~4

2.9K 160 70
                                    

~4
Galiba sana aşık oluyorum

Loki gelip yanımdaki sandalyeye oturdu yüzü gülüyordu. Yemekler yendikten sonra herkes dans etmeye çıkmıştı. Sonunda Thor ve Jane de dans etmeye çıkmışlardı. Onları hayranlıkla izliyordum. Aslında tek istediğim bir aşk yaşamaktı belki en iyisini yaşamaktı sadece sevildiğimi hissetmek bile yeter. Derin bir iç çektim. Loki bir anda elimden tuttu ve beni herkesin dans ettiği yere getirdi.

Sağ elini belime koydu sol eliyle de elimi tutuyordu. Bende sağ elimi omzuna koydum. Kesinlikle çok iyi dans ediyordu.

"Teşekkür ederim."

Ona gülümsedim ama hala kızgındım.
Başımı onun omzuna koydum. Artık bedenlerimiz birbirine değiyordu. Hoş değil cezbedici kokuyordu. Zaten yanında kendimden geçiyordum ama bugün bu hissi  kat ve kat arttırıyordu. Gözlerimi kapattım ve kendimi anın akışına bıraktım. Etkileniyordum fazlasıyla.

Şarkı bittiğinde ayrıldık bu sefer beni elimden tutarak balkona götürdü.

"Galiba sana aşık oluyorum Rose. "

Bunu dedikten sonra utanmıştı. Aman tanrım Loki utanmıştı çok tatlı görünüyor.

"Benim hislerimi bildiğini biliyorum zaten."

Belimden tuttu ve beni kendisine bastırdı bir eli belimde diğer eli ise kafamın arkasındaydı. Biraz beni süzdükten sonra öpmeye başladı. Ensesinden tuttum. Balkon kapısından gelen ıslık sesiyle Loki'den ayrıldım ve o tarafa baktım. Thor ile Jane' i görünce utançtan kafamı Loki'nin omzuna koydum. Eli hala belimdeydi.

"Aşk kuşları sizi. "

Lokinin omzundan kafamı kaldırdım ve ondan ayrılmaya çalıştım ama beni daha sıkı tutuyordu. Loki, Thor'un dediğine gülmüştü tabii gülerdi onun için utanç duyulacak bir şey değil ki.

Thor ile Jane balkondan çıkmıştı. Ben ise Lokiden zar zor ayrılıp balkon korkuluğuna oturdum. Ayağımdaki siyah oldukça alçak olan topuklu ayakkabılara bakıyordum. Sevimliler.

"Nedir sevimli olan."

-Ayakkabılarım. Hoşuma gitmedi değil.

Ayakkabılarıma baktı. Kafasını salladı. Esnedim. Loki gelip korkuluğa dayandı.
Omzuna kafamı koydum ve kısa bir süre öyle durdum zaten sonra kendimden geçtim ve uyudum.

                               (..)

Gece yarısı gözlerimi açtığımda bana sarılıp uyuyan Loki'yi gördüm. Esnedim ve ay ışığıyla donatılmış odamda göz gezdirdim. Yataktan kalktım ve banyoya girdim. Saçlarımı topuz yaptım ve suya girdim. Sıcak suyun içinde kaslarımın gevşediğimi hissettim. Bu hisse bayılıyorum.

Duştan çıktım giyindim ve yatağa tekrardan yattım. Loki'nin yüzünü incelemekle uğraşıyordum. Sonra uyuya kaldım.

                              (...)
Sabah koridorlardaki seslerle uyandım herkes acı içinde çığlık atıyordu. Loki'ye baktığımda hala uyuyordu. Onu dürttüm ama işe yaramadı.

"Hey Loki uyan."

Daha sert dürttüm. Yavaş yavaş uyanıyordu.

"Ne oldu?"

"Bilmiyorum. Sesleri duymuyor musun?"

Yataktan kalktım kapıya doğru giderken beni kolumdan tuttu.

"Dur ben bakarım."

Kapıdan baktı,çıktı. Yaklaşık 5 dakika sonra geri geldi.

"Midgard'a geri gitmen gerek."

Midgard'lı Prenses /Loki LaufeysonHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin