Part 6

2.5K 163 2
                                    

Felrántott a földről és arrébb taszított.

Szembe szállt a felé rohanó Stevevel.
Kiütötte a kézeben lévő pajzsot és felkapta a földről. Steve felé szaladt, James pedig feléhajította a pajzsot ami a mögötte lévő falnak ütközött és lepattant róla. Jamest kilökte az utcára, az autók közé.

A többiek felém jöttek de a mögöttem lévő katonák elállták az útjukat.  Lelőtték, megölték őket.
Bruce átváltozott, a nagy zöld szörnnyel néztem farkas szemet. Megindult felém mire én kitértem ütése elől. Öklét újból lendítette, sikertelenül.
Jamest lefogta Steve. A földhöz nyomta acél karját.
Közben engem Thor nyomott, szorított el. Jamesre pillantottam aki nem nézett sehova csak az ellenfelére. Bár amikor Kapitány erősebben szorította már tekintete átvádorolt egy katonára. A katona megindult, ám sikertelenül. Félúton lelőtte Natasha.

-Ki vagy te?- állt James felé Tony.
James csak megrázta a fejét és nem szólt semmit.

Tennem kellett valamit ám nem sok mindent tudtam. Egy isten szorított majdnem halálra. James is a halál küszöbén táncolt. Hirtelen megfordultam és szemebenéztem a felém tornyosuló férfival.
-Bocsi -suttogtam és teljes erőből megfejeltem.

Esküszöm ő még szimpatikus is volt. Valamemmyire.

Az isten nem dőlt ki csak meghátrált. Fejét fogva lépjedett hátra egészen addig amíg le nem esett a hídról. Melettem egy hústorony suhant el és utána vetette magát. Hulk Thor után ugrott.

Megfordultam és Natashával találtam szembe magam.
-Emily. Én is voltam a Hydránál. segítünk csak add ide az adatokat- tartotta kedvesen a kezét.
-Mind ezt mondták- motyogtam.

Elindultam a nő felé aki kicsit sem illetődött meg. Úgy ütött ahogy tudott. Ott ahol csak tudott. A történetnek ott lett vége ahol megfogtam a kezét és a földre vittem. A nő mozdulatlanul feküdt a talajon. Rohanni kezdtem a földön bírkózó páros felé.
Tony felemelte kezét, tüzelni akart. Teljes erőmből fellöktem és mellé estem. Gyorsan pattantam fel a földről majd kezeimet testem mellé raktam.
-Lányokat sosem bántok. De a te esetedben kivételt teszek.- mondta  fenyegetően.

Elindult felém mire én meghátráltam. Kezét felemelte és rám céltott. Közben James próbált kiszabadulni Steve szorításából.

-Add ide!- lőtt egyet Tony.
-Nem!- tiltakoztam és megjobban magamhoz szorítottam a tárgyat.
-Nem mondom mégegyszer.- hajított felém egy vas csövet.

A tárgy mellettem landolt. Felkaptam és Stark mögé settenkettem.  Fejbevágtam a vassal mire ő idegesen megfordult és akaratosan megragadta a karomat.
-Most add ide!- parancsolt rám.
-Nem fogom odaadni. Soha.- jelentettem ki.

Tony egy ideig összehúzott szemöldökkel képlelt engem majd megszólalt.
-Oké- mondta.
Úgy tűnt mintha megenyhült volna.

De nem.

Alkaromba éles fájdalom nyilalt. Mintha több ezer kaktusz szúrkálta volna. Pedig nem.

Csak Tony Stark égette az alkaromat.

Az Orosz Kém {Bucky Barnes ff.}Where stories live. Discover now