İyi okumalar🌼
~19
Seni tanıyorumBunlardan en önemlisi de Lorissa o adama görünüş olarak benziyordu.
"Uydurma Rosi, ne yani şekil değiştirip karşına böyle mi çıkacak?"
Kendi kendime güldüm. Yatağımı topladım ve aşağıya indim. Lorissa aşağıdaydı.
"İyi uyudun mu Rose?"
Beni merak da ediyordu üstelik.
"Evet."
Koltuğa oturdum ve o resmi tekrardan açtım. Derin bir iç çektim. Telefon elimden biraz kaydı ve Lorissa fotoğrafı gördü. Gözleri kocaman açıldı. Endişelenmiş gibi görünüyordu. Göz ucuyla ona bakıyordum.
"Neyse."
Odama çıktım. Sırt üstü yatağa yattım. Sanki o anılar kendi kendine değil de bilerek silinmiş gibiydi. Nasıl olabilirdi ki? Hafızamı zorladım. Gözümün önünden bir kaç şey geçti. Tanımadığım bir yerde garip bir şey tarafından bıçaklanmam ve sonra yine o siyah saçlı adam. Ondan sonra bitiyor.
Odamda olduğunu yeni fark ettiğim Lorissa'ya döndüm.
"Neler düşünüyorsun?"
"Sanki bir şeyler silinmiş gibi hissediyorum."
"Ateşin varmı bakmamı ister misin?"
Elini alnıma uzattığında elini tuttum ve geriye çektim.
"Hayır."
Ona şuan da güvenmiyordum. O adamla aynı benzerlikleri taşıyordu. Belki o bile olabilirdi.
Bıçak izi varmı diye karnımı açtım. Gördüğüm şeyle elimi oraya koydum. Sessizce söylendim."Tanrım hayır."
Göbeğimi kapattım. Zihnimi daha çok zorladım. Her şey bir anda gözlerimin önünden hızlıca geçtiğinde yerimden fırladım.Ben aşıkmıydım. Ne zamandır bu hisle yaşamıyordum ben. Üstelik beni mitolojideki şu altından yapılan saraya bile götürmüştü.
"Şey Rose, benim gitmem gerek."
Kafamı salladım. Odadan gidene kadar onu göz ucuyla süzdüm. Alt kapıyı kapattı. Hemen kendimi pencerenin önüne attım. Bir anda gözümü alan yeşil ışıkla gözlerimi kapattım. Açtığım anda karşıma o adam çıktı. Pencereye doğru döndüğü an hemen yere atladım.
"Biliyordum."
Onu fena ifşa edecektim. Yatağa oturdum ve yaşanan her şeyi hatırlamanın etkisinden çıkamadan olanları düşünmeye başladım. Ben aşık olmuştum. Hemde bir tanrıya, Asgard'a bile gitmiştim.
"Aman Tanrım, Loki."
Tüm her şeyin yerli yerine oturdu. Artık her şeyi net hatırlayabiliyordum. Sırf babasını öldürebilmek için ilizyonlarından askerler yaratmıştı. Ama ters çıkan bir şey oldu ve olan bana oldu. Onunla olan anılarımı silmeden önceki konuşmalarını hatırlıyorum.
Ellerimi alnıma koydum. Çalan telefonumla irkildim. Elime aldım ve telefonu açtım.
"Alo."
"Alo Rose ben Lena. Şey diyecektim havuza gidelim mi havuzun suyu güzelmiş."
"Çok isterdim ama ben kendimi pek iyi hissetmiyorum. Hem saat iki gibi sağanak başlayacak diyorlar."
"Geçmiş olsun kuzuma tamam sen evde dinlen. Görüşürüz."
"Görüşürüz."
Telefonu kapattım. Taytımı ve kısakollu t-shirtümü giydim üstümede bir hırka geçirip dışarıya çıktım. Parka yakın ormanlık alana gidip bir ağacın kenarına oturdum. Saate baktığımda bir olmuştu. Hava kapanmış ve gökgürültüleri çoktan başlamıştı.
Gözlerimin dolduğunu hissettim. Serin havayı içime çektim. 'Demek Loki ha'. Yağan yağmurdan dolayı akan gözyaşlarım belli olmuyordu. Ayağa kalktım ve yavaşca eve doğru yürümeye başladım. Yere bakarak yürüyordum. Biraz ilerledikten sonra çarptığım kişiyle dikkatim dağıldı ve kafamı yukarı kaldırdım. Gördüğüm kişiyle iki adım geri gittim. Artık şemsiyenin içinde değildim, ıslanıyordum.
Yanından geçerken kolumdan tuttu ve beni kendisine çekti. Kollarım onun göğsüyle buluştuğunda kendimi geri çektim.
"Bırak beni."
"Lütfen dur ve dinle."
"Ne dinleyeceğim."
"Her şeyi hatırlıyorsun değil mi?"
"Evet hatırlıyorum hemde ilk gününden beri. S-sen neden bunu yaptın aklım ermiyor. Ben seni zorunda olsam bile affederdim."
Gözlerim tekrardan doldu.
"Ben düşünemedim özür dilerim."
Sesi merhamet ister gibi çıkıyordu. Ben kim olsa bu haline dayanmazdım.
"Lütfen beni affet,söz veriyorum bu son olacak. Sensiz kalamadığım için başka birinin haline bile büründüm lütfen affet."
Kafamı olumsuz anlamda salladım.
"Ö-özür dilerim ama bundan sonra olabileceğini zannetmiyorum. Benim kendimi toparlamam gerek."
Koşturarak eve gittim. Odama çıktım üzerimde ne varsa çıkarttım ve küvete hızlıca su doldurup içine girdim. Kaslarımın gevşediğini hissettim ve iyice mayıştım. Saçlarımı köpükleyip temiz suyla yıkadım. Kendimde değildim. Çok uykum vardı ve her an burada uyuya kalabilirim demeden uyuya kaldım.
Islak bedenim kucaklandı ve sıcak havluyla buluştu. Rahat yatağa yatırıldığımı hissettim ve iyice yatağa yerleştim. Saçlarım bir anda kurudu ve vücudum pijamalarla birleşti.
—————————————————————————-
Günde iki bölüm
Hadi bakim yaşadınız fşsondiwjd
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Midgard'lı Prenses /Loki Laufeyson
FanfictionSiz hala okuyo musunuz bu kitabı cşağepflaisj içeride bol bol ergenlik ve mantık hatası vardır dikkat