-Német? Ez fura. Pár hete még azt mondtad hogy Francia vagy- követett Steve.
Lassan fordultam meg és néztem szembe Rogerssel.
-Ki vagy te Salt?- jött mellém Tony is.
Válaszolni nem volt kedvem, meg nem is tehettem ezért gyorsan megfordultam és futásnak eredtem.➰Steve Rogers szemszöge➰
-Mostmár elhiszed hogy nem ártatlan a kis takarító nőd?- tette fel a kérdést Tony, miközben felvette a páncélját.
-Nem. Csak fél. Menekül.- vettem fel a pajzsot.
-Ugyan Steve. Csak nézz rá! A vérében van.- szólt közbe Clint.
-Ugyan mi?
-Ő beépült közénk és észre sem vettük. Ki tudja hogy milyen adatok vannak nála.
-Ilyet ultoljára a Hydránál, Oroszországban láttam. - szólt közbe Nat.
-Nézzünk utánna ki is Salt valójában?- mondta Bruce és leült a kezében egy laptoppal.
-Profi közelharcban, fegyverhasználatban, kémkedésben, beépülésben. Sorozatgyilkos és bérgyilkos. - halt el a hangja a mondtad végére.
-Ki a franccal van dolgunk?- ámult el Clint.
-Nemtudom de kiderítjük.- válaszolt Tony és elindult kifelé mi pedig követtük a példáját.➰Emily Salt szemszöge➰
Rohanok az utcán. Néha fellökök pár embert de nem zavartatom magam.
-Észrevettek.- mondtam futás közbe a telefonba.
-Ne félj Emily. Odaküldünk egy osztagot- mondta és letette.
Lábaimat gyorsabban szedtem egészen addig amíg egy ember nem termedt elöttem.
-Állj meg!- utasított és feltette a kezét.
Megálltam és körbe pillantotam. Jobbra kezdtem tovább rohanni. Egy sikátorba futottam ami zsákutca volt.
A csapda másik végén ott álltak a Boszúállók.
-Salt? Te kém vagy?- kérdezte Steve.Láttam a szemében a csalódottságot. Azok a kék szemek amik mindig boldogságban úszkáltak most csalódottságtól voltak teli.
-Nem bántunk- tette le a pajzsot Kapitány.
-Csak add visssza amit elvittél- mondta Tony és levette a sisakot.
Óvatosan megráztam a fejem.
-Gyerünk Emily. Kérem a pendriveot- nyújtotta a kezét Steve.Hátrébb mentem egészen addig amíg a hátam nem súrolta a hideg falat.
-Emily!- parancsolt rám.
-Nem adom oda!- kiáltottam fel.
-Jó. Akkor elveszük- mondta Tony és elindult felém.Odaért hozzám és kezemnél fogva elhajított. Hangos csattanással érkeztem a földre. Halántékomról valamilyen meleg folyadék folyt. Feltételezem vér.
Felálltam és szembe néztem ellenfeleimmel.
-Bátor vagy- mondta Tony.
Hirtelen elöttem termedt és lenyomott a földre.
A nehéz vaspáncéllal rám nehezett. Alig tudtam mozdulni.
-Ha levágsz egy fejet...- kezdtem bele.
-Kettő nő a helyébe- fejeztem be a mondókámat mire mindenki szeme tányér nagyságúra nőtt.
-Szóval a Hydránál dolgozol- találta ki Steve.
-Így van- bólintottam amennyire tudtam.A következő pillanatban valaki lerántotta rólam Vasembert. Megfogta és elhajítotra. Tony hangos csattanással érintkezett a földdel. Mikor leült a por megpillantottam Jamest. Bal keze helyén egy acél karral.
YOU ARE READING
Az Orosz Kém {Bucky Barnes ff.}
FanfictionHogy milyen orosz gyerekként felnőni? Egy kiképző táborban élni egészen 18 éves korodig? Egy élő fegyverré válni? El kell hogy áruljam, szőrnyű. #1 Hydra 2019.5.12. #3 BuckyBarnes 2019.5. 12. #7 PeterParker 2019.4.25. #2 T'Challa 2019.4.19. #8 Hydra...