~11
Hoşgeldin"Buraya geldiğimden haberin yokmuş gibi davrandın birde. Üstelik sürekli bana tehditler savurup korkuttun. Neden yaptın bunları?"
Loki'nin parmak şıklatmasıyla Rose'un Asgard'a geldiği zamanda ki odasında ışınlandılar.
"Sana her şeyi teker teker anlatacağım ama zamanı geldiğinde. "
Dedi ve Rose'un elini okşayıp odadan çıktı.
Rose yatağa yattı ve ne zamandır akıtamadığı göz yaşlarını akıttı. Ve ağlamaktan uyuya kaldı.(...)
Rose uyandı ve odada ki büyük pencereden Asgard'ı izlemeye başladı. Canının sıkıldığını fark etti ve odadan çıkıp sarayın loş ışıklarıyla dolu koridorlarında gezinmeye başladı. Üstündeki kısakollu tişört ve kot eteğiyle üşümüştü. Elleriyle kollarını sıvazladıktan sonra koltuklarla dolu olan bir yer gördü ve koştura koştura oraya gitti. Battaniye buldu üstüne örttü ve koltuğa oturdu. Telefonuyla uğraşıyordu.
Koltuğun öbür tarafına biri oturunca ona döndü gelen kişi Thor'du.
"Thor?"
"Evet?"
"Siz Jane ile evli misiniz?"
Rose bu soruyu sorduğunda Thor'un yüzünde güller açmıştı.
"Evet, evliyiz."
"İkinizin adına mutlu oldum. "
Thor, Rose'a şaşkınca bakışlarını atıyordu.
"Sen nasıl geldin?"
"Şey.... Loki getirdi."
"Ona kaç defa söyleyeceğim. "
Kız, Thor'un ne demek istediğini anlamıştı.
"Sen onunla küstün değil mi? Bana bahsetti,normal de kendi içinde yaşadığı durumları bana anlatmaz ama. "
"Evet küstük. Yani ben küstüm. Bir daha konuşmayı düşünmüyorum. "
"Emin ol Loki'nin yaptığı şeyi gerçekten senin iyiliğin içindi."
Elleriyle oynamaya başladı. Yanlarına gelen güzel bir kadın sesiyle Rose kafasını yukarıya çevirdi.
"Thor benimle gelmen gerek. "
Kadın bir anda Rose'a baktı.
"Merhaba ben Leydi Sif."
Sif elini uzattı. Rose ayağa kalktı ve Sif'in uzattığı elini tuttu.
"Merhaba ben Rose tanıştığımıza memnun oldum Sif. "
Kız elini çekti.
"Thor sonunda arkadaş olabileceğim sıradan bir Asgard'lıyı saraya getirmeyi başardın. "
"O Asgard'lı değil. "
Sif şaşırdı.
"Nereden geldi?"
"Midgard'dan."
"O zaman gerçekten bende tanıştığımıza memnun oldum."
Sif Midgard'daki insanları gereğinden çok seviyordu. Ona göre Midgard'daki insanlar sevimli ve iyi insanlardı.
"Sen beni ne için çağırmıştın Sif?"
"Odin çağırıyor."
"Tamam. "
Thor koltuktan kalktı ve Sif ile gittiler.
Rose yine tek başına kalmış,koltuğa bacaklarını uzatarak oturmuştu.
Derin bir of çekti ve telefonunu eline aldı."Hadi ama internet çekmiyor cidden mi?"
Telefonunu yanına koydu ve gözlerini kapattı. Koltuğun sarsılmasıyla gözlerini yavaşça araladı. Loki'yi gördüğü gibi bacaklarını kendine çekti.
"Neden buradasın?"
Sesi çok donuk çıkmıştı.
"Seni odanda bulamayınca merak ettim. "
"Artık merak etmene gerek kalmaz diye düşünüyordum."
"Neden ki?"
"Beni buraya getirdin çünkü. "
"Bak her şeyi açıklayacağım. "
"Açıkla, dinliyorum. "
"Seni Midgard'da gördüm. Kolyen o bir sonsuzluk taşı onu almasaydım başın daha büyük belalara girebilirdi. "
Rose onu pür dikkat dinliyordu.
"Bifrost'la birazcık oynadım seni buraya getirebilmesi için. Heimdall'ın bile haberi yoktu. Seni kendime aşık etmem gerekti sırf o taşı alabilmek için. "
"Aldın da ne oldu?"
"Yok edildi. Zaten giderken odama bırakmıştın."
"Peki düğünde ki insanları neden öldürdün?"
"Yo hayır. Onlar insan değil, sadece insan şekline girmiş kötü niyetli tehlikeli askerler. "
"Peki Alice?"
"Aslında onu öldürmeyecektim. Kocasını öldürecektim o sadece evlendiği herkesten yararlanmaya çalışıyor. Tam onu öldürecektim ki Alice önüne geçti. Onu gerçekten seviyor olmalı.9
"O askerler neden düğündeydi?"
"Seni kaçırıp taşın yerini öğrenene kadar işkence edeceklerdi. Ben buna göz yumabilir miyim sence?"
Kız her şeyin farkına yeni varıyordu. Taşı kötülük yapmak için kullanacağını sanıyordu ama yanılmıştı onu sadece yok etmek için almaya çalışıyordu.
"Ben özür dilerim. "
Loki başını yere eğdi gözleri dolmuştu.
"Ağlıyor musun sen?"
"Hayır canım ne alaka. "
Rose,Loki'nin kafasını kaldırdı ve kendine çevirdi.
"Tamam daha fazla üzme kendini. "
Loki'ye sarıldı. Loki ise ona yıllarca sarılmamış gibiydi resmen acısını çıkartıyordu.
Loki, Rose'yi öpecekken kız kafasını öteki tarafa döndürdü.(Multimedya)"Şey biraz bana zaman vermen lazım. Kendime gelebilmem için."
Loki kafasıyla onayladı. Kız kafasını Loki'nin omzuna koydu ve uyuya kaldı.
—————————————————————————-
Bu bölüm içime pek sinmedi ama eyv oylarınızı eksik etmeyin ve 200 okunmaya yaklaşıyoruz coşuyorum şuan diaodmsiwısn❤️❤️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Midgard'lı Prenses /Loki Laufeyson
FanficSiz hala okuyo musunuz bu kitabı cşağepflaisj içeride bol bol ergenlik ve mantık hatası vardır dikkat