~21
KazaUyandığım an belimdeki sıcaklık dikkatimi çekti. Yanımda yatan kişiyi görünce yataktan yavaşca kalktım.
"Bir kere beni rahat bıraksan ne olur sanki?"
Karnımda garip bir acı vardı. Elimi oraya attım, biraz elim orada kaldı. Elimi çektim,elim tamamen kan olmuştu. Nefes alamadığımı hissettiğim de yere yığıldım. Bir yandan karnımı tutuyordum diğer yandan nefes almaya çalışıyordum.
"L-lo-ki"
Öksürmeye başladım. Loki bir anda yanıma geldi.
"Sakin ol."
Endişeli gözüküyordu. Elini karnımdaki kanayan yere getirdi. Biraz bekledikten sonra sonunda nefes alabildiğimi hissettim. Vücudum gevşedi ve öksürdüm. Loki belimi tutup beni yatağa yatırdı.
"Hatırlıyormusun bilmiyorum ama bıçaklandığın zaman. Bıçak,zehirliydi uzun bir zaman sonra etkisini gösterecekti zaten."
Cevap vermedim ve karnımı tutup ona sırtımı döndüm. Ölü gibiydim saçlarım dağılmıştı ve göz altlarım kararmıştı. Odamda bir anda çıkan yeşil ışıkla arkama baktım. Loki gitmişti. Yatağın içine girdim ve Loki'nin yattığı yastığa sarılarak uyuya kaldım.
(...)
Gözlerini kırpıştırarak uyandı. Yataktan kalktı ve kambur durarak dolabına gitti. Kanamanın durmuş olması ağrımayacağı anlamına gelmiyordu. Rahat birkaç kıyafet çıkarttı,yatağın üstüne koydu. Yavaşca üstünü değiştirdi ve pencereden dışarıya baktı.
Hava azda olsa yağmurluydu. Botlarını giydi ,şemsiyesini aldı ve dışarıya çıktı. Dalgın dalgın yürürken ona doğru gelen arabayı görmesi ve yere düştüğündeki keskin ağrıyı hissetmesi uzun sürmedi. Başına bir şey gelmesin diye onu takip eden Loki hemen yanına koşturdu ve dizlerinin üstüne oturdu.
"Hey, hey iyisin değil mi?"
Sesi ve elleri titriyordu. Kızın dudaklarının arasından kan akıyordu. Arabadaki kişiye baktı dışarıya çıkmış Loki'yi izliyordu. Ne bok vardı da arabayı hızlı sürüyordu ki.
Onu dürttü. Yavaşca gözleri doluyordu.
Telefonu açtı ve 911'i aradı. Adresi verdikten sonra telefonu hızlıca kapattı.
Göğsünde duran elini tuttu. Bardaktan boşanırcasına yağmur yağarken ikisi de ıslanmıştı. Elinin sıkıldığını hissedince hemen gözleriyle eline baktı."Rose?"
Gözlerini halsizce Loki'ye bakıyordu.
"Hey söz veriyorum iyi olacaksın lütfen dayan."
Kafasını salladı. Siren sesi duymasıyla kafasını oraya çevirdi. Ambulansın içindeki insanlar gelip Rose'yi sedyeye koydular ve hastaneye götürdüler.
-Günler sonra-
Araba kazasını sadece ufak bir iç kanamayla atlatmıştım ve çoktan eve gelmiştim bile. Ama üşütmüştüm de. Loki'nin yanına gittim ve oturdum. O bana yakın davransada ben ona karşı biraz soğuk davranıyordum. İtiraf etmek gerekirse ondan hoşlanmıyor değilim.
Ben hastanede kalırken sürekli başımda bekledi ve uykusuz kaldı. Bana gerçekten değer veriyordu. Derin bir iç çekip koltuğa yaslandım.
"Daha iyisin değil mi?"
"Biraz daha iyi ve teşekkür ederim."
Bana döndü.
"Niçin?"
"Ben hastanede yatarken başımda bekleyip,uykusuz kaldığın için."
"Eğer birine gerçekten değer veriyorsan ve seviyorsan,bunlar sana çocuk oyuncağı gibi geliyor emin ol."
Gülümsedim. Bacağına yattığımda bana şaşırmış bir ifadeyle baktı. Yüzüne baktım.
"Her insan ikinci şansı hak eder Loki. Seninki dört falan oluyor ama olsun."
"Yani?"
"Sana bir şans daha veriyorum diyorum."
Beni bir anda kucağına aldı.
"Teşekkür ederim."
Gülümsedi ve bana sıkıca sarıldı.
"Dikkat et daha tam olarak iyileşmedim.Hem biliyorsun hastalığım sana bulaşabilir."
"Kusura bakma."
Beni kucağından indirdi. Koltuktan kalktım.
"Nereye?"
"Duş almam gerek üşüyorum."
"Sen zahmet etme."
Aynı bir bebek gibi beni kucağına aldı ve duşa götürdü. Duşa kabinin suyunun ılımasını beklerken üstümdekileri çıkarttı ve beni tekrardan kucağına alıp duşa kabine soktu,mermer kısma oturdu ve duş başlığından gelen suyu üzerime tuttu. Üşüyordum,koluna daha sıkı yapıştım.
"Islanıyorsun."
"Umrumda değil."
Saçlarımı ıslattı ve şampuanladı. Vücudumu sıcak suyla yıkadı ardından soğuk suyu ayarlayıp tekrardan vücudumu yıkadı. Bu sefer ona iyice sarıldım. Titriyordum. Duşa kabinin üstündeki havluyu aldı ve etrafıma sardı. Odaya götürdü saçlarımı kuruttu ve pijamalarımı giydirdi. Yatağa yattım ve üstümü örttüm. O da yanıma yattı.
"Teşekkür ederim."
"Ne demek."
—————————————————————————
Romantik sahne yazmaya bayılıyorum diaoemşawj
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Midgard'lı Prenses /Loki Laufeyson
FanfictionSiz hala okuyo musunuz bu kitabı cşağepflaisj içeride bol bol ergenlik ve mantık hatası vardır dikkat