokağa ürpertici bir hava katmıştı. Gerçekten uykumu nasıl alamıyorum,anlamıyorum. Odanın kapısının önüne geldim.

"Mutfağa iniyorum istediğin bir şey varmı?"

"Hayır."

Koşa koşa mutfağa indim ne kadar çikolata aldıysam hepsini yukarıya çıkarttım ve yatağın üstüne koydum. Yatağa oturdum ve yemeye başladım.

"Depresyonda mısın?"

"Hayır değilim,neden?"

"Burada kaldığım zaman boyunca kadınların depresyondan bir sürü gereksiz şey yiyip kilo aldıklarını duydum da."

"Her kadın aynı değil. Ben sadece çok sevdiğim için yiyorum. Sende ister misin?"

Bir tane alıp ona uzattım. Elimden aldı ve ambalajını açıp yemeye başladı.

"Sen bu kadar yiyip nasıl kilo almıyorsun?"

"Bilmem."

Loki bana doğru eğilip dudağımda ki çikolata parçasını peçeteyle sildi.

"Belki biraz daha temiz olmalıyız ha."

"Hhm."

Tüm çikolata ambalajlarını toplayıp odamdaki çöp kutusuna attım ve yatağa geri yattım.

"Aşkımı özledim."

Loki bana tek kaşını kaldırarak baktı.

"Kimi?"

"Lena'yı ne zamandır görüşemiyoruz."

Yüzümü astım.

"Bana lezbiyen olduğunu mu söylemeye çalışıyorsun yani?"

"Belki."

Dedim ve kıkırdadım. Çıkan hafif yeşil ışıkla Loki'nin olduğu tarafa döndüm. Tanıdığım Lorissa'ya dönüşmüştü. Bana doğru eğildi.

"Benim için bir problem yok."

Dedi ve güldü. Ona kızarmış yanaklarım ve şaşkın bakışlarımı atıyordum. Eski haline döndü. Kahkaha atarak konuşuyordu.

"Bu kadar kızaracağını düşünmüyordum.İstersen olabilirim tabi."

"Nee hayırr."

Kafamı yastığa bastırdım. Bir anda beni döndürüp kendine çektiğinde dudaklarımız iki saniyeliğine birleşti. Kendimi hızlıca geri çektim.

"Bence bir sakıncası yok."

Dedi ve yavaş yavaş dudaklarımız tekrardan birleşti. Nefes nefese ayrıldık. Utandığımı fark etmiş olmalıydı.

"Hadi ama utanmana gerek yok bu daha öncede oldu. Hemde bir kaç defa."

"Pekiii. Ben çok sıkıldım günlerdir bu yatakta yatıp duruyoruz."

"Sabah dışarıya çıktık."

"Yarın sabah yine çıkalım."

Yatağın içine girdim ve üzerimi örttüm. Esnedim ve uykuya daldım.

Gözlerimi açtığımda Loki beni izliyordu.

"Günaydın."

"Günaydın."

Üstümdeki yorganı kaldırdım.

"Hadi bugün dışarıya çıkalım ve pasta yiyelim."

"İyi hazırlan seni daha iyi bir yere götüreceğim."

Dolabımdan kot pantolon ve sweatshirt çıkartıp banyoda hızlıcs giyinip Loki'nin yanına gittim.

"Bugün bu kadar mutlu olmanın nedeni bugün bir yaş daha büyümen değil mi?"

Gülümseyerek ona baktım.

"Evet,evet öyle. Ama hala bekarım evlenip çocuk yapmam lazım."

"Ben burda boşuna mı duruyorum."

Ona doğru yaklaşıp kollarımı ensesinin üstünde birleştirip.

"Evlenip,çocuk yapmak istediğim kişi sensin."

Beni kucağına aldı,bacaklarımı beline doladım.

"Çocuğumuz kız olursa sevinirim."

"Ben de."

Güldüm.

Kucağından indim. Aşağıya doğru indim o da peşimden indi. Dışarıya çıktık ve akşama kadar gezdik.

"Hey seni bir yere götürmek istiyorum."

"Tamam."

O yürürken ben de yanından yürüyordum. Getirmek istediği yere geldiğimizde kafamı kaldırıp adına gittim. Sonra Loki'ye baktım.

"Sen ciddi misin,burası en sevdiğim restaurant."

Yüzümde oluşan gülümsemeye engel olamadım. İçeriye geçtik ve boş olan bir yere oturduk. Yanımıza garson gelince ne yiyeceğimizi söyledik.

"Ben şarap istiyorum."

"Ben hiç içmedim. Ama sen istersen içebilirsin."

"Sen içmezsen içmem."

"O zaman içme."

"Hayır sende iç."

"İstemiyorum."

"Hadi ama ilk kez içeceksin hemde benle."

"İyi peki."

Yemeklerimiz geldikten sonra şaraplarımız geldi. Yiyip içtikten sonra bir tane daha söyledi ve zar zor içmek zorunda kaldım. Kendisi dayanabilir ama ben dayanamam.
Gözlerim yavaşca kayıyordu.

"Loki..lütfen..eve gidelim."

Ücretini ödedikten sonra yavaş yavaş eve yürümeye başladık.

"Kendimi aptal gibi hissediyorum."

Esnedim.

"Loki seni öpmek istiyorum hemde hiç durmadan her saat, her dakika,her saniye. Benimle kalmanı istiyorum en azından ben ölene dek."

Kafam yerinde değildi. Havalandığımı hissettim nerede olduğumu fark ettiğimde Loki beni bebek gibi kucağına almıştı. Kokusu beni kendinden geçiriyordu. Eskiden omzunu geçen saçlarını omzunda kesmiş ve dağılmıştı.

Evin kapısını açıp içeriye girdi ve beni duşa sokup soğuk suyu üzerime tuttu.

"Üşüyorum."

Ellerimle kollarımı tuttum ve bacaklarımı kendime çektim. Biraz olsada kendime geldiğimi hissettim. Beni duştan çıkartıp klozetin üstüne oturtturdu. Odamdan temiz çamaşırlar ve pijama getirdi. Banyodan çıktı,zar zor olsada üstümü değiştirdim. Yavaş yavaş odaya doğru yürüdüm. Beni hemen yatağın üstüne oturtturdu ve saçımı kuruttu.

Sonra beni dürüm gibi sarmalıyıp yatağa yatırdı. Kendi de yanıma yattı.

"Seni çok seviyorum Loki,hep benle kal olur mu?"

"Söz veremem ama ben de seni çok seviyorum."

Alnımı öptü ve uyuya kaldık.

——————————————————————————

Bu bölümü sevdim disıems

Midgard'lı Prenses /Loki LaufeysonHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin