~20

1.4K 98 6
                                    

~20
Özür dilerim

Sıcacık yatakta uyandım. Esneyerek yataktan kalktım ve banyoya doğru yol aldım. Yüzümü yıkadım ve tekrar odama geçtim. Yatağa oturdum,telefonumu elime aldım. Lena arıyordu.

"Alo."

"Bari bugün dışarı çıkalım. Özledim ben seni."

"Canım hiç istemiyor, evde oturup günlerce ağlamak istiyorum."

"Bir şey mi oldu?"

"Şey,hayır sadece biraz yanlız kalmaya ihtiyacım var."

"Tamam, sana bol ağlamalı günler. Görüşürüz minnoş suratlı."

"Görüşürüz ponçik evladı."

Telefonumu kapattım ve şifonyerin üstüne koydum. Saçlarımı at kuyruğu yaptım.

"Bi dakika benim saçlarım nasıl kurudu. Ben duşta uyuya kalmıştım."

Aklıma garip garip şeyler geliyordu. Düşüncelerimden kurtuldum. Mutfağa inip kendime kahve yaptım ve geniş balkona girdim. Küçük koltuğa yayılarak oturdum. Sehpanın üstünde duran kitabımı aldım ve okumaya başladım. Kitapta kızla erkeğin başından geçen olayları okudukça ya gözlerim doluyor yada feels geçiriyordum. Ama şuan da feels geçiriyordum.

Heyecandan kitabı aldığım yere bıraktım. Arkamdan gelen sesle yerimden zıpladım.

"Niye bu kadar mutlu oldun?"

"Sanane."

Bacaklarımı koltuktan aşağıya sarkıttım ve kollarımı birleştirdim.

"Hadi olan her şeyi unut ve baştan başlayalım."

Elini hızlıca alnıma getirdi. Bileğinden tuttum ve geriye ittim. Koltuktan kalktım ve balkon kapısına gittim. Arkamdan geliyordu.

"Bence burada kalsan daha iyi olur Loki."

Kapıyı kapattım. Arkamı döndüğüm an Loki'nin bedeni ile kolları arasına sıkıştım.
Göğsünden ittirdim ama bir milim bile geri gitmedi. Elimden geldiğince soğuk ve tavırlı davranmaya çalışıyordum.

"Bırak beni."

Eli yavaş yavaş alnıma geliyordu.

"İstemiyorum Loki. Bir daha zorlayıp her şeyi tekrardan hatırlamak istemiyorum."

Gözlerimin dolduğunu hissettim. Elini çekip beni iyice kendine yapıştırdı ve sarıldı.

"Özür dilerim."

"Ben bunu da istemiyorum."

Kollarının arasından zar zor çıktım ve koşturarak odama gidip kapıyı kilitledim. Kendimi yatağa attım ve hüngür hüngür ağlamaya başladım. Sonunda ağlamaktan uyuya kalmıştım.

İlahi bakış açısı

Loki yatakta uyuyan kızın yanına gitti ve yattı. Kızın saçlarını okşuyordu,kurumuş göz yaşları belli oluyordu. Loki yaptığı şeyden pişman mıydı kendiside bilmiyordu. Belki yapmalıydı,belki yapmamalıydı. Kızı belinden tutup kendine çekti ve onunla birlikte uykuya daldı.

—————————————————————————-

Kısacık bir bölüm oldu hadi ben gider bb ❤️

Midgard'lı Prenses /Loki LaufeysonHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin