2K okunmaya yaklaşmışız ve ben bu kitabın bu kadar okunacağını asla düşünmemiştim teşekkür ederim❤️❤️❤️❤️❤️
~28
Only You and MeUzun yolculuktan sonra eve vardık. Kapıyı açtım ve içeriye girdim. Etraf tozdan görünmüyordu.
"Buraya iyi bir temizlik gerekiyor."
-2 gün sonra-
Sonunda evi temizleyemiştik. Salonda ki koltukta oturmuş uyukluyordum. Gözlerim yavaşca kapanıyordu. Üstümde hissettiğim sıcaklıkla gözlerimi yavaşça açtım. Karşımda üstümü örtmeye çalışan Loki'yi gördüğümde sırıttım. Sırıtışımı gördüğünde konuştu.
"Kafayımı yedin hasta olucaksın."
Polara sarıldım.
"Yanıma gelmeye ne dersin?"
Yanıma oturdu,bana sarıldı. Başımı omzuna koydum.
"Aslında uyumaya hiç niyetim yok."
Kafamı omzundan kaldırdım.
"Başka bir şeyler yapalım."
"Ne gibi?"
"Hiç denemediğimiz bir şey."
Biraz düşündüm.
"Kek yapabiliriz."
"Çok sıkıcı."
"Haklısın."
"Dışarı da yemek yemeye gidebiliriz."
Aslında evet bu kesinlikle güzel olurdu.
"Ben hazırlanmaya gidiyorum."
Odama çıkıp dolabımı açtım ve yeni yıkadığım kıyafetlerden yırtık bir kot pantolon ve mor sweatshirt giydim. Saçımı tarayıp şekillendirdim ve aşağıya indim.
"Sen hazırlanmayacak mısın?"
"Ben her zaman hazırım, hemde her şeye."
Neden böyle konuştu şimdi. Bir şey mi ima etmeye çalışıyorsun kocacım.
"Evet kocan yakında gerçekten evlenmek istiyor."
Güldüm.
"Hadi çıkalım."
Ayakkabılarımı giydim. Evden çıktık kapıyı kapattım ve Loki'nin koluna girdik.
"Fransız restorantına gidebiliriz istersen makarnaları bizimkinden daha güzel."
"Sen nasıl istersen."
Restoranta vardık içeriye girdik. Garson menüyü verdi içinden değişik bir makarna söyledik ve gelmesini bekledik. Loki'ye baktım, bugün bir değişikti kısa ve öz cevaplar veriyordu. Konuşkanda değildi.
"Hey Loki bir sorun mu var?"
"Hayır,neden?"
"Bugün fazla konuşmuyorsun."
"Önemli bir şey yok olsaydı sana anlatırdım."
"Doğru."
Yemeklerimiz geldi ve yemeye başladık. Önümüzdeki tabakları bitirdik ve hesabı ödemeye gittik.Çıktık ve eve doğru yürüdük.
Kapıyı açtım ve direk yukarı çıkıp pijamalarımı giydim. Kendimi yatağa yattım. Loki üstüme atladığında korktum."Korkuttun."
-ilahi (öhm)-
Loki güldü. Kızın üstüne çıktı ve dudaklarına doğru eğilip öptü. Kız tişörtünün çekiştirildiğini fark ettiğinde Loki'ye döndü.
"Loki dur ne yapıyorsun?"
Derin bir nefes aldı ve kızın yüzüme baktı.
"Seni istiyorum."
Dediği şeyle gözlerini pörtletti ve bakışlarını ona diktim.
"Ben emin değilim."
Genç kadın utanıyordu hemde çok fazla.
"Utanmama gerek yok,bana alıştığını sanıyorum."
"Evet ama hiç bir şey bilmiyorum."
"Tanrım, tek sorunun bu mu?"
Saçlarıyla kızaran yüzünü kapatmaya çalıştı.
"Yani şey sanırım evet."
Baş parmağını dudağının üstüne koyup onu susturdu.
"Bunda ne utanılacak ne de korkulacak bir şey var, sadece kendini bana bırak. Sadece sen ve ben."
Sözleriyle kızı rahatlamaya çalışması bariz belliydi. Dudaklarından başlayıp boynuna doğru inen dudakları kızın huylanmasına sebep olmuştu. Kızın boynuyla uğraşırken üstündeki pijamayı çıkartmaya çalışıyordu.
Pijamasını çıkartma işlemini başardığında ellerini göğsüne siper ettim. Loki bileklerini tutup kafasının üstünde birleştirdi.
"Utanmana gerek yok daha önce de gördüm."
Kız kaşlarını çattı.
"Madem bir iş yapıyorsun düzgün yap."
Gülümsedi ve tek bir hareketiyle ikisinin de çıplak kalmasını sağladı. Yüzü iyice kızarmaya başladığın da yüzünü saçlarıyla tekrardan kapattı. Bileklerinı bırakıp sağ eliyle yanağını tuttu ve narince yüzünü kendisine çevirip dudaklarını öptü. Yavaşca utangaçlığı geçiyordu.
"Şimdi biraz canın acıyabilir."
Derin bir nefes aldı. Yavaşca bedenleri birleştiğinde kızın gözleri doldu.
"Dur lütfen."
Sesi bir meleğin sesinden daha narin çıkıyordu. Loki bir kaç dakika hareketsiz kaldıktan sonra kıza baktı ve onay bekledi. Rose'un gözlerinin içine bakıyordu. Gözlerinde en ufak acı hissini gördüğün de duracağına dair kendi kendine söz vermişti.
"H-hareket edebilirsin."
Başıyla onayladıktan sonra yavaşca hareket etmeye başladı. Kızın gözlerinin içine bakıyordu. Loki,kıza doğru eğildi. Kız kollarını Loki'nin omzuna bağladı. Düzenli bir ritim sağladı. Ne hızlı ne yavaş ikisinin de rahatsız olmayacağı bir şekilde. Rose'un tatlı ve narin inlemeleri, Loki'nin inlemeleriyle karışıyordu.
Loki'nin yıllarca beklediği şeyin sonunda gerçekleşmesi onu mutlu ediyordu. Rose da bu birleşimden sonra bir kaç gün Loki'nin yüzüne bakamayacağını biliyordu.
———————————————————
Umarım bölümü beğenmişsinizdir2 gündür üstünde çalışıyorum 🐱
Ve atomu parçalamış gibi hissediyorum ._.
Bir şey daha dicem yazdığım en iyi bölüm bu olabilir gerçekten disoemsl
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Midgard'lı Prenses /Loki Laufeyson
FanfictionSiz hala okuyo musunuz bu kitabı cşağepflaisj içeride bol bol ergenlik ve mantık hatası vardır dikkat