~5
LenaUyandığımda yanımda Lena yatıyordu. Nasıl girdi bu kız eve. Onu yataktan ittirdim. Uykulu bir şekilde;
"Hey napıyosun sen ya?"
Yatağın köşesinden kafamı uzattım.
"Asıl sen napıyosun evime nasıl girdin."
"Anahtar vermiştin hatırlatırsam. Annen gittiğinden beri yanlız kalmaman için geliyorum ya."
"Doğru."
Annem 2 yıl süreyle Danimarka'ya gitmişti. Yerden kalktı.
"Hadi kahvaltı hazırlayalım. "
"Olur."
Yataktan kalktım üstüme sabahlığımı giydim ve aşağıya indim. Konuşa konuşa kahvaltımızı hazırlıyorduk.
"Benim hala uykum var."
"Yüzüne su atmamı ister misin?"
"Sakın. "
Dedim ve güldüm.
Masaya oturduk ve yemeye başladık.
(...)
Ben tekli koltukta yayılmış bir şekilde çizgi film izliyordum. Lena ise telefona bakıyordu. Lena'ya baktım.
"Benim canım çok sıkıldı bir şeyler mi yapsak."
Lena kitaptan kafasını kaldırdı ve bana baktı.
-"Kahve içmeye gidebiliriz. "
"O zaman ben üstümü değiştirmeye gidiyorum."
"Tamam."
Odama çıktım ve dolaptan kendime pantolon ve sweatshirt aldım. Üstümü çıkarttım ve giysilerimi giydim. Saçımı taradım atkımı ve montumu giydim. Lena'nın yanına indim.
"Hadi gidelim bebeğim."
Tek kaşını kaldırarak bana baktı.
"Peki aşkım."
Güldüm. Küçüklükten beri böyleydik. Asla eskimeyen mükemmel birbirimize hitap şeklimiz. O da hazırlandı ve evden çıktık. Lena'ya asla Loki den bahsetmemiştim.
Anlatırsam deli olduğumu sanıcaktı.(...)
Kahvelerimizi içip sohbet ediyorduk. Önümüzde oturan adam dikkatimi çekmişti ve arada sırada Lena'ya bakıyordu.
Sessizce Lena'ya;"Hey Lena, şu arkadaki sana bakıp duruyor."
"Ne dur bakayım."
"Fark ettirmeden bak."
Lena bir anda arkasını döndü ve adama dik dik baktı. Elimi alnıma sertçe çarptım.
"Ah sen gerçekten salaksın."
Lena bana döndü.
"Evet galiba öyleyim."
Kendimi şuan gülmemek için zor tutuyorum. Kahvelerimizi bitirdik ve eve doğru yürümeye başladık.
"Lena acaba marketten abur cubur mu alsak akşama film açar izleriz."
"Olur hadi koş."
Marketten alıcağımız ne varsa aldık ve eve girdik. Ben pijamaları giydim aynı şekilde Lena'da giydi ve abur cuburlarımızı hazırladık.
"Hangi filmi izleyeceğiz Ros?"
"Crimson Peak?"
"Hala izleyemediğim filmler arasında izlesek bence de iyi olur."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Midgard'lı Prenses /Loki Laufeyson
FanfictionSiz hala okuyo musunuz bu kitabı cşağepflaisj içeride bol bol ergenlik ve mantık hatası vardır dikkat