Sokkolva tekintettem le az egyre pirosodó alkaromra. Végtagom egyre jobban fájt, úgy tűnt feladja a szolgálatot.
-Ha most leégeted a karomat- kezdtem bele.
-Akkor nemtudom eltakarítani utánnad a kiszórt cukorkákat.- húztam az időt.Tony mintha meg sem hallotta volna, folytatta tevékenységét.
Én már a földön fetrengtem a fájdalomtól de nem zavartatta magát.Felkapott és az éppen feltáplászkodó James elé lépett.
-Ne mozdulj különben halott- tartotta fejemhez az egyik kezét.
James egy pillanatig habozott.
-Hajrá. Csinálja- parancsolt rá.Szememimet összeszorítottam és vártam a halált hozó lövés hangját.
Igaz, nem rögtön de megkaptam.➰James Buchanan Barnes szemszöge➰
A lányt meglőtte de nem halt meg.
Erőtlenül csuklott össze mintha kiszállt volna belőle a lélek.
Utoljára a feje érintkezett a földdel.
Néztem egy ideig ahogy fekete haja eltemeti hófehér arcát.
-Te vagy a következő- indult felém.
-Tony állj!- próbálta megállítani az egyik fickó.
Megakart ütni de kitértem az ütés elől és lányért rohantam.
Felkaptam és szedtem a lábaimat a bázis felé.Mikor már csak pár utcányira voltunk megnyugodtam és lassabban szeltem az utcákat.
A lány még mindig eszméletlen volt a karjaim között. Sötét haja belelógott szemeibe amik most nem voltak nyitva.
Kezemet egy meleg folyadék festette vörössé.A vére.
Sokkolva tekintettem a jobb kezemre amit a lány derekánál tartottam.
Ha nem sietek meghal.
Megkétszereztem lépteim gyorsaságát így könnyedén elértem a tőlem pár méterre található Hydra bázist.
-Meglőtték- jelentette ki a mellettem totyogó orvos.
-Vigyétek be- hívott oda két nagydarab katonát.Kitartotta a kezét, várta hogy átadjam a lányt.
-Hova kell vinni?- kérdeztem és farkasszemet néztem a nagy állattal.
-Katona!- szólított a Doki.
-Adja át a lányt!- parancsolt rám.Lassan de odaadtam az eszméletlen lányt. A pendrive már nálam volt.
A sötét folyosón sétálok az utolsó ajtóig. Benyitok ahol három ágyat pillantottam meg. Ez az a szoba ahol utoljára aludtam nyugodtan. Azóta minden este szőrnyű rémálmok gyötörnek és ez ellen nincs ellenszer.
Sóhajtottam egyet majd leültem az ágyra.
Annyira ismerős volt aza a férfi az úton. Csak nemtudom hogy honann. Ismerős volt a hangja, arca, kinézete, stílusa.
➰Emily Salt szemszöge➰
Rettentő fejfájásra keltem. A szobámba napsugrak kukucskáltak be az ablak rácsai között.
Vakító volt a fényük, több idő kellett ahoz hogy hozzászokjon a szemem.Ülőhelyzetbe tornásztam magam majd körbenéztem a szobába.
A falak szürke színben pompáztak. Már ha lehet ezt mondani. Az ágynemű is hasonló színben takara testemet.
A szobában nem volt senki rajtam kívül.
Kitakaróztam és próbáltam felállni.
Sikerült de az oldalam hihetetlenül fájni kezdett így inkább mellőztem az ötletet.Megvártam hátha valaki jön.
Hátha.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Az Orosz Kém {Bucky Barnes ff.}
FanficHogy milyen orosz gyerekként felnőni? Egy kiképző táborban élni egészen 18 éves korodig? Egy élő fegyverré válni? El kell hogy áruljam, szőrnyű. #1 Hydra 2019.5.12. #3 BuckyBarnes 2019.5. 12. #7 PeterParker 2019.4.25. #2 T'Challa 2019.4.19. #8 Hydra...