chapter 4: training

3.2K 240 100
                                    

Loppujen lopuksi, olimme nukahtaneet melkein heti. Corey oli mutissut korvaani hetken ajan anteeksipyyntöjä ja jotain turhan kliseistä siitä, että näytin kuulemma aivan helvetin hyvältä, kunnes meitä molempia alkoi painaa 4 tunnin bussimatka niin aikaisin aamulla ja Corey nukahti ensin, halatessaan minua. Olin jonkin aikaa vain ihastellut hänen kasvojaan ja piirrellyt kuvioita tämän selkään, kunnes itsekin nukahdin.

Seuraavana aamuna, kun heräsin, olin yhä Coreyn paidattomassa halauksessa. En tosiaankaan pannut sitä pahakseni, mutta kuulin oven takaa jo liikettä ja ohi kulkevia askelia sekä puhetta. Voihkaisin hiljaa ääneen ja vedin toisen käden vapaaksi halauksesta ja hieroin väsyneitä silmiäni.

Sitten ovelta kuului koputus. Panikoin ja vedin peiton Coreyn pään yli, hänellähän ei ollut sitä kirottua paitaa ja nousin istumaan, juuri kun ovi avautui. David oli avannut oven ja työntänyt päänsä sisään. Katsoin häntä unisesti.

"Jos ette kohta nouse seuraava kuka tämän oven avaa on Devon." Hän tokaisi, mutta huomasin ensi kertaa hymyn käväisevän hänen aina niin vakavilla kasvoillaan. Hän sulki oven ja minä huokaisin. Olin luullut, että siellä olisi jo ollut Devon, en olisi yhtään yllättynyt. Nousin ylös ja vilkaisin seinällä riippuvaa kelloa. Se oli kahdeksan. Ihan totta, kuinka aikaisin täällä oikein herättiin? Olin luullut, että se olisi ollut jotain yksitoista. Vilkaisin sänkyyn, jossa peittomöykky alkoi näyttää elonmerkkejä. Hymyilin itsekseni, kunnes lähdin etsimään päivävaatteitani.

Lähdin ensimmäisenä alakertaan, jättäen puoliunisen Coreyn pukemaan.

Kaikki muut olivat jo keittiössä kun tupsahdin paikalle. He toivottivat minulle huomenet ja minulla oli väkisinkin jotenkin tyynen rauhallinen hymy kasvoillani. Varsinkin kun olin saanut vihdoin ja viimein sovittua Coreyn kanssa. Mutta myöskin kun tunnelma oli todella rento. Mutta en kyllä siltikään voisi pahemmin suhdettamme esitellä, koska tiesin, että Devon ei ollut vielä valinnasta yli ja yritin vältellä sekoamisia, ainakin täällä.

"No niin päivän ohjelma." Devon julisti samalla keittiön tasoon nojaten, kun Coreykin oli laahustanut unisena ja hiukset sotkussa keittiöön. Yritin piiloutua mehulasini taakse etten hymyilisi typeränä, kun katselin huomaamattomasti siihen suloiseen näkyyn. "Tänään koulutetaan Natalieta."

Hän kääntyi katsomaan minua ja siirsin katseeni nopeasti pois Coreysta. Nyökkäilin osoittaakseni, että olin ymmärtänyt asian. Devon katseli minua hetken ajan mittailevana päästä varpaisiin kunnes työnsi itsensä irti keittiötasosta.

"No mitä te vielä siinä seisotte?" Hän katsoi meihin kaikkiin vuoronperään. "Hop, hop. Ulkona pitää olla 10 minuutin päästä."

Sitten hän lähti keittiöstä ja näimme hänen suuntaavan takapihalle. Vilkaisin muihin ja Nick kohautti olkiaan. Huokaisin ja lähdin yläkertaan etsimään päälleni jotain liikunnallisempaa. En olisi ensimmäiseksi ajatellut, että tämä viikko tulisi olemaan tiukkaa aikataulua ja todennäköisesti rankkaa treeniä, mutta minkä minä sille mahdoin. Yhä edelleen, olin itse ehdottanut tätä ja suostunut.

Juuri kun olin löytänyt juoksuhousuni ja pitkähihaisen urheilupaitani, kummatkin mustassa värissä, kuulin huoneen oven avautuvan ja Corey astui sisälle. Katsoimme hetken toisiimme, kunnes kummatkin käänsimme katseemme pois, hymy huulilla. Etsin jonkin aikaa siinä hiukan kiusallisessa hiljaisuudessa ponnariani, kunnes sen löydettyäni lähdin ovea kohti.

Kulkuni kuitenkin estyi, kun kämmen painautui ovea vasten pitäen sen kiinni, oman käteni jo tarttuessa kahvaan. Tunsin henkäyksen poskellani kun Corey astui aivan kiinni minun selkääni jättäen minut oven ja hänen väliin jähmettyneenä aloilleni.

Juuri silloin kuulin puhetta käytävältä. Coreyn huulet painautuivat nopeasti poskelleni, kunnes hän tarttui kahvaan, jossa minun käteni jo oli ja avasi oven työntäen minut ulos. Tunsin naamani olevan aika kuuma, kun olin törmätä Nickiin, joka oli juuri avaamassa viereistä ovea joka johti vessaan. Hän katsoi ensin minua ja sitten taakseni ja kahta sekuntia myöhemmin kuulin minun ja Coreyn huoneen oven kolahtavan kiinni.

Full Moon 2 ✔ Where stories live. Discover now