-Mi lesz a neved?
-Emily Salt.
-Hol fogsz dolgozni?
-A Bosszúállóknál.
-Miként fogsz dolgozni?
-Én egy bejáró nő leszek.Ezeket a válaszokat már megszokásként mondjuk. Amióta idekerültem mindig csak ezt hajtogatták nekem, majd egy idő után nekem kellett elmondanom.
2 évesem kerültem ide. A szüleim lemondtak rólam, árvaházba dobtak. Örökbe fogadott egy férfi. Elhozott ide, Moszkvába. Jelen esetben 13. életévemet töltöttem be 3 napja. 11 éve élek itt, azóta sokminden megváltozott.
Azelött hogy idekerültem boldogan éltem kis életem. Legalább is gondolom. Bár, mikor bedobtak ebbe a kis kócerájba magába kerített a hányinger és az undor hatalma.-Apró, mégis okos leány vagy Emily.- suttogta a Nagy Főnök.
-Te vagy a legkiválóbb tanítványom.- jelentette ki.
Felállt, elakart menni.
-Kérem.- szóltam utánna mire megállt.
Közelebb léptem hozzá éy megcsókoltam bal kezén lévő arany gyűrűt.Lassan csoszogtam be a szobámba , ami rajtam kívül még 5 fiúnak adott megnyugvást.
-Mivan Emily?- kérdezte Jack.
Válaszolni nem volt kedvem ezért csak jobb vállam megrántásával jeleztem hogy hadjanak békén.
-Elvitte a cica a nyelved?- szállt be a cukkolásba Joe is.
-Istenem kussoljatok már- csattantam fel idegesen.
Igaz, sokat nem értem vele de legalább elhalkultak és nem én voltam a téma.Csak én vagyok lány ebben a bázisban. Egyszer kérdeztem meg a Nagy Főnököt hogy miért csak én vagyok lány de ő csak annyit válaszolt:
-A lányokban mindenki bízik.Itt katonákat képeznek. Nincs ellenállás különben úgy végezzük mint Bill. Billről csak annyit kell tudni hogy halott. Itt halt meg elég durva körülmények között. Ellenállt, nem engedelmeskedett. Lassan, fájdalmasan halt meg. Kiéheztették, megkínozták. Bár szerintem ez csak egy mese hogy elrettentsenek minket az ellenállástól.
Minden nap komoly edzés vár ránk majd fegyvertan. Igen. Fegyvertan. Más helyeken hittan, matematika és hasonló jóságok vannak. Nálunk fegyvertan.Itt a katonák kivállóan használják a fegyvereket, születésük óta ezzel foglalkoznak. Észrevétlenül beszivárognak bárhova. Közéjük férkőzünk. Edzettek, gyorsak vagyunk. Természetesn próbálják pótolni az iskolában tanultakat dehát... Mit gondolnak? Egy kiképző táborban mennyi az esélye hogy valaki kitűnő lesz? Szerintem is. Semmennyi.
YOU ARE READING
Az Orosz Kém {Bucky Barnes ff.}
FanfictionHogy milyen orosz gyerekként felnőni? Egy kiképző táborban élni egészen 18 éves korodig? Egy élő fegyverré válni? El kell hogy áruljam, szőrnyű. #1 Hydra 2019.5.12. #3 BuckyBarnes 2019.5. 12. #7 PeterParker 2019.4.25. #2 T'Challa 2019.4.19. #8 Hydra...