1945. 8. 21.
8. Bejegyzés.Egyfolytában kínoznak. Össze-vissza hurcolnak az egyik műtőből a másikba. Az elmúlt napokba szinte nem is ettem viszont rájöttem hogy miért van a hasamon egy hatalmas tátongó lyuk. Azt mondták hogy ez a program része volt ezért megfosztottak attól a lehetőségtől hogy gyerekem legyen. Tegnap egy olyan teremben voltunk ahol lefogták a fejemet és áramot vezettek bele. Nemtudom hogy ez mire volt jó de ha ez nekik jó akkor hát legyen. Bár bevallom úgy éreztem mintha valamit elfelejtettem volna.
Kezdem érezni a Bosszúállók hiányát. Az idióta humorukat, a bunkó megszólalásaikat. Ha rabként is tartottak nekem akkor is tetszett. Na meg hiányzik.
A probléma csupán annyi hogy én sosem fogok velük takálkozni. Én egy program vagyok, egy gyilkos. Soha többé nem lehetek az a nő aki voltam.1946. 10. 17.
384. Bejegyzés.Az alany megkért hogy folytassam a naplója írását miután igazán belevágunk a programba. Én egy orvos vagyok aki minden műtétén, beavatkozásán jelen voltam.
Mostpedig én fogom elvégezni azt a beavatkozást ami teljesen megváltoztatja a Hydrát eddigi életét.Az áttörés az ingermegvonásos környezetben végzett gondolatbeültetés terén folytatott saját kisérleteinkben köszönhettük. Az orosz emlékezetkiesésének köszönhetően nagyon egyszerű dolgunk volt. Át tudtuk programozni az elméjét.
Adtunk neki egy célt és feltétlen lojalitást tápláltunk bele saját magunk iránt.
Miután ez megtörtént már csak kikellett képezni, és be kellett vetni a gyakorlatba.Komolyan reménykedtünk abban hogy még jobb ügynök lesz belőle, hiszen pont úgy beszél, úgy viselkedik mint ők, csak úgy árad belőle az ,,amerijaiság". Az ellenség egy pillanatig sem fog gyanakodni rá.
Ráadásul még egy hölgy is, még ártalmatlannak is néz ki.Igen tudom hogy ez egy rövidebb rész lett de a következőt már nem szerettem volna egybesűríteni ezzel. Azért remélem tetszett.
CZYTASZ
Az Orosz Kém {Bucky Barnes ff.}
FanfictionHogy milyen orosz gyerekként felnőni? Egy kiképző táborban élni egészen 18 éves korodig? Egy élő fegyverré válni? El kell hogy áruljam, szőrnyű. #1 Hydra 2019.5.12. #3 BuckyBarnes 2019.5. 12. #7 PeterParker 2019.4.25. #2 T'Challa 2019.4.19. #8 Hydra...