~18
LorissaSırt üstü yattım ve bakışlarımı tavana yönelttim. Hava almaya ihtiyacım olduğunu fark ettim. Yataktan kalktım taytımı giydim. Üstüme de kalın bir hırka giyip en yakın bir parka gittim. Hava çoktan kararmıştı. Banka oturdum ve etrafı dikkatlice incelemeye başladım.
Kulaklığımı takıp yavaş bir müzik açtım. Hırkamın şapkasını kafama takıp başımı geriye yasladım. Aynı zaman da düşünüyordum da.
Sinirlendiğimi fark ettiğimde kulaklığı kulağımdan hızlıca çekip cebime attım.Karşımda bana bakan tanıdık bedeni gördüm ve kafamı oraya çevirdim. Ona baktığımı fark etti,arkasını döndü ve hızlıca uzaklaştı. Ben ise arkasından koşturuyordum. Bir anda ortadan kayboldu. Şaşkınca etrafa bakındım. O her kimse onunla konuşmam gerekiyordu. Karanlık ortamdan korktum ve koşturarak eve gittim. Odama çıktım, hırkamı üstümden çıkartarak yere fırlattım ve yatağa yattım.
(...)
Uyandım,dün gece değiştirmediğim taytı çıkartıp pantolon giydim. Üstümdeki kısakollu pijamayı,bol bir sweatshirt ile değiştirdim ve aşağıya indim. Ağzıma bir ekmek attım ve koştura koştura kütüphaneye gittim. Okumam gereken bir kitap vardı. Bugün boş vaktim vardı ve bunu boşa harcayamazdım. Kütüphaneye adımımı attım ve kitabın olduğu büyük koridora girdim. Kitabı uzun bir arayıştan sonra buldum sandalyeye oturdum ve okumaya başladım.
Yanımdaki sıcak hisle kafamı sol tarafıma çevirdim. Bana bakan benim yaşlarımda bir kadın gördüm. Kömür karası saçları ve yeşil gözleri vardı. Ona sıcak bir gülümseme attım,kitabıma geri döndüm.
"Rahatsız etmek istemem ama ne okuyorsunuz?"
Ona doğru döndüm.
"Aynı yıldızın altında. Tavsiye ederim çok güzel bir kitap. "
"Bu arada ben Lorissa. "
"Ben de Rose. Tanıştığımıza memnun oldum."
Gülümsedi. Yüzümün her hatlarını ezberlemek istemişcesine beni süzüyordu. Rahatsız olduğumu belli eder tavırlar sergiledikten sonra beni süzmeyi bıraktı. Kitabı okumaya devam ettim.
"Hey bana telefon numaranı versene iyi anlaşacağımıza benziyor."
Ona numara verdim, o da bana kendi numarasını verdi. Telefonumdan saate baktım.
"Şey benim gitmem gerek. Sonra görüşürüz."
"Görüşürüz."
Kitabı yerine koydum ve eve gittim.
1 Ay Sonra
Lorissa ile çok iyi anlaşıyorduk. Sürekli buluşuyorduk. Gece olmuştu. İkimiz de evlerimze dağılmıştık. Eve girdim pijamalarımı giyip rahat yatağa yattım. Odamın dışından gelen ayak sesleriyle yorgana olabildiğince sarıldım. Yataktan hızlıca kalktım ve odamda ki banyoya girdim.
Kapıyı birçok kez kilitlememe rağmen eve birisi girmişti ve ben çok korkuyordum. Odamın kapısı açıldı. Hemen kapının arkasına geçtim. Kendimi savunmam için diz kapağımı ve elimi kullanmam yeterli. Banyonun kapısı açıldı. Kendimi hazırladım ve içeriye giren kişinin ensesinden ileriye ittirip sırtına tekme attım. Keşke kendimi savunmayı öğrenebilsem. Kapıyı hızlıca kapattım ve kilitledim.
Telefonumu elime aldım ama yere düştü. Yerden almak için eğildim ve karşımda banyoya kilitlediğim kişiyi gördüm.
Geriye doğru gitmeye çalıştım ama yatağa düştüm."Dur,dur!"
Konuşan kişinin yüzüne baktım.
"Lorissa?"
"Sırtımı acıttın."
Kaşlarımı çattım.
"Neden evime gizli gizli girdin çok korktum."
"Neden bu kadar korktun ki?"
Biraz düşündüm.
"Şey,boşver."
Bir şeyler biliyormuş gibi başını salladı.
"Sen neden gelmiştin?"
"Önemli bir şey değil aslında evde biraz korkmuştum."
"Burada kalabilirsin istersen. İyi bir ev arkadaşına çok ihtiyacım var."
dedim ve gülümsedim.
"Fazladan bir tane oda var orada kalabilirsin istersen."
Kafasını salladı ve onu odaya götürdüm,yatağı açtım.
"İyi geceler."
"İyi geceler."
Kendi odama geçtim yatağa yattım ve derin bir uykuya daldım.
Uyandım ve telefonumu elime aldım. Sürekli o fotoğrafı açıp bakıyordum. Zihnimi hatırlaması için zorluyordum ama işe yaramıyordu. Yataktan kalktım dolabımdan eşyalarımı çıkartırken iç çamaşırlarımdan biri gözüme çarptı. Lena beni,bunu kullanarak rezil etmişti.
Hatırlar gibiydim. Siyah uzun saçlı adam. Kim olduğunu bulmadan asla rahat edemeyecektim.Bir bölümün daha sonuna geldik.
Bu arada Lorissa'nın kim olduğunu bence anladınız.
Diğer ki bölümlerde görüşmek üzere❤️❤️❤️❤️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Midgard'lı Prenses /Loki Laufeyson
FanfictionSiz hala okuyo musunuz bu kitabı cşağepflaisj içeride bol bol ergenlik ve mantık hatası vardır dikkat