~24

1.3K 87 7
                                    

Uzun zamandır bölüm yazmıyordum o uzun zamanda Ragnarok yaşanmış diye düşünün birde şu kocamaaaaan gemi vardı ya ordalar ama bizim kız orda değil tabii

~24
Avengers?

Loki gideli uzun zaman oluyordu. Rose sürekli onu düşünüyordu. Loki ve Thor'un uzay gemisi durdurulmuş ve Thanos ile savaşmaya çalışıyorlardı. Thanos ikisinede ona tesseractı vermesini söylüyordu. Loki çaresizce kardeşi Thor'a bakıyordu.

"Tesseract bizde değil Asgard'da yok edildi."

"Hayır kardeşim."

Loki elini hafifçe yukarı kaldırdı ve elinde tesseract belirdi. Thor kaşlarını çattı.
Elindeki taşı Thanos'a verdi. Yere eğildikten sonra elinde bir hançer belirdi. Thor kapalı olan ağzından dolayı ne konuşabiliyor nede bağırabiliyordu. Loki elinde ki hançeri Thanos'un boğazına saplamaya çalışırken Thanos onu engelledi ve hançeri tutup yere attı.

"Ona güç taşını yok ettiğini söyledin ama o asla yok olmadı, Xandar'da korunuyordu."

Thanos,Loki'nin boğazından tuttu ve ayaklarını yerden kesti.

"Sen asla bir tanrı olamazsın."

Ona kaşlarını çatıp baktı ve boğazını kırıp onu yere attı. Thor'un gözyaşları hızlıca akıyordu. Thanos gemiyi ateş altında bıraktı ve hızlıca ışımlanıp gittiler. Thor bağlandığı şeylerden kurtulup hemen Loki'nin yanına gitti. Yakasından tuttu ve ona sarılarak ağlamaya başladı. ( infinity warda yaşanmış gibi düşünün yazmaya üşendim napim diwoek)

                                  (...)

Evimde boş boş geziniyordum. Kapının çalmasıyla yerimden zıpladım ve koşturarak kapıya gidip açtım. Herkes yok olduktan sonra kapımı kimse çalmamıştı.

"Thor?"

"Rose, tanrım hala yaşıyorsun."

"Evet."

Perişan görünüyordu.

"Benimle gelmelisin."

"Neden?"

"Benimle gelmen gerek daha güvenli bir yere."

"Cidden burada benim güvenliğim mi önemli mi?"

"Evet."

"Belki sonra."

"Lütfen şuan her yer çok tehlikeli."

"Neresi tehlikeli söyler misin, artık insanlar yok oldu."

"İnsanların olmaması tehlikeli olmaması anlamına gelmiyor."

"Thor lütfen zorlama,sonra."

Kolumdan tuttu ve beni garip bir yere götürdü.
Kocaman eve şaşkınlıkla bakıyordum.

"Burası Avengers üssü."

"Evet burada kalacaksın."

"Ben istemiyorum."

"Beni zorlama."

Beni kapıdan içeriye soktu. Herkes bir anda gözlerini bana çevirdi. Gerçekten herkes perişan görünüyordu.

"Thor dediğin kız bu mu?"

"Evet, Natasha veya herhangi biriniz onu eğitirseniz bizimle birlikte Thanos'a karşı savaşabilir."

Arkamda duran Thor'a baktım ve sessizce konuştum.

"Ne?"

Sarı saçlı kadın bana doğru geldi elimden tutup bir odaya getirdi ve beni koltuğa oturttu.

"Sen kimlerini kaybettin."

"Ben annemi, en yakın arkadaşımı ve sevdiğim birini."

"Anladım, bu odada kalabilirsin yarın sabah antrenmanlara başlayabiliriz. "

Ne hayır olmaz. Dertsiz başıma dert aldım.

"Bu arada adım ne demiştin?"

"Rose."

"Memnun oldum bende Natasha."

Odadan çıktı oldukça soğuk birine benziyordu yada sevdiklerini kaybettiği için böyleydi.

Koltuktan kalkıp yatağa yattım ve ağlamaya başladım. Uzun zamandır dökemediğim gözyaşlarımı şimdi döküyordum. Yataktan kalkıp geniş aynaya doğru ilerledim. Gözlerim kıpkırmızı olmuş ve şişmişti. Kendimi toparlardım ve yatağa yatıp uykuya daldım.

Kızı avenger yapmak istiyorum bu arada Endgame spoileri var diye uyarı yapmayacağım çünkü film çıkalı 1 ay olucak herkes izlemiştir bence bu bölüm çok karışık oldu birde başım döndü diwoens

Midgard'lı Prenses /Loki LaufeysonHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin