~29

1.3K 86 7
                                    

~29
Benimle Birlikte Uzun Bir Hayat
————————

Genç kız uyandığın da yanında ki soğukluğu fark edip yatakta oturur şekle geldi. İnce yorgan üstünden hafifçe kayarken üzerinde t-shirt olmadığını fark etti ve yataktan uçarcasına kalktı. Odanın değişik kenarlarına atılmış eşyalarını buldu ve hızlıca üzerine geçirdi. Lavaboya gidip yüzünü yıkadı, açıp saçlarını topladı ve yavaş adımlarla aşağıya indi. Yürürken bacaklarının arasındaki garip ağrı onu rahatsız ediyordu.

Aşağıdan gelen tabak sesleri dikkatini oraya çekmesini sağlamıştı. Loki bir anda konuşunca irkildi.

"Günaydın."

"Günaydın."

Kız gülümsedi. Mutfağa gitti ve kendine bir bardak su doldurup içti. Dün akşam yaptıkları şeyler aklına gelince istemsizce sırıtıyordu. Düşüncelerinden sıyrıldı ve konuşmaya başladı.

"Yardım etmemi ister misin?"

"Hayır, sen otur."

"Bari yumurtayı ben hazırlayayım."

"Olmaz geç otur. "

Genç kadın ofladı ve mutfaktaki sandalyeye oturdu. Elini çenesine koydu ve gözlerini kapattı. Loki,genç kadının elinden tutup kaldırdı ve kendisine bakmasını sağladı. Göz göze geldiklerinde Rose kızardı.

"Hey sen yine mi utandın."

Loki kahkaha attı.

"Şey e-evet."

Loki kahkaha atmaya devam ediyordu. Genç kadın daha çok kızarmıştı.

"Tabii dün gece canı acıyan sen olsaydın ben de sana gülerdim."

Gülmesini bir anda kesti.

"Acıdıysa bana söylemen gerekirdi."

Genç kadını kollarının altına aldı ve sımsıkı sarıldı.

"Neyse boşver biz konumuza dönelim."

Öksürdü ve pantolonunun arka cebinden garip bir kutu çıkarttı. Genç kadın ne yaptığını dikkatle izliyordu.

"Şu zamana kadar sana kötü davranmış, umursamamış olabilirim. Lütfen hepsini geride bırakalım."

Cebinden çıkarttığı kırmızı kutunun kapağını açtı.
Rose gözlerini pörtletti.

"Tüm yaşadığımız şeyleri geride bırakarak, benimle sonsuz ve mutlu bir hayat yaşamaya hazır mısın?"

Genç kadın hayranlıkla Loki'ye bakıyordu. Sanki ağzı düğümlenmiş gibiydi,konuşamıyordu. Loki'nin kolundan tutup yerden kaldırdı. Ensesinden tutup kendine çekti ve dudaklarını birleştirdi. İkisi birbirine uyum sağlarken derin nefeslerle ayrıldılar.

"Bu evet demek mi oluyor?"

"Evet,demek oluyor."

Kutuyu bir kenara bıraktı ve genç kadının bacaklarını kendine doladı ve döndürmeye başladı.

"Hey yavaş ol zaten bir yerlerim çok ağrıyor."

"Unutmuşum,özür dilerim."

Rose'u yavaşca sandalyeye oturtturdu ve aldığı mor renginde ki küçük yüzüğü kızın zarif eline taktı. Loki karşısında ki sandalyeye oturdu ve kahvaltı etmeye başladılar.  Kahvaltılarını bitirip etrafı topladılar ve yatak odasına çıktılar. İkisi birlikte yatağa yattılar.

"Seni seviyorum."

"Ben de seni seviyorum."

Dudaklarını birleştirdiler ve sarılarak uyuya kaldılar.

————

Final is coming

Midgard'lı Prenses /Loki LaufeysonHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin