~6
Endişe1 haftadır Loki ortalarda yoktu ve bende yavaş yavaş iyileşiyordum. Bugün daha iyi hissediyordum. Kar yağıyordu dışarı çıkıp deli gibi oynamak istiyordum. Fikirlerimden kurtuldum kendime bitki çayı ve koltuğa oturup kitap okumaya başladım.
(...)
Odamdan gelen acı dolu inlemelerle kitabımı sehpanın üzerine koydum ve koşar adımlarla odama gittim. Odama girdiğimde yatağın üstünde yatan Loki'yi gördüm ağzı dikilmiş ve ona verdiğim beyaz gömlek kandan, görünmez olmuştu.
Hemen banyoya gidip alabildiğim kadar gazlı bez ve makas aldım. Hemen odama gittim yatağıma oturdum ve Loki'yi de oturtturdum."Çok acıyor mu?"
Kafasını salladı. Onu kendime doğru çektim derisi kalkmış olan sırtına oksijenli su ile ıslatılmış, gazlı bezi koydum. Göğsüme yaslandı ve elini koluma koydu. (medya) Acı çektiği belli çünkü ağlıyordu.
Gazlı bezi sırtına koydum ve sardım. Ona yeni bir tişört çıkarttım ve giydirdim. Sıra dudaklarındaki dikişleri sökmekti."Bunu nasıl yapacağımı bilmiyorum. Ama denemeliyim. "
Hala gözlerinden yaşlar akıyordu. Makası aldım ve dudaklarının arasını elimle yavaşca açtım. Gözlerini sıktıkça daha çok yaş akıyordu. Nasıl bunu yapabilirler caniler.
Dudaklarındaki dikişi zar zor çıkarttıktan sonra, oksijenli suyu tekrardan gazlı bezin üstüne iyice döktüm ve dudaklarında gezdirmeye başladım. Kanıyordu hem de çok.
0Bunu sana nasıl yapabilirler. "
Dudaklarındaki gazlı bezi çektim. Kanaması durmuştu ama acıdığı çok belliydi. Yavaş yavaş ve zar zor konuşmaya başladı.
"Böyle olacağını biliyordum ah. "
Ellerini dudaklarına götürdü.
"Bir Asgardlının , herhangi bir Midgardlıyla ilişki yaşaması yasak. Evlenirse ancak kabul görüyor. "
"Thor ile Jane? Yada neyse boşver sen kendini yorma. "
Gözlerini sımsıkı kapattı ve yaşlar tekrardan akmaya başladı. Hemen mutfağa koştum bardağa su doldurdum ve suya pipet attım. Yukarıya hızlıca çıktım. Suyu Loki'ye uzattım.
"Pipetle iç,canın daha az acır. "
Aklıma gelen şeyle dolabın üstündeki ilaç kutusunu açtım. İçinden ağrı kesici alıp Loki'ye içirdim.
"Biraz dinlen."
Sırtına değmeyecek şekilde ona sarıldım.
Soğuk vücudundan ayrıldım, onu yatağa yatırıp üstünü örttüm ve kendimi mutfağa attım. Kahve yaptım, bir yudum almadan ağzımdan dışarıya püskürttüm."Iy bune böyle çok acı. "
Kendime hızlıca su koyup içtim. Aklıma markete gitmek gelince odama yavaş yavaş gittim. Loki uyuyordu umarım hemen iyileşir. Dolaptan kendime kalın kıyafetler aldım ve banyoda giyindim.
Üstüme montumu geçirdim ve koştura koştura markete gittim. Elime ne gelirse aldıktan sonra eve girdim. Nadiren taktığım gözlükler buharlaşmıştı. Bu durumdan nefret ediyorum. Gözlüklerimi çıkarttım ve poşeti masanın üstüne koydum. Mutfağa gittiğimde Loki ile Lena koltukta oturuyordu.
"Lena burada ne işin var? Ehehehe"
Sahte bir gülüş attım ve onların oturduğu koltuğun karşısına oturdum.
"Geçen size geldiğimde aldığım bir kaç eşyayı getirmiştim ama evde başka birileri de varmış."
Bana yandan bir gülümseme attı.
Loki ise bana bakıyordu. Şuan da tek merak ettiğim o idi."Başka zamanda getirebilirdin. Şey Loki sen daha iyi misin?"
"Sırtım daha iy-"
Lena'nın konuşmasıyla ona doğru döndük.
"Ne! Loki mi hani şu İskandinav mitolojisin de olan Loki mi?"
"Şey eee..."
Loki'ye baktım, kafasını olumlu şekilde salladı.
"Evet, ama biraz hasta, rahatsız etmesek iyi olur değil mi Lena?"
Lena aşkla Loki'ye bakıyordu.
"E-evet."
Elindeki poşeti aldım ve odama koydum. Aşağıdan Lena'nın sesi geliyordu.
"Bu arada sen bizde kaldığın zaman bizde südyenini unutmuştun onu buldum,çantama atmıştım!"
Aptal aptal kız açık sözlü olsun ama Loki'nin yanında değil. Koşa koşa aşağı indim südyenim elinde ,havada duruyordu. Bir hışımla aldım ve içime soktum.
Loki ise gülmemek için kendini zor tutuyordu. Cidden bunların ikisi benim südyenimden ne istiyor.
"Oyy benim aşkım utandı mı?"
Salak hala devam ediyor birde gülüyor. Ben ise ona kaşlarım çatık şekilde bakıyordum. Lena'nın bana aşkım demesiyle Loki'nin bakışları bana dönmüştü. Garip bakıyordu. 'Lezbiyen değilim.'
"Neyse ben gitmeliyim. Sonra görüşürüz."
Evden çıktı ve beni Loki'yle baş başa bıraktı.
Loki'den çıkan küçük inlemeyle yanına resmen uçtum. Yanına oturdum ve elimi omzuna koydum."İyi olduğuna emin misin?"
"Söyledim sırtım iyi sadece dudaklarım acıyor."
"Asgard'da hemen iyileştiren merhemler kullanılmıyor muydu? Bir kaç kişinin kullandığını gördüm. "
"Yanımda nasıl taşıyabilirim sence?"
Beni tersliyordu ama şu durumda çok normal.
Sehpanın üzerinde duran merhemden aldım ve yavaşca masaj yaparak dudaklarına sürüyordum. Dudaklarında ki ince ip delikleri elime çarpıyordu."Sen tanrısın değil mi? Kendini iyileştiremez misin?"
"Şuan da halim yok ben bile yoruluyorum. "
"Anladım. "
Ellerimi dudaklarından çektim ve onu yüzüstü yatırdım. Üzerindeki kazağı çıkartıp sırtına da aynı merhemi sürdüm. Merhem emildikten sonra kazağı giydirdim.
"Hey aklıma şimdi geldi. Bunlar Asgard da ki merhemler."
"Şey evet orada kalırken odam da bir tane vardı ben de almıştım. Neyse dinlenmek istersen seni odaya götürebilirim."
"İyi olur."
Onu kolumun altına aldım şuan zar zor yürüyorum,boyu çok uzun. Onu yatağa yatırdım kendimde pijamalarımı giydikten sonra yanına yattım ve uykuya daldım.
———————————————
Attığım en kısa bölüm olabilir hadi Eyvallah fiwofşapwkkd ❤️❤️❤️
Oylarınızı eksik etmeyin babyler💚💗💗
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Midgard'lı Prenses /Loki Laufeyson
FanfictionSiz hala okuyo musunuz bu kitabı cşağepflaisj içeride bol bol ergenlik ve mantık hatası vardır dikkat