~7

2.2K 134 34
                                    

İyi okumalar bu bölüm bolca kar içerir.

—————————————————-———-

~7
Bolca kar

Gözlerimi uykulu bir şekilde açtım ve yatakta bağdaş kurdum. Telefonumu elime aldım ve sosyal medya da gezinmeye başladım, ben ortalıkta yokken fazla bir şey olmamıştı elbette. Yataktan kalkıp cam kenarına gittim. Kar yağışı durmuş ve güneş açmıştı ama havanın hâlâ soğuk olduğu belliydi.

Karlar erimeden Loki'yi ikna edip oynamalıyız. Arkamı döndüğüm sırada uzun bir bedene çarpmıştım , kim olduğunu her halükarda biliyordum. Omuzlarımdan tuttu ve beni kendine çekti , sıkı sıkı sarılıyordu.
Kısa bir süre sonra ondan ayrıldım ve yüzüne baktım.

"Daha iyi misin?"

"Evet, krem etkisini göstermeye başladı."

"Sen tanrı değil misin kendini iyileştirmen gerekirdi."

Yan bir sırıtış attım.

"Evet ama..."

"Ama?"

"Gel konuşalım."

Beni yatağa oturtturdu.

"Aslında tanrı olduğumu bildiğini biliyorum. Ama ben sürgün edildim, artık güçlerim yok. Odin beni almaya gelene kadar en azından.0

"Anladım ama benim merak ettiğim başka bir şey var. Madem bir Asgardlı, bizim gibi insanlarla neden ilişki kuramıyor, Thor ile Jane? Ve sana bu yüzden böyle işkence çektirmeleri kabul edilir değil. Kendimi suçlu hissediyorum."

"Hayır hayır, kendini asla suçlu hissetme. Thor ile Jane evliler, o yüzden."

"Ama cidden o gece oraya nasıl geldim hiç bir fikrim yok v-"

"O sorunun neden olduğunu biliyorum. Bifrost bu sorunla daha önce yine karşılaştı. Hiç tahmin edemedikleri zaman bazı midgardlıları Asgard'a getirdi. Onlar asla sorun yaşamadan evlerine döndüler ama sen.."

"Ben ne?"

"Sende bir şey var bana asla böyle bir şey olmamıştı, nasıl oldu da bilmiyorum. Beni kendine çekiyorsun. Asgardı'da kendine çekiyorsun sanki orada kalmalıymışsın gibi..."

Kızarmıştım. 'Sende beni kendine çekiyorsun sevimli yaratık.'

"Biliyorum tatlı şey."

"Ne? Ow ehehe."

Unutmuşum.

"Asgard da beni oraya çeken ne olabilir ki?"

"Bilmiyorum. Ama Odin gelirse Asgard'a geri dönebilirim."

Kafamı salladım. Elini yanağıma getirip okşadı, içten bir gülümsemeyle ona baktım. Sonra gözlerim dudaklarına baktım yaranın izleri kalmamıştı ve çok çabuk iyileşmişti bu iyiye işaretti.

"Hey bugün dışarı da dolaşmaya ne dersin? Kar topu oynayabiliriz."

"Daha önce hiç denemedim ama neden olmasın."

Kahvaltıyı hazırladık ve yemeğe başladık. Yemek süremiz bitince kirli olan her şeyi bulaşık makinesine tıktım ve odama çıkıp  giyinmeye başladım. Pantolon,sweatshirt giydikten sonra montumu, atkımı ve eldivenlerimi aldım. Loki'ye  abimden kalan kıyafetleri verdim ve giyinmesini bekledim. Ben aşağıda beklerken, yanıma gelmişti atkısını takmamıştı. Elinden aldım ve boynundan dolamaya başladım.

"Hasta olmak istemeyiz değil mi?"

"Üşüyeceğimi zannetmiyorum."

"Üşürsün üşürsün."

Midgard'lı Prenses /Loki LaufeysonHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin