Bu bölüm biraz geç geldi özür dilerim ;(
~15
Bir anda giden anılarKız uyandı ve etrafına bakındı. Başının ağrısı geçmişti sadece biraz halsizdi. Kapının açılma sesiyle oraya döndü. Orta yaşlarda bir kadın odaya girmişti.
"Günaydın leydim,iyi uyudunuz mu?"
Yatağa oturdu ve elindeki bezi ıslatıp Rose'un alnına koydu.
"Evet ama biraz halsiz hissediyorum."
"Siz en iyisi biraz daha dinlenin. Eğer kahvaltınızı yemeye gidemeyecekseniz ben getirebilirim. "
"Teşekkür ederim. "
Kadın odadan çıktı ve mutfağa gitti,Rose'a kahvaltılıkları tepsiye koydu ve hızlıca Rose'un odasına gitti. Kız hala yatağında yatıyordu.
"Leydim kahvaltınızı getirdim. "
Rose yatağa oturdu ve tepsiyi kucağına koydu,önünde ki yiyecekleri yemeye başladı.
"İhtiyacınız olduğu zaman bana seslenebilirsiniz. "
Kadın gülümsedi ve odadan çıktı. Rose doyduğunu hissetti tepsiyi aldı ve masaya koydu.Yeniden yatağına yattı,uyumaya çalışıyordu.
Sarayın koridorlarından ve dışarıdan gelen seslerle irkildi. Pencereye doğru uzandı,hayatında hiç görmediği garip yaratıklar insanları esir altına almış bazılarını ise öldürmüştü.
Yataktan bir hışımla kalktı. Kalktığı anda başı döndü umursamamaya çalıştı ve koridora çıktı,Loki'yi aramaya başladı aynı zaman da koşturuyordu. Hızla koşarken kolundan birinin tutmasıyla yere düştü.
Onu kolundan tutan kişiye baktığın da Loki değildi,yüzü garipti ve kızgınca Rose'a bakıyordu. Kız ayağa kalktı ve tekrardan koşturmaya başladı. Garip görünümlü asker onu kolundan tutarken Rose'un koluna derin bir kesik attı. Kız yere düştü diğer eliyle kanayan kolunu tutuyordu.
Asker onun saçından tuttu ve sağ tarafa doğru savurdu. Rose inledi,gözyaşları acıdan yavaşca dökülmeye başladı. Karnına saplanan bıçakla neye uğradığını şaşırdı,hem hastalığın verdiği halsizlik hem de bu acı ona fazla geliyordu. Asker tekrardan Rose'a vuracakken bir anda ortadan kayboldu.
Loki koştura koştura Rose'un yanına geliyordu.
"Hayır, hayır bunun olacağını tahmin edemedim. Özür dilerim,özür dilerim. "
Loki, Rose'u kucağına aldı ve şifa odasına götürdü. Bazı bildiği iyileştirme büyülerinden bir kaçını uyguladı. Yaraların yavaş yavaş kapandığı gördüğünde rahatladı.
"Sadece Odin'i ve gıcık kaptığım bir kaç muhafızını öldürtmek için yapmıştım. Böyle olacağını bilmiyordum özür dilerim. "
Rose uyanmasa bile etrafında ki şeyleri şuanlık duyabiliyordu.
"Hemen iyileşmelisin yada yaşadığımız her şeyi unutmalısın. Bunun için de özür dilerim,seni seviyorum. "
Loki eliyle Rose'un alnına dokundu ve tüm birlikte olduğu,nasıl tanıştıklarıyla ilgili olan anıları sildi. Rose'un kapanmış yaralarını gördü ve onu Midgard'a götürdü.
Eve ışınlandı onu yatağına koydu üstünü örttü ve kendisi Asgard'a geri döndü. Bu olayların Loki'yle alakası olduğunu kimse bilmiyordu.
———————————————————————
Sonunda yazdım aslında aklımda daha değişik bir şey vardı ama unuttum ;(
Sonra bu senaryo aklıma geldi ve ben de neden olmasın diyip yazdım ehu ❤️❤️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Midgard'lı Prenses /Loki Laufeyson
FanfictionSiz hala okuyo musunuz bu kitabı cşağepflaisj içeride bol bol ergenlik ve mantık hatası vardır dikkat